Marvel poept gewoon te veel middelmaat uit.quote:
He. Niet haten op Ben. Was een held voor hearthstone.quote:
Mja, ik wacht nog wel even op de one more thing. Elden Ring DLCquote:
Welke class speel je?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Gvd, klapt Diablo eruit, nu zie ik veel te veel van deze kut show.
WTFquote:
Ook sorry hier . Klaar, nu eens kijken of ik verder met de class ga of iets nieuws beginquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorcerer. Maar zodra campaign klaar is Necromancer.
Ik begin zo met rogue. Download is mokertraag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorcerer. Maar zodra campaign klaar is Necromancer.
Het heeft me nooit wat gedaan. Net zoals Skyrim. Mensen die er 1000+ uur erin hebben. IN elke port weer. Ik krijg het niet voor elkaarquote:
Servers zijn toch kapot blijkbaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin zo met rogue. Download is mokertraag.
Skyrim is ook wel erg overrated.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft me nooit wat gedaan. Net zoals Skyrim. Mensen die er 1000+ uur erin hebben. IN elke port weer. Ik krijg het niet voor elkaar
Skyrim is leuk voor even, soms heb ik er heel veel zin en soms ook periodes helemaal nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft me nooit wat gedaan. Net zoals Skyrim. Mensen die er 1000+ uur erin hebben. IN elke port weer. Ik krijg het niet voor elkaar
ESO wel veel gespeeld, maar de devvers willen maar niks fixen. Nou ja, dit jaar blijkbaar wel, maar daar was ik wel klaar mee. Die beloftes heb ik al zo vaak gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |