Zou kunnen zijn dat hij het nog niet weet toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mohoric in de afdaling in de aanval. De koers gaat door.
Klopt ze zijn 11 uur gestart. Lijkt me niet dat je dit via de communicatie laat weten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat hij het nog niet weet toch?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:53 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt ze zijn 11 uur gestart. Lijkt me niet dat je dit via de communicatie laat weten.
Tragisch dat Ineos in zon contractjaar act trapt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Eljero gaat nooit meer een koers winnen. Zo gebracht worden en gewoon aan alle kanten voorbij gereden worden, lol. En gewoon twee miljoen vangen hè.
Het leuke is, hij ligt hierna gewoon nog een jaar vast. Eigenlijk zou hij opgepakt moeten worden voor diefstal. Hij steelt geld van INEOS. Een paar maanden terug zat hij te koersen in Caïro, daar had hij eigenlijk moeten blijven. Dat is precies zijn niveau.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tragisch dat Ineos in zon contractjaar act trapt.
Ik denk dat hij contract bij INEOS kreeg omdat Ganna zijn maatje is toch? 1 toprenner en 1 stuk ballast..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tragisch dat Ineos in zon contractjaar act trapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |