Jeugdzorg doe hier aub wat aan, direct naar een opvanghuis en al het contact met de ouders verbieden nu het nog kan!quote:ANNA PAULOWNA - De politie heeft vrijdagmiddag een 2-jarig kindje gered uit een auto in Anna Paulowna. Het zat in een volledig afgesloten auto, die in de volle zon stond geparkeerd.
Wijkagent Bas Dirkmaat schrijft op Instagram dat de sleutels van de auto op de bestuurdersstoel lagen en dat het zichtbaar niet goed ging met het kindje.
Het autoraampje werd ingeslagen en een toegesneld autobedrijf hengelde de sleutels uit de auto. Dirkmaat meldt dat het nu weer goed gaat met het kindje. Opvallend is dat het volgens hem al de tweede keer is dat de ouders hun kind achterlaten in een afgesloten auto.
Al was het de eerste keer, iedereen moet weten dat het levensgevaarlijk is. Van mij mogen ze bij de eerste keer al jeugdzorg inschakelen. Hoe dom ben je met al die verhalen dat het misgaat, zulke mensen zijn geen kinderen waard.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:24 schreef TornadoDK het volgende:
Eersr maar eens afwachten of het klopt die wijkagenten roepen wel vaker verkeerde dingen
Maar sowieso een kind/hond achterlaten is bijzonder ernstig iedereen weet nu toch wel dat dit niet kan...
maar het zijn witte ouders die het doenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Al was het de eerste keer, iedereen moet weten dat het levensgevaarlijk is. Van mij mogen ze bij de eerste keer al jeugdzorg inschakelen. Hoe dom ben je met al die verhalen dat het misgaat, zulke mensen zijn geen kinderen waard.
Ja maar je stopt toch bewust met anticonceptie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:34 schreef BjG956 het volgende:
[..]
kinderen neem je niet, kinderen krijg je
Het is echt te warm voor zo een slechte troll.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:34 schreef BjG956 het volgende:
[..]
maar het zijn witte ouders die het doen
Fair pointquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:34 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Niet helemaal waarquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:34 schreef BjG956 het volgende:
[..]
maar het zijn witte ouders die het doen
Auto op slot, ramen op een klein kiertje, en de sleutels naar binnen gemikt? Maar ja, waarom zou je dat doen. Dan kom je zelf ook lastig bij je sleutels...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:36 schreef Heph844 het volgende:
De auto was afgesloten en de sleutels lagen op de bestuurdersstoel
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:35 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Het is echt te warm voor zo een slechte troll.
Misschien hadden die ouders geen broeken aan met zakken en geen rugzak of tas bij zich?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Auto op slot, ramen op een klein kiertje, en de sleutels naar binnen gemikt? Maar ja, waarom zou je dat doen. Dan kom je zelf ook lastig bij je sleutels...
Oh sorry dan, ik kan niet zo heel goed tegen de warmte.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef BjG956 het volgende:
[..]![]()
Was een grapje tegen J.A.R.V.I.S 2.0
daar kan hij wel om lachen, en ik ben wit dus dan mag het
In oudere auto’s kan je zelf het knopje indrukken en dan de deur dicht slaan om hem op slot te doen, zo heb ik mezelf ook weleens buiten geslotenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Auto op slot, ramen op een klein kiertje, en de sleutels naar binnen gemikt? Maar ja, waarom zou je dat doen. Dan kom je zelf ook lastig bij je sleutels...
Bij nader inzien begrijp ik wel meer delen van het bericht sowieso niet zo goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:42 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Misschien hadden die ouders geen broeken aan met zakken en geen rugzak of tas bij zich?
Bang dat ze hun sleutels zouden verliezen? Maar dan zie je toch dat je nog een kind achterin hebt zitten?
Waarom moet er een autobedrijf komen om de sleutels eruit te hengelen als het raam al is ingeslagen? Dan kun je toch al de sleutels pakken/de deur met het palletje van het slot halen?quote:Het autoraampje werd ingeslagen en een toegesneld autobedrijf hengelde de sleutels uit de auto.
Hopelijk in Duitsland ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Zullen wel al bekend zijn bij jeugdzorg.
Geeft niksquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:42 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Oh sorry dan, ik kan niet zo heel goed tegen de warmte.![]()
Zoals je waarschijnlijk al merkte.![]()
Maar ik ga zo zwemmen, dus.
Ja ik weet het, ik heb zelf vooral auto's waarbij het nog zo gaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In oudere auto’s kan je zelf het knopje indrukken en dan de deur dicht slaan om hem op slot te doen, zo heb ik mezelf ook weleens buiten gesloten![]()
Misschien dat die ouders gelijk zelf de politie hebben gebeld toen dat gebeurde? Vind het een vaag verhaal.
Dat is inderdaad ook vreemd ja. Waarschijnlijk een journalist die zijn werk half heeft gedaan en het verhaal niet precies klopt met hoe het echt gebeurde?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij nader inzien begrijp ik wel meer delen van het bericht sowieso niet zo goed.
[..]
Waarom moet er een autobedrijf komen om de sleutels eruit te hengelen als het raam al is ingeslagen? Dan kun je toch al de sleutels pakken/de deur met het palletje van het slot halen?
Nou zeg, het kind kan er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Kapot slaan. En niet alleen het raam…
Echt zo iets wat onvruchtbaren zeggenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:34 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Ik heb een Volvo V70 uit 2004, met zo'n biep-biep ding, en als ik op het knopje boven op de rand van het voorportier druk,dan gaat alleen dat portier op slot. Maar als ik op het knopje van de deurvergrendeling in het handvat van de voorportier, of het knopje van de deurvergrendeling in mijn sleutel druk, gaan alle portieren natuurlijk op slot. Vermoedelijk heeft de koter geklooid met de sleutel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Edit: dat is geen ouderwetse auto trouwens, zo te zien een Tiguan. Die hebben toch gewoon centrale vergrendeling op afstand met zo'n hip dingetje dat bliep doet?
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is de kans erg groot dat je een klap op je bek krijgt als je dat doet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:21 schreef torentje het volgende:
Het is wel verontrustend dat automobilisten elkaar niet aanspreken op laakbaar gedrag.
Ruit ingeslagen en aangesnelde nieuwsgierige monteur met handschoenen en steviger kleding vist sleutel op uit tussen de resten van het half kapotte raam.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom moet er een autobedrijf komen om de sleutels eruit te hengelen als het raam al is ingeslagen? Dan kun je toch al de sleutels pakken/de deur met het palletje van het slot halen?
Toevallig zat ik vandaag in dit scenario. Ik had de honden bij me in de auto na het wandelen in het bos. Ik wilde onderweg naar huis even stoppen bij de kapper voor een pot wax. De honden zouden dan maximaal 5 minuten in de auto zitten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:24 schreef TornadoDK het volgende:
/hond achterlaten is bijzonder ernstig iedereen weet nu toch wel dat dit niet kan...
Gewoon alle ruiten + lichten kapot slaan bij dit soort luiquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
Een keer een audi a2 binnen gehad voor reparatie.
Ramen in geslagen om het kind er uit te krijgen.
Nu moet je mij vertellen waarom ze de portier ruit niet er uit hebben geslagen.
Maar wel de kleine achter zij ruitjes van de kofferbak en de twee kleine ruitjes bij de voor style ?
Ik had gewoon de portier ruit er uit geslagen.
Was goedkopere en sneller .
Mensen kunnen dommen dingen doen in paniek denk ik dan maar.
Kinderen en kleinkinderen worden je gegundquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Echt zo iets wat onvruchtbaren zeggen
Ik neem aan om te voorkomen dat het kind glas over zich heen krijgt?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
Een keer een audi a2 binnen gehad voor reparatie.
Ramen in geslagen om het kind er uit te krijgen.
Nu moet je mij vertellen waarom ze de portier ruit niet er uit hebben geslagen.
Maar wel de kleine achter zij ruitjes van de kofferbak en de twee kleine ruitjes bij de voor style ?
Ik had gewoon de portier ruit er uit geslagen.
Was goedkopere en sneller .
Mensen kunnen dommen dingen doen in paniek denk ik dan maar.
Is allemaal niet zo spannend nee, maar je gaat geheid een voorbijganger tegenkomen die direct moord en brand schreeuwt, en dan is het verweer 'ik ben maar 2 minuutjes weg' voor veel mensen niet goed genoeg. Zou het zelf nooit proberen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:37 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Toevallig zat ik vandaag in dit scenario. Ik had de honden bij me in de auto na het wandelen in het bos. Ik wilde onderweg naar huis even stoppen bij de kapper voor een pot wax. De honden zouden dan maximaal 5 minuten in de auto zitten.
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat er op dat moment even geen parkeerplaats tegenover de kapper vrij was.
Maar moet dit kunnen, of niet?
Doe de proef op de som en ga er zelf in zitten als je vol in de zon staat en de motor en ventilatie uitquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:37 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Toevallig zat ik vandaag in dit scenario. Ik had de honden bij me in de auto na het wandelen in het bos. Ik wilde onderweg naar huis even stoppen bij de kapper voor een pot wax. De honden zouden dan maximaal 5 minuten in de auto zitten.
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat er op dat moment even geen parkeerplaats tegenover de kapper vrij was.
Maar moet dit kunnen, of niet?
Van wie krijg je die precies?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:34 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef BjG956 het volgende:
[..]![]()
Was een grapje tegen J.A.R.V.I.S 2.0
daar kan hij wel om lachen, en ik ben wit dus dan mag het
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Meeste kinderen gaan er alleen maar op achteruit zodra ze door Jeugdzorg worden ontfermd. Maar blijf vooral in je sprookjeswereld leven.
https://eenvandaag.avrotr(...)r-anderen-voorkomen/
https://pointer.kro-ncrv.(...)ugdzorg-niet-uitkwam
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ft-vernield-a4162492
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-tehuizen~a039f68e/
Hmm ja zit wat in.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is allemaal niet zo spannend nee, maar je gaat geheid een voorbijganger tegenkomen die direct moord en brand schreeuwt, en dan is het verweer 'ik ben maar 2 minuutjes weg' voor veel mensen niet goed genoeg. Zou het zelf nooit proberen.
Dat is wel een goeie! Zal ik eens uitproberen straksquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Doe de proef op de som en ga er zelf in zitten als je vol in de zon staat en de motor en ventilatie uit
Doe het voor de zekerheid dubbel zo lang omdat er net een trage klant aan het afrekenen is die ook nog een vraag heeft over een bepaald product en zijn pincode ook nog moet opzoeken.
Maar nee, die dit maar gewoon niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |