Dat is gewoon weer zo'n loze wappie term die bedacht is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:55 schreef dop het volgende:
[..]
En wat is dat precies.
Wetenschappelijk onderzoek is dat in bijna alle gevallen volgens mij. Maar ik weet niet precies wat ik moet verstaan onder non-state affiliated.
niet best dit..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:02 schreef GereDathan het volgende:
Hier nog zo eentje van de "demo" (3 koeien, 1 kip en dit leipe mens):
[ twitter ]
1 maand oud account.quote:
Het is een trolletje of een kloon.quote:
dan nogquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is een trolletje of een kloon.
Vaccinatieschade is een groot gevaar voor de volksgezondheid. Het kloontje heeft ongelijk.quote:
ok hansquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vaccinatieschade is een groot gevaar voor de volksgezondheid. Het kloontje heeft ongelijk.
Zegt diegene die een account heeft aangemaakt in het begin van de pandemiequote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is een trolletje of een kloon.
Je kunt blijkbaar het verschil niet onderscheiden tussen 1 maand en 3,5 jaar. Sterkte verder met je boosters.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:06 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Zegt diegene die een account heeft aangemaakt in het begin van de pandemie
Altijd nog beter dan het niet kunnen onderscheiden van veilige en onveilige medicatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar het verschil niet onderscheiden tussen 1 maand en 3,5 jaar. Sterkte verder met je boosters.
mRNA vaccinaties zijn experimenteel en hebben tot nu toe voor veel ellende gezorgd. Niet echt bepaald veilig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan het niet kunnen onderscheiden van veilige en onveilige medicatie.
Er is helemaal niets experimenteels aan clowntje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
mRNA vaccinaties zijn experimenteel en hebben tot nu toe voor veel ellende gezorgd. Niet echt bepaald veilig.
Die vele ellende die alleen gebiaste die je eigen onderzoek mensen zien. Die ellende bedoel je toch.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
mRNA vaccinaties zijn experimenteel en hebben tot nu toe voor veel ellende gezorgd. Niet echt bepaald veilig.
Ja, ze hebben ervoor gezorgd dat wappies zich ellendig zijn gaan voelen..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen, haha megolen wappiesquote:
Helemaal de weg kwijt, begrijp je er berhaupt iets van of heb je je standpunt al meteen klaar?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar het verschil niet onderscheiden tussen 1 maand en 3,5 jaar. Sterkte verder met je boosters.
Er zijn legio onderzoeken die vaccinatieschade aantonen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die vele ellende die alleen gebiaste die je eigen onderzoek mensen zien. Die ellende bedoel je toch.
Met bronnen? En dan dus geen wappie bronnen bedoel ik. Geverifieerde onderzoeken dus door medici uit bijvoorbeeld ons eigen land. Niet van die USA onderzoeken met dan iemand uit Texas waar je het bestaan niet van kan verifiren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn legio onderzoeken die vaccinatieschade aantonen.
Bekijk maar eens deze documentaire.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met bronnen? En dan dus geen wappie bronnen bedoel ik. Geverifieerde onderzoeken dus door medici uit bijvoorbeeld ons eigen land. Niet van die USA onderzoeken met dan iemand uit Texas waar je het bestaan niet van kan verifiren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |