Weer zo’n mijnenveld discussie.quote:
Tegenprestatie voor het van Marcel meewerken aan Taxi Castricum.quote:
Kunnen ze het mooi even hebben over steeds maar zakken van Marcel voor zijn theorie-examen bij het CBR.quote:
Dat verbaasde mij serieus. Wat mist die man dan, ruimtelijk inzicht, oplossend vermogen, begrijpelijk lezen? Snap er geen fluit van. Of het is weer eens een grapje en kan ie gewoon niks in de praktijk, raakt in paniek bij invoegen op de snelweg bijv.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen ze het mooi even hebben over steeds maar zakken van Marcel voor zijn theorie-examen bij het CBR.
Ze gaf ook nog de tip dat als nuclear bommen kwamen je broccoli stammetjes moest eten want dat beschermt jequote:
hahah ja klopt had het gezienquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze gaf ook nog de tip dat als nuclear bommen kwamen je broccoli stammetjes moest eten want dat beschermt je
hmm klinkt beetje matigquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast Huisman. Donnie is vast die kut rapper.
17 fouten op 65 vragen mag je maken, volgens Pechtold.quote:
Wappie galore.quote:
Niet zolang ze aan John zijn tafeltje zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:53 schreef golfer het volgende:
Kijk het nu terug.
Lettrix, de bodem van de TV.
Ik vond dat ongeveer de grootste imbeciel die in Nederland op TV verschijnt en ben dan ook ronduit ontgoocheld.quote:
En wat vind je van Donny?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond dat ongeveer de grootste imbeciel die in Nederland op TV verschijnt en ben dan ook ronduit ontgoocheld.
Nog niet op het oude niveau helaasquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:46 schreef Blues het volgende:
Ze zijn te vaak op tv.. ik droomde dat ik met Marcel en Eva op vakantie was. Gijs mocht niet mee
Zou wel erg zijn hoor als henny huisman en rapper donnie de gasten zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast Huisman. Donnie is vast die kut rapper.
Die kenquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Die Marcel ken niet eens "willen" zeggen. Zegt altijd wullen.
Vreselijk.quote:
Zo is hij altijd toch? Altijd als een enthousiaste hond en oprecht blij als hij op tv mag zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Toch wel een leuke gast tot dusver , Henny
Heb hem heel lang niet op tv gezien, maar zeker niets mis meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo is hij altijd toch? Altijd als een enthousiaste hond en oprecht blij als hij op tv mag zijn.
Niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |