De Oceanen bijvoorbeeld. Daar is zo veel ruimte. Je kan een globe zo draaien dat je alleen maar oceaan ziet.quote:Op zondag 11 juni 2023 08:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kean benoemd ook dat de non-humans niet perse buitenaards zijn. Maar dat het veel complexer kan liggen. Is dat een suggestie dat het om andere dimensies of tijdreizen gaat (of nog wat anders)?
[ twitter ]
Ik dacht 15 uur NL tijd, maar ik kan niet bij die site van newsnation zonder VPN. Zal later wel op YT komen verwacht ik.quote:
En?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik dacht 15 uur NL tijd, maar ik kan niet bij die site van newsnation zonder VPN. Zal later wel op YT komen verwacht ik.
is hij niet bang dat ze hem vermoorden, omdat hij top secrets onthuld?quote:Op maandag 12 juni 2023 07:53 schreef Naqin het volgende:
[..]
Draadje met video's van het interview, volgens mij volledig? Zelf nog niet gezien:
[ twitter ]
Deze luister ik straks in de auto op de weg terug naar huis. Erg benieuwd naar de special met David Grusch!quote:Op maandag 12 juni 2023 10:46 schreef Monomeism het volgende:
Nog maar eens een recente beschouwing erachteraan bekijken.
Vanochtend geluisterd. Tot dusver nog niet onder de indruk. Lijkt me sterk dat hier wat uit komt als we geen bewijs te zien krijgen.quote:
Wat ik me afvraag. Wat gaat echt hard bewijs veroorzaken in een niet voorbereide samenleving? Misschien valt dat mee, maar misschien ook wel heel erg tegen. Ik had het er al eerder over gehad. Ik denk dat ik het voor mijzelf wel duidelijk heb. Denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vanochtend geluisterd. Tot dusver nog niet onder de indruk. Lijkt me sterk dat hier wat uit komt als we geen bewijs te zien krijgen.
Zoiets zal er sowieso nooit komen, lijkt me? Of nou ja, als pak 'm beet CNN dat meldt zal de rest het ook wel gaan melden, maar alle landen die tegelijk dit nieuws 'officieel' brengen...neuh...dat vergt onmogelijke cordinatie.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:30 schreef Monomeism het volgende:
Dus ik vraag me af of een echte en solide keiharde bevestiging van "voertuigen van niet-menselijke oorsprong" op alle tv-netwerken en zenders in de wereld geen gekke dingen gaan doen met de samenleving?
Nou als "Aliens zijn hier" de officile conclusie isquote:Op maandag 12 juni 2023 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoiets zal er sowieso nooit komen, lijkt me? Of nou ja, als pak 'm beet CNN dat meldt zal de rest het ook wel gaan melden, maar alle landen die tegelijk dit nieuws 'officieel' brengen...neuh...dat vergt onmogelijke cordinatie.
Ik geloof nog steeds niet in zo'n gecordineerde disclosure, netjes geregisseerd vanachter de coulissen. Wat ik meekrijg en wel plausibel vind is dat er een soort intern pro-disclosure kamp is, en ook nog een anti-disclosure kamp.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:30 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag. Wat gaat echt hard bewijs veroorzaken in een niet voorbereide samenleving? Misschien valt dat mee, maar misschien ook wel heel erg tegen. Ik had het er al eerder over gehad. Ik denk dat ik het voor mijzelf wel duidelijk heb. Denk ik.
We worden m.i. in het algemeen gezien voorbereid op meer definitief nieuws. Het is kennelijk allemaal niet zo bedacht dat er op een dag uit het niets een wereldwijde persconferentie zou moeten komen. Als dit werkelijk al 80 jaar speelt in het geheim dan is er wel iets bijzonders aan de hand. Dan moet je wel goed voor de dag komen met een uitgebreid verhaal over waar je dan al die jaren mee bezig bent geweest. Ik gok dat dat slechts de eerste helft van het probleem is.
Je zou denken dat wanneer er een aankondiging gepland staat met potentieel enorm psychologisch gewicht en gevolgen, dat men van tevoren jarenlang heeft nagedacht over hoe deze werkelijkheid niet te hard te laten aankomen in de onvoorbereide psyche van grote groepen (en religieuze) mensen tegelijk.
"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that - Luis Elizondo - 2018
Mensen zijn op dit moment verzadigd met UAP-verhalen en vermeende gebeurtenissen. Die conditionering is, als je erover nadenkt, al jaren verwerkt in films en tv-shows. History Channel. UFO chasers etc. etc. Ik zou bijna zeggen dat het algemeen collectief als maatschappij waarin we ons allemaal bevinden mentaal wordt voorbereid om waarschijnlijk ... binnenkort (?) (maar dat denk ik al 4 jaar) een meer definitieve mededeling te kunnen verwerken over de situatie met UAP en een mogelijk definitief antwoord over wat de objecten zijn, en waarvoor ze hier zijn. En door wie of wat. etc.
Dus ik vraag me af of een echte en solide keiharde bevestiging van "voertuigen van niet-menselijke oorsprong" op alle tv-netwerken en zenders in de wereld geen gekke dingen gaan doen met de samenleving?
Persoonlijk denk ik dat het (nog even) niet gaat om het leveren van het harde bewijs. Ze zijn volgens mij eerst met een legertje psychologen zorgvuldig de publieke opinie en reacties aan het meten. Voordat ze weer een voorzichtige volgende stap nemen.
Sinds 2018 ging het vooral om de claims en de beloftes. Dit gaat vooral over het "veilig op een verantwoordelijke manier" voorbereiden van de algemene bevolking. Om te proberen een collectieve ontologische schok en de cognitieve dissonantie in de samenleving te controleren en te managen. En religie. Dus: Voorzichtig de wereld eerst stap voor stap conditioneren door langzaam meer en meer mensen in de mogelijkheid te betrekken dat we waarschijnlijk niet alleen zijn.
WTF, ik wil verder kijken, en is niet meer beschikbaar?quote:
Dat zeker, maar ik bedoel dat ik niet geloof dat er dan een soort algemeen gecordineerde persconferentie van alle grote autoriteiten ter wereld komt, ik dacht dat je op zoiets doeldequote:Op maandag 12 juni 2023 15:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nou als "Aliens zijn hier" de officile conclusie is
Dan gaat dat nieuws heel erg hard hoor.
Wel heel erg buitengewone uitspraken. Dus: bewijs? Hehehe.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ok, voornaamste inhoudelijke zaken die me opvallen:
- Grusch heeft het over andere dimensies (in tegenstelling tot buitenaards)
- eerste crash retrieval is van 1933 uit Itali (Mussolini)
- Vaticaan is hiervan op de hoogte
- Grusch mag/kan niet over Roswell praten
- er is een overeenkomst uit 1967 (oid) tussen USA en de NHI (non human intelligence)
- er is een effectieve disinfo campagne (om alles te ridiculiseren)
Vast dingen die ik zo snel vergeet.
Edit, oh ja:
- er is ingebroken in het huis van Grusch
- binnenkort interviews met anderen, echte first-personen insiders
Bizarre zaken die normaal in TRU zouden horen, maar nu door een geloofwaardige getuige naar buiten worden gebracht..
'ontological shock' ook op mezelf van toepassing denk ik dan maar..
Nee, beetje overload momenteel.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:35 schreef Monomeism het volgende:
Niemand verder naar Greer aan het kijken?
(Livestream)
STREAMING OF THE JUNE 2023 NATIONAL PRESS CLUB EVENT - DISCLOSURE 2.0
Nee, die bedoelde ik niet, dat is Need to Know. Er was na het interview ook nog een nabeschouwing op Newsnation. Met oa Mick West erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |