Zie jij bier?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:30 schreef D. het volgende:
Ik begreep dat de vrijmibo weer in ere hersteld zou worden?
Die tijden zijn voorbij.quote:
knip- hier is niet op de streamsquote:
-knip- doe dat dan ook nietquote:
Dat vieze puistjes uit knijpen op de bank of in de cabana vind ik zo0 smerig,doe dat lekker in je eigen bed.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:27 schreef schizolientje het volgende:
het zijn wel net apies, constant aan het vlooien
nee, babette zou hem gaan helpen volgens mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ice doet wel zijn best,zou Mirtthe meisje hem niet helpen?
Ice zei 18.30 uur maar hij is nog aan het voor bakken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ice doet wel zijn best,zou Mirtthe meisje hem niet helpen?
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:36 schreef Verida het volgende:
nee,
[..]
nee, babette zou hem gaan helpen volgens mij.
2 flessen wat een feest!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook weleens vrijmibo met ranja gedaan, dus met cola is dan een luxe versie
Een ding wat je van Babs niet kunt zeggen dat smerig is. Heb haar nooit kunnen betrappen op geen handen wassen en ongemanierd vies eten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat vieze puistjes uit knijpen op de bank of in de cabana vind ik zo0 smerig,doe dat lekker in je eigen bed.
En dan baps zo lekker met haar vieze vingers iemand knuffelen of in de friet bak zitten
Van wat ik hoorde zou Zoë hem gaan helpen en kwam ze niet zei Isaac waren er wel andere handjes die hem konden helpenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:36 schreef Verida het volgende:
nee,
[..]
Mirthe en Zoëquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:36 schreef Verida het volgende:
nee,
[..]
Wat een verwarring.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde zou Zoë hem gaan helpen en kwam ze niet zei Isaac waren er wel andere handjes die hem konden helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |