abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2023 @ 21:44:27 #26
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_209573430
quote:
Wim van Huffel op plek 12. _O_

Remco Evenepoel avant la lettre.
pi_209685534
Teuns:

quote:
,,Goed dat erover gepraat wordt, er zijn zeker dingen die aandacht verdienen. Maar... finishen op de top van een col in plaats van net na de afdaling, bijvoorbeeld? Ik weet het zo niet. Ik ken afdalingen vóór een laatste klim die véél gevaarlijker verlopen. Op zich waren aan die van de Albula ook geen grote risico’s verbonden, vind ik. Al was die ene bocht wel ‘tricky’. Maar op basis van het relaas van Quinn Simmons, die het ongeval van dichtbij zag gebeuren, denk ik dat Gino helaas een inschattingsfout heeft gemaakt. Met verschrikkelijke gevolgen. En dat het dus meer moet worden gezien als een bijzonder spijtig ongeval.”

,,Wat velen ook nog niet weten, merk ik: Gino en Magnus Sheffield zijn elk op een verschillend moment op die plek uit de bocht gegaan. Niet samen. Sheffield reed vóór het groepje van Remco, Cian (Uijtdebroeks, red.) en ik, bij onder meer Skjelmose Jensen. Gino hadden we op de klim ingelopen en gelost, die zat 30, 40 seconden áchter ons.”
pi_209691751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 22:09 schreef wimderon het volgende:
Teuns:
[..]

Gerelateerd, wat ik me afvraag: was Mäder überhaupt risico's aan het nemen? Om een paar seconden goed te maken op Teuns?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')