Babs zijn naam is hier zo genoemd. Bij alles wat er niet goed gaat is het Babs ze kan niets goed doen. Allemaal roddelen ze daar over elkaar. En dat met Wendy ja was niet mooi maar ieder normaal mens kan zich wel eens ergeren aan een beste vriendin/zus moeder ect. en ja dan praat je daar met andere over en dat zijn natuurlijk die de leukste dingen die je dan te vertellen hebt. En blijkbaar is het weer goed tussen die twee.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde zou Zoë hem gaan helpen en kwam ze niet zei Isaac waren er wel andere handjes die hem konden helpen
Ik denk zeker dat Isaac Jeffrey zal missen, niet alleen bij het frituren, maar ook zijn echte maat!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
_knip_
Hou nu eens een keertje hier mee op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach het is nou niet echt iets om te vergelijken, maar het klonk wel leukquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
Mysteryland bouwen ze ook niet in 1 dag.
Vond ik dus ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach het is nou niet echt iets om te vergelijken, maar het klonk wel leuk
Ja, ze lagen vanmiddag samen in de cabana, en zie ze weer meer met elkaar optrekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:43 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Babs zijn naam is hier zo genoemd. Bij alles wat er niet goed gaat is het Babs ze kan niets goed doen. Allemaal roddelen ze daar over elkaar. En dat met Wendy ja was niet mooi maar ieder normaal mens kan zich wel eens ergeren aan een beste vriendin/zus moeder ect. en ja dan praat je daar met andere over en dat zijn natuurlijk die de leukste dingen die je dan te vertellen hebt. En blijkbaar is het weer goed tussen die twee.
Vroeg ik mij ook al af, het lijkt er wel opquote:
Ik begrijp daar ook niet veel van, dan gepluk en gekleef, dat is eigenlijk al vanaf het begin. Waarom?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
Dat gefrutsel en geklooi aan elkaar van die meiden..... het lijkt Utopia wel... zou dat nou puur uit verveling zijn???
Het enige dat ik nog 'mis' is dat al die vrouwen elkaar op de mond zoenen zoals ze daar deden....
Ik kon zo een paar zinnen lezen en lijkt inderdaad een verhaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af, het lijkt er wel op
het vreselijke woord 'huidhonger' ???quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook niet veel van, dan gepluk en gekleef, dat is eigenlijk al vanaf het begin. Waarom?
Neeeee niet weer dat woordquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
het vreselijke woord 'huidhonger' ???
apen vlooien elkaar ook in een groep.....geen flauw idee, nooit behoefte aan gehad
Een Dixie?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper komt nu ze met 15 man over zijn met het idee om een Dixie neer te zetten........ joh.....
ahhhhhh wat jammer, ik zag hem helemaal voor me als peutertje, zat me rot te lachen!!!quote:
Al die grapjes en verzinsels lopen een beetje uit de hand, dus modereren we nu strenger.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhhh wat jammer, ik zag hem helemaal voor me als peutertje, zat me rot te lachen!!!
(ik verpestte de sfeer toch niet, was echt grappig bedoeld)
Voor het festival gevoelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Dixie?Waarom ze zijn met 16 man en hebben 3 toiletten
Voor 15 manquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het festival gevoelvond het nog niet zo gek eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |