Een vraag.quote:
Als je alles naar waarheid hebt ingevuld lijkt me dat wel iddquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:08 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Een vraag.
De vraag is:
“Heb ik een omgevingsvergunning nodig voor het verleggen van klinkers op mijn oprit?”
Is dit wel duidelijk genoeg?
Ja dat heb ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als je alles naar waarheid hebt ingevuld lijkt me dat wel idd
Denl het wel:quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:12 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.
Alleen dat kan toch niet kloppen? Een omgevingsvergunning voor het verleggen van klinkers!!
Dus ik moet een paar honderd euro betalen voor het 45 graden draaien van dezelfde klinkers op een klein deel van een bestaande oprit?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
Denl het wel:
Ook als u een bestaande inrit wilt veranderen heeft u een omgevingsvergunning nodig.
ja best belachelijk. Eens hoor. Gemeente al gebeld trouwens?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Dus ik moet een paar honderd euro betalen voor het 45 graden draaien van dezelfde klinkers op een klein deel van een bestaande oprit?
Dit kan echt alleen in Nederland![]()
Nee nog niet. Ik deed net die check via het omgevingsloket waarna ik verviel in ongeloof en verwarringquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja best belachelijk. Eens hoor. Gemeente al gebeld trouwens?
Beste tip iddquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:56 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik deed net die check via het omgevingsloket waarna ik verviel in ongeloof en verwarring
Maandag maar eens doen.
Ja maar kennelijk moet het dus welquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:29 schreef vigier het volgende:
Als je de inrit anders gaat leggen wel zou ik zeggen, maar klinkers draaien toch niet? Als ik hier zou bedenken om de klinkers eruit te rossen en ze te vervangen door tegels of grind dan ga ik toch niet een vergunning aanvragen.
Ja dat rolt uit het omgevingsloket.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:54 schreef vigier het volgende:
Waar staat dat dan? Ik kan het niet vinden.
De uitrit is enkel het deel van de oprit dat direct grenst aan de openbare weg, zolang je dat stukje ongemoeid laat is er niks aan de hand..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:16 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja dat rolt uit het omgevingsloket.
Je wilt een wijziging aanbrengen in een uitrit
Ja het gaat wel precies om dat stukjequote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
De uitrit is enkel het deel van de oprit dat direct grenst aan de openbare weg, zolang je dat stukje ongemoeid laat is er niks aan de hand..
De uitrit is waarschijnlijk eigendom van de gemeente?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:15 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja het gaat wel precies om dat stukje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |