je bent zelf een kloonquote:
Flopshow. @PowerLoungenquote:Hey!
We usually do not announce or deny our participation in shows, but this one time we'll make an exception. S.T.A.L.K.E.R. 2 will miss the June online conferences preferring to make important announcements in the upcoming months.
Our plan is to give progressive updates on what we’re planning.
Waar?quote:
Oh, ik kijk nooit naar let's plays. En vind online pvp ruk over het algemeenquote:
Sony was die stream vergetenquote:
Tom Holland kwam ook al niet opdravenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar ging heel wat mis en toevallig hadden ze nog Spider-Man 2.
subzero is al geweestquote:
Nooit meer From Software gamesquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:52 schreef Gehrman het volgende:
Bloodborne is mooi voor wat het is. Dat moet je niet willen uitmelken
Al te vaak gespeeld voor nog eens pc versie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:52 schreef Gehrman het volgende:
Bloodborne is mooi voor wat het is. Dat moet je niet willen uitmelken
Apple Vision Pro genot. Horror in je eigen huisquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:56 schreef Gehrman het volgende:
Dit speel je in het donker met een headset op.
Zeer zekerquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Teloorgang van Sony is door Hermen ingezet.
Oh dat ja.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Teloorgang van Sony is door Hermen ingezet.
Nah, Warhammer, en dan is het 40.000quote:
Pixeljaar zo te zienquote:
Op een chip in je breinquote:
Echte gamers hebben geen schone kleren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:05 schreef PirE het volgende:
Hij had geen schone hoodie in zijn kast liggen?
Even wachten op dit interview met open deurenquote:
Niemand neemt Sony serieus.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:07 schreef DKUp het volgende:
Je laat oude beelden en art zien.
Kut SOONY stelt gewoon weer teleur.
Zelfs hun eigen studio niet, die twee weken later een releasedatum geeft bij een andere showquote:
Zou ook niet verkeerd zijn neequote:
Ben jij hierom gestopt?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:14 schreef Pheno het volgende:
Hoeveel gacha en hoeveel grind zit hier weer in. En wanneer trekt SE er de stekker weer uit?
Wat heeft dontnod met Star Wars te maken?quote:
Met roken? Ik ben nooit begonnenquote:
Oh toch een andere studioquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heeft dontnod met Star Wars te maken?
Na 13 jaar even genoeg van. Alleen ik kreeg geen MED. Geen idee waarom nietquote:
Ik neem het mee achter de schermen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 13 jaar even genoeg van. Alleen ik kreeg geen MED. Geen idee waarom niet
Echt serieus, wthquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, lekker boeien. Ik laat het lekker zoquote:
Lullig wel. Zal vast niet expres zijn. Toch lullig. Wel verdiendquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door te bombarderen, lijkt me een prima planquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door te bombarderen, lijkt me een prima plan
Zo dan koekoek.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door te bombarderen, lijkt me een prima plan
Staat hier vaker aan dan ps5 op het moment, maar die maakt dan ook weer herrie en gaat vast weer kapot. Binnenkort maar zelf eens modden om de fans te vervangenquote:
Marvel poept gewoon te veel middelmaat uit.quote:
He. Niet haten op Ben. Was een held voor hearthstone.quote:
Mja, ik wacht nog wel even op de one more thing. Elden Ring DLCquote:
Welke class speel je?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Gvd, klapt Diablo eruit, nu zie ik veel te veel van deze kut show.
WTFquote:
Ook sorry hier . Klaar, nu eens kijken of ik verder met de class ga of iets nieuws beginquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorcerer. Maar zodra campaign klaar is Necromancer.
Ik begin zo met rogue. Download is mokertraag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorcerer. Maar zodra campaign klaar is Necromancer.
Het heeft me nooit wat gedaan. Net zoals Skyrim. Mensen die er 1000+ uur erin hebben. IN elke port weer. Ik krijg het niet voor elkaarquote:
Servers zijn toch kapot blijkbaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin zo met rogue. Download is mokertraag.
Skyrim is ook wel erg overrated.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft me nooit wat gedaan. Net zoals Skyrim. Mensen die er 1000+ uur erin hebben. IN elke port weer. Ik krijg het niet voor elkaar
Skyrim is leuk voor even, soms heb ik er heel veel zin en soms ook periodes helemaal nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft me nooit wat gedaan. Net zoals Skyrim. Mensen die er 1000+ uur erin hebben. IN elke port weer. Ik krijg het niet voor elkaar
ESO wel veel gespeeld, maar de devvers willen maar niks fixen. Nou ja, dit jaar blijkbaar wel, maar daar was ik wel klaar mee. Die beloftes heb ik al zo vaak gehoord.quote:
En dan zeggen dat het op Doom lijktquote:
Ik kan rustig de vloer dweilen terwijl ik dit speelquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het op Doom lijkt
Ik vind het nu al saaiquote:
Ja ik ook. In Doom was je allang dood geweestquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan rustig de vloer dweilen terwijl ik dit speel
Ze doen het best snugger. Maar niet mijn game.quote:
Eensquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze doen het best snugger. Maar niet mijn game.
Ik vind het echt helemaal niks, maar snap dat het populair is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze doen het best snugger. Maar niet mijn game.
Dat komt bij xboxquote:
Titfaquote:
wel twee redenen jaquote:
BELIEVEquote:
Fable of failquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:54 schreef DKUp het volgende:
PS kut
Sjuhoffie matig
Nou hopelijk gaat het beter bij Microsoft en Ubisoft
Of iets van de nieuwe Perfect Dark?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is van het Forza Horizon clubje, benieuwd of de ontwikkeling daar wel goed gaat.
Duurt lang.quote:
Nee helaasquote:
@Notorious_Roy en ik zetten alvast de Fleedwood Mac playlist op.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Kleine refresher voor Starfield straks, don't forget
Denk net wat te vroeg.quote:
Denk ik ook. Was development niet helemaal opnieuw begonnen?quote:Op zondag 11 juni 2023 16:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
@:Notorious_Roy en ik zetten alvast de Fleedwood Mac playlist op.
Sweet Little Lies GENOT
[..]
Denk net wat te vroeg.
Ja en sinds eind vorig jaar schijnt de ontwikkeling wel goed te gaan. Denk dat er zat games veel verder zijn en beter toonbaar zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk ik ook. Was development niet helemaal opnieuw begonnen?
Ik ben heel benieuwd. Starfield is toch als laatste en die hoef ik niet zo nodig te zienquote:Op zondag 11 juni 2023 16:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en sinds eind vorig jaar schijnt de ontwikkeling wel goed te gaan. Denk dat er zat games veel verder zijn en beter toonbaar zijn.
Fable was in-game en die nieuwe van Compulsion in-engine? Niks CGI aan.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Had Microsoft niet trots aangekondigd dat er geen CGI trailers zouden zijn? Of was dat iemand anders?
Geen van die eerste 3 trailers was in-game, of in-engine manquote:Op zondag 11 juni 2023 19:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Fable was in-game en die nieuwe van Compulsion in-engine? Niks CGI aan.
Moest er wel om lachen jaquote:
Uitbreiding of nieuwe game waar je weer 90 euro voor mag neerleggen?quote:
EZ platquote:
Ik denk echt telkens dat er een remaster collectie komtquote:Op zondag 11 juni 2023 19:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou iets over Gears 6 ook wel leuk vinden stiekem.
Die kans is best aanwezig, en dan een bèta voor Gears 6.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk echt telkens dat er een remaster collectie komt
Zou insta buy zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk echt telkens dat er een remaster collectie komt
Niet eens zo gek ver uit de buurt in Atlantic Cityquote:
Ahw, 76. Pass.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet eens zo gek ver uit de buurt in Atlantic City
Is goed te doen tegenwoordig hoor. Mag wat mij betreft prima de Fallout titel dragen, alleen die online store moet je gewoon negeren.quote:
Expansion.quote:
Die komt weer 1001 beloftes doen die uiteindelijk niet waargemaakt wordenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:37 schreef PirE het volgende:
Als slot zal Todd in zijn leren jasje wel komen zeggen dat Starfield uitgesteld is
Net zoveel beloftes als bugsquote:Op zondag 11 juni 2023 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die komt weer 1001 beloftes doen die uiteindelijk niet waargemaakt worden
Ieder z'n eigen ding, maar het is me eerlijk gezegd een raadsel hoe mensen daar een goede of leuke game in zien.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:37 schreef PirE het volgende:
Als slot zal Todd in zijn leren jasje wel komen zeggen dat Starfield uitgesteld is
Dat moet Bethesda zo nog maar bewijzen. Wat we tot nu toe gezien hebben is enorm generic space game. Fallout in space op z'n best. Ze moeten met hele goede gameplay komen wil het de hype waarmaken.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding, maar het is me eerlijk gezegd een raadsel hoe mensen daar een goede of leuke game in zien.
Het is gratisquote:
Super vet, maar het valt of staat met gameplay.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
Ergens ziet het er wel indrukwekkend uit.
De gun play die voorbij kwam in een van de trailers, dat is dus hand geselecteerde footage en het was eigenlijk pure rommel. Blijkbaar heeft de transition tussen een planeet en space een load screen, terwijl NMS tien jaar geleden al zonder kon. En dit is nog puur gebaseerd op wat we daadwerkelijk gezien hebben, het Bethesda glitch fest nog niet meerekenende.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat moet Bethesda zo nog maar bewijzen. Wat we tot nu toe gezien hebben is enorm generic space game. Fallout in space op z'n best. Ze moeten met hele goede gameplay komen wil het de hype waarmaken.
25 jaar om die trailer te makenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
Ergens ziet het er wel indrukwekkend uit.
Als ik niet op z'n minst aan m'n ruimteschip kan sleutelen of een ruimtebasis kan bouwen dan is het meteen al een slecht verhaal.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De gun play die voorbij kwam in een van de trailers, dat is dus hand geselecteerde footage en het was eigenlijk pure rommel. Blijkbaar heeft de transition tussen een planeet en space een load screen, terwijl NMS tien jaar geleden al zonder kon. En dit is nog puur gebaseerd op wat we daadwerkelijk gezien hebben, het Bethesda glitch fest nog niet meerekenende.
KeAInu.quote:
Hij klinkt zoals hij in het spel klinkt. Omdat die in je hoofd zitquote:
Al snel steam summer sale.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik moet Cyberpunk echt eens gaan spelen. Volgende sale ga ik hem kopen.
Volgens mij nu in de sale.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik moet Cyberpunk echt eens gaan spelen. Volgende sale ga ik hem kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |