En ook dat zit soms tegen. Maar dat geldt met alles. Heb ook ooit een huis gehad dat 20-30% in de min stond. Ja das kut. Maar zolang je er woont en de hypotheek kan betalen...quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je uiteindelijk meer winst hebtHad zelf het idee dat mijnes behoorlijk steady was, nou ja we gaan het zien.
Volgens mij is dat juist iets wat er niet bij hoort....quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:50 schreef bleiblei het volgende:
Want ook ik heb missers van vele 1000den euro's achter de rug in de bijna 20 jaar dat ik beetje aanrommel met aandelen. Ach, doet pijn. Hoort er wel bij.
Ja...heb je het verkocht? Woon je er zelf in.....Lekker boeiend of het onder water staat en je blijft er wonen......quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ook dat zit soms tegen. Maar dat geldt met alles. Heb ook ooit een huis gehad dat 20-30% in de min stond. Ja das kut. Maar zolang je er woont en de hypotheek kan betalen...
Op dezelfde manier kun je naar aandelen kijken. Als je tevreden bent met de waarde ontwikkeling van het bedrijf waar je investeerde, dan maakt een koers daling niet zoveel uit. Sterker nog, je kunt die daling gebruiken om goedkoop nog meer aandelen te kopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ook dat zit soms tegen. Maar dat geldt met alles. Heb ook ooit een huis gehad dat 20-30% in de min stond. Ja das kut. Maar zolang je er woont en de hypotheek kan betalen...
prima als je dat doet, maar dan ook zo slim zijn om op de toppen soms weer wat af te bouwenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 04:38 schreef jaco het volgende:
[..]
Op dezelfde manier kun je naar aandelen kijken. Als je tevreden bent met de waarde ontwikkeling van het bedrijf waar je investeerde, dan maakt een koers daling niet zoveel uit. Sterker nog, je kunt die daling gebruiken om goedkoop nog meer aandelen te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou een andere broker zoeken en alles zelf overhijsen, niet het juridische gevecht aangaan. Met zelfs de kans dat je portefeuille voor een periode gewoon op slot gaat.
Dat soort irritaties heb je niet nodig in je leven lijkt me.
Interactive Brokers. Volgens mij krijg je dan ook nog iets van 500 euro transactietegoed. Als je ze even belt sowieso wel.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Interactive Brokers. Volgens mij krijg je dan ook nog iets van 500 euro transactietegoed. Als je ze even belt sowieso wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Snap ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
Als ik me niet vergis was het vermogen waar het om gaat afkomstig uit crypto.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even in een spoiler, graag respecteren in je reactie
Ja, keurig ieder jaar aangifte van gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:37 schreef dop het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was het vermogen waar het om gaat afkomstig uit crypto.
Was dit crypto vermogen ook bekend bij de belastingdienst?
Kun je dit niet aan de geschillencommissie voorleggen? Ze moeten je toch tenminste een concrete reden geven voor dit besluit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, heb je gelijk in.
Zal dit weekend eerst even rustig kijken naar de opties die er zijn.
Bij de Rabo kan ik een deel van het portfolio wel terugkopen (zoals Tesla), maar lang niet alles.
Het kost hoe dan ook een bak geld aan transactiekosten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je dit niet aan de geschillencommissie voorleggen? Ze moeten je toch tenminste een concrete reden geven voor dit besluit.
Kan wel kloppen want ze kunnen bijvoorbeeld ook een aanwijzing krijgen ivm strafrechtelijk onderzoek en dat kunnen vaak nog niet melden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet eens bij Wwft onderzoek. Ik heb het niet kunnen vinden iig.
En de Giro heeft die ook gezien?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, keurig ieder jaar aangifte van gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |