SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitzendingen zijn elke dag te zien op Eurosport 1 en de Eurosport player/Discovery/GCN dinges.
Etappes 1 t/m 3 finishen iets na 17 uur, etappe 4 t/m 7 ongeveer 16:30, de laatste rit met TT finisht om 17:00
De Zwitsers hebben wel onze neerslag gejat, want de eerste dagen van de ronde lijken best nat te gaan worden door buien.
Wie zou hem willen hacken?quote:Op zondag 11 juni 2023 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
De laatste waarschuwing van cyberdeskundige Bobbie Traksel.
Weggeblazen?quote:
Met het asfalt?quote:
Nog niet, voorlopig met de dame in het startgedeelte.quote:
Remco?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wel duidelijk wie de kopman is in Glasgow.
Niet teveel druk van de pers daar? Als hij niet wint krijgt hij heel België over zich heen!quote:
Robbe Ghysquote:
Leuk, maar Wout van Choke gaat nooit een grote koers winnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat parcours in Glasgow is op het lijf van Van Aert geschreven.
Ja mooi hè.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:13 schreef Momo het volgende:
Ik zie dat in de toekomst wel uit de hand lopen tussen Remco en Wout als ze beide zo goed blijven zijn voor WK-EK
Ik kijk heel hard uit naar de jaarlijkse Vive le Velo uitzending met Sven2 die daar, nadat Karrel elke Belg een kans heeft toegedicht, uiteindelijk maar beslist met 7 beschermde renners te gaan starten.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:13 schreef Momo het volgende:
Ik zie dat in de toekomst wel uit de hand lopen tussen Remco en Wout als ze beide zo goed blijven zijn voor WK-EK
Met Sven1 die alle open deuren weer in gaat trappen en zijn boezemvriend vooral niet voor de kop wil stotenquote:Op zondag 11 juni 2023 17:21 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik kijk heel hard uit naar de jaarlijkse Vive le Velo uitzending met Sven2 die daar, nadat Karrel elke Belg een kans heeft toegedicht, uiteindelijk maar beslist met 7 beschermde renners te gaan starten.
Ziedendquote:Op zondag 11 juni 2023 17:25 schreef The_Undertone het volgende:
Zo, blijkbaar is een 2e plaats in een proloog van 12,7 km al een hoogdag voor de Remco-haters
Gelukkig hebben we Koffieplanter voor de balans!quote:Op zondag 11 juni 2023 17:25 schreef The_Undertone het volgende:
Zo, blijkbaar is een 2e plaats in een proloog van 12,7 km al een hoogdag voor de Remco-haters
Er moet iemand zijn om het realisme te bewaken in deze woestijn aan wensdenken over alles aangaande Remco.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Koffieplanter voor de balans!
En dat voor een renner die enkel meedoet als voorbereiding op het BK tijdrijden!quote:Op maandag 12 juni 2023 16:03 schreef The_Undertone het volgende:
Evenepoel sprokkelt een bonusseconde
Prima, zolang je er geen Eekhoff-taferelen van maakt.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lekker op de bumper van de wagen terug komen
Weer niet goed opgelet dus!quote:Op maandag 12 juni 2023 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Wilco én Gesink allebei de valpartij hebben gemist!
Dacht dat er op de laatste sprint geen secondes werden uitgedeeld, enkel punten. Vice versa bij die 2 eerdere, wel seconden, geen punten.quote:
De ''react sprint'' kent geen secondes, alleen de ''Tissot Km sprints''.quote:
Dat zegt Jeroen nu ook (nadat hij eerst anders zei). Buiten Van Aert ging er ook niemand voor.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:49 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dacht dat er op de laatste sprint geen secondes werden uitgedeeld, enkel punten. Vice versa bij die 2 eerdere, wel seconden, geen punten.
1e of 14e.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:02 schreef wimderon het volgende:
Merlier en positie kiezen. Leuke rubriek.
Ik ben tegen racisme.quote:
En dan morgen jammeren omdat hij de Tour mist omwille van covid.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
Ach dit is toch leuk, beetje enthousiasme
Ronde van Slovenië.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dacht eigenlijk dat Pogacar wel mee zou doen, maar die doet helemaal niets qua wedstrijden als voorbereiding?
Daar is hij niet fit genoeg voor.quote:
Ohquote:Op maandag 12 juni 2023 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet. Hij rijdt alleen de kampioenschappen voor de tour.
Hij zat eerst op Pico Veleta, die we ooit in de Vuelta moeten gaan zien te krijgen, met Wim Tellens en Marco Soler, sinds gisteren zit hij in Sestriere, dan gaat hij wat ritten verkennen, dan weer terug naar Sestriere en dan zowel de weg- als tijdrit. Het is maar waar je zin in hebt.quote:
Hoop dat hij z'n whereabouts tijdig aanpast, lijkt wel op de vlucht.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij zat eerst op Pico Veleta, die we ooit in de Vuelta moeten gaan zien te krijgen, met Wim Tellens en Marco Soler, sinds gisteren zit hij in Sestriere, dan gaat hij wat ritten verkennen, dan weer terug naar Sestriere en dan zowel de weg- als tijdrit. Het is maar waar je zin in hebt.
Hopelijk zat hij niet stiekem in de Dolomieten.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoop dat hij z'n whereabouts tijdig aanpast, lijkt wel op de vlucht.
Form buillding. Ik verwacht een steady plek 12 in de massasprints volgende maand.quote:
Dit vond ik juist een fijne manier van de sprint volgen, buiten dat uitzoomen vlak voor de sprint dan.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat irritant in beeld gebracht zeg
De Eritrese diaspora in Zwitserland is aanzienlijk. In Europa kom je er alleen in Duitsland meer tegen.quote:
Die rijdt standaard Slovenië (dit jaar dan blijkbaar ook niet). Zwitserland reed hij nog nooit en de Dauphiné 1x, maar dat was in het coronajaar 2020, toen was dat zowat de enige rittenkoers die werd verreden voor de Tourquote:Op maandag 12 juni 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dacht eigenlijk dat Pogacar wel mee zou doen, maar die doet helemaal niets qua wedstrijden als voorbereiding?
Afrikanen krijgen geen covidquote:Op maandag 12 juni 2023 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan morgen jammeren omdat hij de Tour mist omwille van covid.
Dan moeten we toch wel collectief een Wilco UI nemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:54 schreef Marcoss het volgende:
Op maandag Steijn naar Ajax, op dinsdag Wilco die een rit in de WT wint.
Je weet het nooit!
Mooie top10 plaats weer?quote:
Daar lagen alleen punten en geen boni's.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout zonder klassementsambities pakt de boni's.
Dan gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:51 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar lagen alleen punten en geen boni's.
Hij probeerde het gat te dichten, maar dat lukte niet.quote:
Als hij niet zo laf was geweest?quote:
Erkend dopeur toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik heb heel erg weinig zin in een goede Skjelmose in de Tour.
Oogstrelend vergeleken met Mauri of Alien.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hup Pello.
Cian is geen stylist.
En in de GT weer aanklampen voor P16.quote:
Met Froome hadden ze ooit een plek 110-130 renner.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:08 schreef wimderon het volgende:
Ineos met hun dure ploeg vol plek 10-30 renners
Wanneer heeft hij lopen meppen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zeer onsympathieke doperende en concurrenten in elkaar meppende Skjelmose dreigt weer te gaan winnen. Onprettig.
Oh is het ook nog een erkend mepper. Niet leuk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zeer onsympathieke doperende en concurrenten in elkaar meppende Skjelmose dreigt weer te gaan winnen. Onprettig.
Het lot van de aanvaller.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit overkomt Remco toch nog best vaak.
Ja, dat constateerde ik ook reeds.quote:
Het zip diep blijkbaar. Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco heeft vandaag al meer aangevallen dan de gehele top drie van de afgelopen Giro.
Het waren 4 fantastische minutenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco heeft vandaag al meer aangevallen dan de gehele top drie van de afgelopen Giro.
Ik zie geen onwaarheden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het zip diep blijkbaar. Niet overdrijven.
Nr. 139quote:
Als je als junior betrapt wordt mag je eigenlijk wel levenslang uitgesloten worden van deelname.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:18 schreef Chiappucci het volgende:
In tegenstelling tot veel anderen heb ik geen weet van de junioren- en beloftentijd van Skjelmose, dus ik ben verheugd met de doorbraak van een nieuwe klassementsrenner.
Remco heeft vandaag 1 keer aangevallen en daarna eigen tempo gereden. Ondanks de passiviteit van de toppers in de Giro tel ik nog altijd minstens 2 aanvallen van Roglic en 1 van Almeida.quote:
Dat is wel bijzonder kwalijk natuurlijk. Dan is er iets flink misgegaan in zijn opvoeding en/of entourage.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je als junior betrapt wordt mag je eigenlijk wel levenslang uitgesloten worden van deelname.
Het was uiteraard weer geen doping, want dat doen we niet meer, maar alweer zo een verdraaid vervuild voedingssupplement.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je als junior betrapt wordt mag je eigenlijk wel levenslang uitgesloten worden van deelname.
quote:“Er is een verschil tussen onbedoeld een verboden substantie innemen en daadwerkelijk vals spelen”, klinkt het vanuit de bond. “Wellicht is het te wijten aan een vervuild voedingssupplement.” Anderson laat weten dat de UCI een brief heeft gestuurd. Hierin geeft de internationale wielerunie aan dat ze inderdaad geloven dat het niet de intentie was van Skjelmose om vals te spelen
Wilco gaat wel voor een record dat niemand in de komende 300 jaar gaat breken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nr. 139
Waarschijnlijk nog meer, dit was nog een oud lijstje wat ik voor me had.
[ twitter ]
Nr. 141 dus.
Zou zomaar een profiel van een TDF etappe kunnen zijnquote:
Moeten wij nu raden wie dit is?quote:
Eerste paar dagen lijken me Fuglsang terrein.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:31 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd wat Fuglsang nog in de Tour komt doen. Vandaag weer op meer dan 5 minuten geëindigd.
Fuglsang van 4 jaar terug jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerste paar dagen lijken me Fuglsang terrein.
Carl Fredrik Hagenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten wij nu raden wie dit is?
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou zomaar een profiel van een TDF etappe kunnen zijn
Zulke spectaculaire ritten hebben ze tegenwoordig niet meer.quote:
Ben wel benieuwd naar deze statistiek aller tijden, of Wielco daarin inderdaad op kop gaat als een echte Wielco.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nr. 139
[ twitter ]
Nr. 141 dus.
Wilco is de Jerry West van het wielrennen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nr. 139
[ twitter ]
Nr. 141 dus.
???quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wilco is de Jerry West van het wielrennen.
Hij kan zichzelf nog uit het rijtje fietsen natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Wilco gaat wel voor een record dat niemand in de komende 300 jaar gaat breken.
Wilco gaat de Tour winnenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf nog uit het rijtje fietsen natuurlijk!
Dat gelooft uiteraard niemand, maar toch
Jerry West won ook (bijna) nooit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
???
Wilco is de Greg Kite van het wielrennen.
Maar een eindzege telt ook als zege.quote:
Niet dat ik Skjelmose zomaar vertrouw hoor, maar wat ik wel opvallend vind is dat de Deense wielerfederatie kennelijk wel in zijn onschuld gelooft. Als je Michael Rasmussen moet geloven waren die juist altijd roomser dan de paus als het om dopingbestrijding ging, waardoor het voor hem lastiger was dan voor een Spanjaard of een Italiaan om weg te komen met zijn dopinggebruik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:27 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het was uiteraard weer geen doping, want dat doen we niet meer, maar alweer zo een verdraaid vervuild voedingssupplement.
[..]
Ook nog eens een soort speed, ik zie niet meteen de prestatievoordelen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet dat ik Skjelmose zomaar vertrouw hoor, maar wat ik wel opvallend vind is dat de Deense wielerfederatie kennelijk wel in zijn onschuld gelooft. Als je Michael Rasmussen moet geloven waren die juist altijd roomser dan de paus als het om dopingbestrijding ging, waardoor het voor hem lastiger was dan voor een Spanjaard of een Italiaan om weg te komen met zijn dopinggebruik.
Inmiddels een tiental met bijna 3 minuten:quote:
Nutteloze sukkelaar.quote:
HIj zit vaak in de lappenmand, maar als hij dan weer een keer fit is, rijdt hij vaak ook meteen weer op niveau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |