En waar is het resultaat? Juist, nergensquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230313_97449467
quote:Hij voegde daaraan toe dat ernstige schade door het coronavaccin uiterst zeldzaam is.
En waar valt dat te wijten aan vaccinaties? Alleen in de lege schedels van wappies. Je hebt 0,0 feiten, alleen maar aannames. Kortom, je lult maar wat op basis van je bange onderbuik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je mag gerust op de website van het CBS kijken.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)en-zijn-er-per-week-
Arme atleten die verplicht werden..quote:Professional Dominican basketball player scar Cabrera Adames died this week after an apparent heart attack while he was possibly undergoing a stress test.
According to a social media post from Dominican sports commentator Hctor Gmez, the 28-year-old’s stress test was being performed at a health center in Santo Domingo.
Cabrera Adames is believed to have suffered from myocarditis.
The disease can weaken the heart and its electrical system, which decreases the heart’s ability to pump blood, according to the American Heart Association.
Following his death, social media posts surfaced in which Cabrera Adames suggested he developed the rare heart disease after he received two doses of a COVID vaccine.
“I got a damn Myocarditis from taking a f—ing vaccine. (I got 2 doses of Pfizer) And I knew it! Many people warned me,” Cabrera Adames wrote on social media.
In Duitsland word vaccinatieschade al erkend. De Duitse overheid is zeker wappie?quote:
Neem nog even een boostertje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar is het resultaat? Juist, nergens
Hersenspinsels
[..]![]()
Blijf vooral zo angstig leven. 2030, jouw doomsday, komt steeds dichterbij. Mijn advies: neem de pil van drion en bespaar jezelf nog 6 en half jaar lang dagelijkse angst en paniek aanvallen.
Onafhankelijk onderzoek is nog steeds niet gaande in Nederland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar valt dat te wijten aan vaccinaties? Alleen in de lege schedels van wappies. Je hebt 0,0 feiten, alleen maar aannames. Kortom, je lult maar wat op basis van je bange onderbuik.
Paniek paniek! Oversterfte!! Dat moeten wel de vaccinaties zijn!! Een bron heb ik niet maar ik ben zo achterdochtig en angstig jegens de overheid dat dat het wel moet zijn !!!1111
We weten allemaal welk soort dit zijn haha, wappiequote:Op zondag 25 juni 2023 13:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In Duitsland word vaccinatieschade al erkend. De Duitse overheid is zeker wappie?
Er wordt ook al niet onafhankelijk onderzocht hoeveel maiskorrels de gemiddelde hondendrol bevat. Dat is ook een gemiste kans.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onafhankelijk onderzoek is nog steeds niet gaande in Nederland.
quote:Vaccinatiegraad kinderen zakt onder 90 procent, RIVM en staatssecretaris bezorgd https://rtlnieuws.nl/nieu(...)procent-rivm-bezorgd
"Hament noemt het belangrijk om met mensen in gesprek te gaan over twijfels, zodat daarop kan worden ingegaan. "We moeten beter leren luisteren naar elkaar", vindt ze. Ook de staatssecretaris wil 'beter snappen hoe we groepen die nu niet meedoen beter kunnen benaderen'."
@HamentMarie
, ik vind het echt leuk bedacht, en ik denk dat je het oprecht meent: "We moeten beter luisteren naar elkaar."
Daar is het wel een beetje laat voor, vind je niet?
Want dit is precies waarvoor uitgebreid voor gewaarschuwd is: propaganda, dwang en drang werken niet in de gezondheidszorg. Door mij en door vele anderen, zoals ook
@MartinKulldorff
.
Bij herhaling gezegd en geschreven: "Deze vaccinatiefanatici maken meer kapot aan het vertrouwen in vaccins, dan welke 'anti-vaxxer' dan ook in de afgelopen twintig jaar heeft kunnen bereiken."
Aldus Kulldorff. En ik mag concluderen dat jullie dat uitstekend gelukt is.
Zelfs ik, die een blind vertrouwen in vaccins had, en mijn eigen kinderen vaccineerde met het viervalente vaccin tegen meningococcen ACYW, nog voordat het in het Rijksvaccinatieprogramma zat, heb nu over sommige aspecten van het vaccinatieprogramma mijn twijfels.
Mijn zoontje van acht heeft zijn 9-jaars prik nog niet gehad. Ik heb er heel goed over nagedacht, en ik laat hem vaccineren, maar wel eerst met het DTP-vaccin, en enkele maanden later tegen BMR. Omdat ik,
@StabellBenn
indachtig, inmiddels weet dat de volgorde van vaccineren van groot belang is. En dat levend verzwakte vaccins hele andere 'aspecifieke' effecten hebben dan de 'dode' vaccins.
Heel eerlijk gezegd, als ik destijds had geweten wat ik nu weet, weet ik niet zeker of ik mijn kinderen geheel volgens het Rijksvaccinatieprogramma had laten ondergaan. Dat is gebeurt, en ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan. Maar als ik zo door de Cochrane Library loop, bekruipt me het gevoel dat er enigszins beperkt is gekeken naar de veiligheid en effectiviteit van een aantal vaccins, precies zoals ook Stabell-Benn stelt.
Deze overheid wenste niet te luisteren naar mij en vele anderen, en negeerde hautain onze zorgen en waarschuwingen, en probeerde met een #DenktankDesinformatie, onjuiste en niet onderbouwde propaganda over de #mRNAvaccins en het vaccin van Janssen & Janssen, de massa zodanig te manipuleren en te masseren dat ze het vaccin tegen #COVID19 wel zouden gaan halen.
En blijkbaar vond men dat nog niet effectief genoeg om het vertrouwen tot op het fundament af te breken, en voegde men er nog een flinke scheut dwang en drang aan toe. Met alle gevolgen van dien.
En plantte n oogstte het wantrouwen dat zij verdient.
Eerlijke voorlichting, vrije keus en lichamelijke autonomie zijn de toverwoorden om mensen te overtuigen van het nut van een behandeling.
Denk je echt dat de organisaties, waaronder ook de organisatie waarvoor jij werkzaam bent, en de overheid, die zelf zo effectief het wantrouwen hebben geplant en geoogst, nu in staat zullen zijn om het vertrouwen te herstellen? Denk je dat echt?
I would say: think again.
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinatieschadequote:Op zondag 25 juni 2023 13:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onafhankelijk onderzoek is nog steeds niet gaande in Nederland.
Non-state affiliated onderzoek.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef dop het volgende:
[..]
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinatieschade
Je mag natuurlijk van alles roepen,en bent vrij te onderzoeken. Maar wat versta je onder onafhankelijk onderzoek, is de grote vraag?
Artsen en wetenschappers niet onafhankelijk genoeg? Wie moet het dan doen?
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:
quote:As outwardly healthy as Lencioni appeared, she said doctors believe the attack may have been caused by Long QT syndrome, a potentially deadly heart rhythm disorder that allegedly wasn’t flagged in a routine EKG in 2019.
“The bottom two chambers [of his heart] weren’t pumping correctly, and his [heart rhythm] was really high,” she said.
quote:In 2013, former UFC heavyweight Shane Del Rosario died from complications of Long QT two weeks after suffering a heart attack. Recreational drugs were also found to have contributed to his death, though they were not the cause.
Marca Lencioni said her husband had no drugs his system and was healthy at the time of his heart attack.
Een dansleraar en leden van de Facebook University, neem ik aan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef dop het volgende:
[..]
Artsen en wetenschappers niet onafhankelijk genoeg? Wie moet het dan doen?
En hun onderzoek MOET megavaccinatie schade aantonen; anders kan het onderzoek nooit goed uitgevoerd zijn..quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Een dansleraar en leden van de Facebook University, neem ik aan?
Verdachte vaccinatieschade.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
https://www.mmafighting.c(...)asks-public-for-help
[..]
[..]
Ja, die gaat mogelijk Michael Jackson en Prince achterna..quote:
Probleem is: Wie betaalt dat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Non-state affiliated onderzoek.
En wat is dat precies.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Non-state affiliated onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |