Hoe weet je?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:47 schreef Muisje22 het volgende:
Zo lekker is hij niet, maar op de een of andere manier spreekt die dikke grote piemel mij wel aan. Krijg de behoefte om te zeggen 'lekkere dikke piel heb je' en dan op de toilet even doggy volpompen. Maarja, vrouwen mogen niks meer tegenwoordig.
Ik bijt niet hoor, lieverdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:47 schreef Muisje22 het volgende:
Zo lekker is hij niet, maar op de een of andere manier spreekt die dikke grote piemel mij wel aan. Krijg de behoefte om te zeggen 'lekkere dikke piel heb je' en dan op de toilet even doggy volpompen. Maarja, vrouwen mogen niks meer tegenwoordig.
Van mij was niet verzonnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:49 schreef Muisje22 het volgende:
Als @:Cockwhale dit mag, dan mag ik dit ook @:KLB Mods
Misschien wil je dan met mij de wc in?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:52 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Klopt, want ik hou helemaal niet van grote en dikke pielen
Ben toch gewend dat iedereen op FOK minstens 30+cm heeft en dat moet ik niet, dus nee bedankuwel.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:02 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Misschien wil je dan met mij de wc in?
Die van mij is heel bescheiden hoor met z'n 23,5cmquote:Op zondag 11 juni 2023 15:55 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Ben toch gewend dat iedereen op FOK minstens 30+cm heeft en dat moet ik niet, dus nee bedankuwel.
Valt op he. Moet het niet. Gegroetquote:Op zondag 11 juni 2023 16:14 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Naar Mens™ ben jij hier weer in mijn topic
Ik fladder van hot naar her.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:14 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Naar Mens™ ben jij hier weer in mijn topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |