Sporza mag in ieder geval niet eerder.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:57 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom starten ze eigenlijk pas zo laat met uitzenden? Cameramotoren rijden er al gewoon
Is het soms te duur ofzo? je wilt toch graag alle bergen in beeld krijgen zou ik zeggen
Nee klopt idd maar zelfs de Eurosport streams beginnen met nog 1 km te gaan van de Col du Granierquote:Op zondag 11 juni 2023 13:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sporza mag in ieder geval niet eerder.
Landa is meestal slecht in het laatste rondje voor een grote ronde. Die gaat zeker met de Baskische start op de afspraak zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Landa, Gaudu en Mas zijn wel heel slecht he? Erg irritant voor de tourpooltjes.
Dat was natuurlijk eigenlijk gewoon een knechtquote:Op zondag 11 juni 2023 14:05 schreef wimderon het volgende:
Dani Martinez is ook een bult weggegooid geld voor Ineos.
Die gaat pas op de muur straks, denk ikquote:Op zondag 11 juni 2023 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schakel net in. Wil Jonas geen nieuwe ritzege?
Mas ook nooit goed in de Dauphiné.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Mas au ergens of is er een verklaring voor zijn waardeloze rijden.
Landa zou hier ook gewoon bij moeten zitten hoor. Zoveel verbeteren in 3 weken dat je ook meedoet voor klassement straks betwijfel ik
Die giro met Krachtwijk toen was ook wel echt heel matig qua toprijders. Nibali en Valverde waren ook echt hopeloos uit vorm.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:20 schreef wimderon het volgende:
Leuke rubriek Chaves rijdt op 16 minuten, ook een BINGO.
De diepvries van Taus draait op de hoogste stand.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is waar. Bijzonder hoeveel je dan kan verbeteren in drie weken.
Dan zal hij bij de voet eraan moeten beginnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
50 seconden, het zal me benieuwen of Jonas de jump gaat maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |