abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209454577
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zij dat hooligans, extreem-rechts, of allebei?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:21:29 #227
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209454651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Een Zweed dus, en dat land wil lid worden van de NAVO.
Was geen zweed.
Het was een uit de zandbak die al asiel goedkeuring heeft gehad om in zweden te verblijven.
Daarna met de verblijfsvergunning naar Frankrijk gegaan om daar asiel aan te vragen.
Dat is geweigerd.

De rest wel een paar kinderen neer steken omdat niet mans genoeg was

Zo iemand moeten ze aan de zwijnen geven.
Die lossen het wel op.
pi_209454724
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:57 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang de wachtlijst van de GGZ nu is. Ik schat een half jaar.
In Nederland heb ik anderhalf jaar op de lijst gestaan voordat ik gebeld werd. Ze raden zelfs aan wat anders te zoeken vanwege de wachtlijsten. En als je dan eindelijk hulp hebt dan ligt de focus niet op de hulp maar je in een hokje plaatsen door mensen die zelf tegen een burnout aanlopen en je zo snel mogelijk weer naar buiten te krijgen. Mijn laatste sessies bleef ik hameren op een groeiende irritatie en agressie (wat ik gelukkig onder controle heb) en werd me verteld "we zijn klaar" en dat was het, zoek het maar uit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209454797
Merkel naast Putin in het ICC
pi_209466050
Laat nog meer van dit paupervolk binnen.
Wir schaffen das!
Cindy De Vuyst
  maandag 12 juni 2023 @ 18:38:26 #231
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_209490951
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik was even benieuwd welke autochtonen soortgelijke zaken hebben uitgevoerd. Maar had geen zin zelf te zoeken.
Missie gelukt zou ik zeggen.
Dank voor alle goede voorbeelden.
NWS / Nederlander (71) schiet buurmeisje (11) in Frankrijk dood :( :( :(

Maar om eerlijk te zijn, autochtoon, allochtoon, dat maakt het voor de ouders/nabestaanden niet minder erg. In alle gevallen het ergste wat je kan overkomen :N

Bizar gewoon.... het tuig (kindermoordenaars) dat er op deze planeet rondloopt :r
Krekker is de bom!
  maandag 12 juni 2023 @ 19:40:40 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_209491710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ja dat ga je krijgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209501619
twitter
pi_209501769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:37 schreef Culkin het volgende:
[ twitter ]
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 22:07 schreef Deadre het volgende:

[..]
Knul, z'n naam zegt al meer dan voldoende. Dat betekent Slaaf van Messias oftewel Jezus :')
En volgens zijn ex vrouw woonde hij in een kerk in Frankrijk nadat hij Zweden verliet. Verder heeft hij een tatoeage en bevestigd zelf dat hij een Christen is. Hoeveel bewijs wil je nog hebben knul?
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juni 2023 17:35 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Je mede-christen, sta jij mooi voor lul

Frankrijk: ook Nederlands kindje onder neergestoken peuters
De vermoedelijke dader is door de politie aangehouden op verdenking van het plegen van de aanslag. Hij is geboren in 1991, heeft de Syrische nationaliteit en is asielzoeker. In zijn asielaanvraag verklaarde de aanvaller, die al tien jaar in Zweden woont, dat hij een christen uit Syrië is. Hij had ook een christelijk kruis bij zich, de man zou getrouwd zijn met een Zweedse vrouw en had een driejarig kind bij zich, aldus Le Figaro. De man komt niet voor in politiedossiers, volgens een politiebron. Het al dan niet terroristische karakter van de aanslag moet nog worden beoordeeld, aldus een bron die bekend is met de zaak. Gérald Darmanin, minister van Binnenlandse Zaken, verwelkomde een "zeer snelle interventie" van de politie, zonder te specificeren of de aanvaller gewond was geraakt tijdens zijn arrestatie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat heeft 'moslimtuig' te maken met dit topic?
Ik vraag me af wat jullie commentaar nu is.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 19:53:42 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_209501789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:50 schreef ReplaR het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Hij was dus zogenaamd christen om de asielprocedure wat makkelijker te maken. Vraag me af hoeveel van dat soort lui we hebben binnengelaten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209502616
quote:
De bron is onbetrouwbaar, "JihadWatch" die zich baseert op "Resistance Républicaine", dus ik ga dit niet zo maar aannemen terwijl de dader op video te zien is en tijdens zijn aanval "in the name of Jesus" roept.

Hij is sowieso geen moslim, als het waar is dat ie zichzelf als christen voordoet om asiel te krijgen in Zweden, zo iemand heeft geen eer en is sowieso buiten de islam getreden, maar dit is meer een theologische discussie.

Islam kent oorlogsregels en het is absoluut verboden om gericht peuters te doden. Het verbaast me dan ook niet om te vernemen dat een peuterdoder lid was van Assad's moordzuchtige milities.

quote:
Annecy knifeman who stabbed kids in playground was member of Syria's Assad militia
The 32-year-old knifeman served in warmonger Bashar al-Assad's military from June 2011 to December 2012, which is why his asylum application in Sweden was refused

French newspaper Le Monde has revealed that the 32-year-old served in warmonger Bashar al-Assad's military from June 2011 to December 2012.

He later escaped to Turkey and then to Sweden in 2013, accompanied by his wife.

But Swedish authorities refused his asylum application on the grounds that he had "served in the Syrian army".
https://www.mirror.co.uk/(...)tabbed-kids-30220376
pi_209503082
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan geen enkele normale bron vinden die dit verhaal brengt. Dus ik ben niet geneigd om dit voetstoots als waarheid aan te nemen.
  woensdag 14 juni 2023 @ 11:34:49 #238
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209507743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:37 schreef Culkin het volgende:
[ twitter ]
@Politicoloog
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209507810
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:11 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
De bron is onbetrouwbaar, "JihadWatch" die zich baseert op "Resistance Républicaine", dus ik ga dit niet zo maar aannemen terwijl de dader op video te zien is en tijdens zijn aanval "in the name of Jesus" roept.

Hij is sowieso geen moslim, als het waar is dat ie zichzelf als christen voordoet om asiel te krijgen in Zweden, zo iemand heeft geen eer en is sowieso buiten de islam getreden, maar dit is meer een theologische discussie.

Islam kent oorlogsregels en het is absoluut verboden om gericht peuters te doden. Het verbaast me dan ook niet om te vernemen dat een peuterdoder lid was van Assad's moordzuchtige milities.
[..]
Wel vreemd dat een godsdienst oorlogsregels heeft.
pi_209508796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 11:41 schreef Culkin het volgende:
Wel vreemd dat een godsdienst oorlogsregels heeft.
Het is een religie die claimt met alle facetten van het leven rekening te houden, van micro tot macro-niveau, voor een individuele gelovige of het runnen van een staat en bij een staat hoort een ministerie van defensie.

Vergelijk het met:

De Geneefse Conventies is de verzamelnaam voor de verdragen die van 1864 tot 1949 zijn geformuleerd in Genève en die, als onderdeel van het internationaal humanitair recht, de rechtsregels bepalen ten tijde van een gewapend conflict.

En bedenk je dat de islam met vergelijkbare regels kwam in de 7de (!) eeuw.

pi_209508866
quote:

[..]

[..]
Goh, dat zulke mensen zomaar Frankrijk in mogen.
pi_209508920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:23 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Goh, dat zulke mensen zomaar Frankrijk in mogen.
Ze zitten in heel Europa, handlangers van Assad, ze houden hun verleden geheim, maar velen van hen zijn inmiddels ontmaskerd. Ze krijgen geen asiel maar ze worden ook niet teruggestuurd, dus worden ze losgelaten in de samenleving met alle negatieve gevolgen van dien. Verkeerde tijd, verkeerde plaats en je komt misschien zo'n mafketel tegen.
pi_209508990
quote:

[..]

[..]
Toen de aanslag net gebeurd was, de politie de man nog in de boeien aan het slaan was en nog geen persconferentie was er één of ander B nieuwsblogje op Twitter die het volgende riep:

- Man had een kruis om en een bijbel in de hand.

Gevolgd door:

- Man riep christelijke teksten

Gevolgd door:

- Vrouw geeft aan dat man Christelijke was.

De politie heeft niets vermeld over de geloofsovertuiging van de man, de man weigert zelfs met de politie te spreken. Op de beelden is niets te horen of te zien van hetgeen wat een Twitter media blogje geroepen heeft, maar toch heeft veel media het overgenomen.

Dit zijn de feiten:

The suspected attacker, whose name was not released.

The suspect refused to talk to investigators.

Alles wat mensen hier roepen over een Christelijke aanvaller komt van de media, een media die erom bekend staat graag zaken zoals dit te downplayen. Maar om de één of andere reden wordt die media wel blind geloofd. Laten we eerlijk zijn, hadden enkele FOK! users hier voor die media gewerkt dan weet ik zeker, 100% zeker dat ze ook het verhaal een andere kant op hadden gestuurd wat beter bij hun persoonlijke opvattingen zou passen.

En moslims die geen peuters vermoorden? Hebben ze met al die aanslagen dan gezigzagd om die peuters heen die onder de wielen van een vrachtwagen zijn gekomen?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209509031
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:28 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Ze zitten in heel Europa, handlangers van Assad, ze houden hun verleden geheim, maar velen van hen zijn inmiddels ontmaskerd. Ze krijgen geen asiel maar ze worden ook niet teruggestuurd, dus worden ze losgelaten in de samenleving met alle negatieve gevolgen van dien. Verkeerde tijd, verkeerde plaats en je komt misschien zo'n mafketel tegen.
Dan kan je er wel van uitgaan dat er slecht wordt gecontroleerd.
pi_209509311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:35 schreef Tekaschi het volgende:
Op de beelden is niets te horen of te zien van hetgeen wat een Twitter media blogje geroepen heeft, maar toch heeft veel media het overgenomen.
Er is wel te horen dat die man "in the name of Jesus Christ" roept.
pi_209509318
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:17 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Het is een religie die claimt met alle facetten van het leven rekening te houden, van micro tot macro-niveau, voor een individuele gelovige of het runnen van een staat en bij een staat hoort een ministerie van defensie.

Vergelijk het met:

De Geneefse Conventies is de verzamelnaam voor de verdragen die van 1864 tot 1949 zijn geformuleerd in Genève en die, als onderdeel van het internationaal humanitair recht, de rechtsregels bepalen ten tijde van een gewapend conflict.

En bedenk je dat de islam met vergelijkbare regels kwam in de 7de (!) eeuw.

[ afbeelding ]
Christendom zegt, gij zult niet doden, ik hecht daar dan meer waarde aan eerlijk gezegd.
pi_209509344
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Dan kan je er wel van uitgaan dat er slecht wordt gecontroleerd.
De autoriteiten zijn nalatig en komen niet met een oplossing voor de mensen die tussen wal en schip vallen. Het makkelijkste is om de mensen die geen asiel krijgen en niet teruggestuurd kunnen worden los te laten en hopen dat ze zich niet misdragen.
pi_209509358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 14:07 schreef Culkin het volgende:
Christendom zegt, gij zult niet doden, ik hecht daar dan meer waarde aan eerlijk gezegd.
Mwah, het is meer gij zult niet moorden, doden hebben ze volop gedaan met een grotere bodycount dan de islam.
pi_209509394
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2023 14:11 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Mwah, het is meer gij zult niet moorden, doden hebben ze volop gedaan met een grotere bodycount dan de islam.
Ik denk niet dat voor God dit semantisch verschil iets gaat uitmaken.
pi_209509407
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 14:14 schreef Culkin het volgende:
Ik denk niet dat voor God dit semantisch verschil iets gaat uitmaken.
God heeft hele volkeren uitgeroeid, zelfs de hele wereld verdronken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')