Irritant inderdaad. Volgens mijn vrouw heeft ie waarschijnlijk last van de airco?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:57 schreef tompsv18 het volgende:
Wat heeft die Gijs voor ziekte joh? Dat gehoest de hele tijd
Doet hij altijdquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Henk is zich de hele show al aan het jeuken. Aan zijn oor, aan zijn baard. Bah
Hij heeft al 3 of 4 weken hele erge keelklachten en daarbij hoest hij standaard wel. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:57 schreef tompsv18 het volgende:
Wat heeft die Gijs voor ziekte joh? Dat gehoest de hele tijd
Sieg...quote:
Keelkanker is een ernstige ziektequote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 of 4 weken hele erge keelklachten en daarbij hoest hij standaard wel. Geen idee waarom
Twee weken geleden of zo was de podcast voor mij echt een paar dagen heel moeizaam beluisterbaar wegens die zieke stem.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 of 4 weken hele erge keelklachten en daarbij hoest hij standaard wel. Geen idee waarom
Het is echt niet gezond hoe vaak die mannen (en vooral Gijs) ziek, zwak of misselijk zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb er ook een retweet aan gewaagd, hopelijk komt het terugquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:15 schreef Paul het volgende:
https://www.veronicasuper(...)nderdeel-marcel-gijs
Die lui staan gewoon voor lul en daar zullen ze zelf ook achter zijn. Duurde even.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb er ook een retweet aan gewaagd, hopelijk komt het terug
Zo zien ze er allebei ook uitquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is echt niet gezond hoe vaak die mannen (en vooral Gijs) ziek, zwak of misselijk zijn.
Opdracht van SBS?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond René Froger en Caroline van der Plas. Té makkelijk.
Geen idee, van der Plas hebben ze al eens gehad, en Froger zit blijkbaar altijd overal, en dat weet ik alleen door 'een briefje van Marcel' van anderhalf jaar geleden.quote:
verwachte er niet zoveel van, caroline doet gewoon dr riedeltjequote:Op maandag 12 juni 2023 21:21 schreef Marsenal het volgende:
2 van die oncharmante zuiplappen, dit wordt genieten.
quote:En je dan al maanden verheugen op de Toppers. Op Gerard, Jeroen en René Froger, de enige gehaktstaaf met oogjes.'.
Misschien komt de frikandel met oogjes ook nog een keer langs.quote:
Geer wel, Goor nietquote:Op maandag 12 juni 2023 21:47 schreef Specularium het volgende:
Geer en Goor wilde helemaal niet meer met deze man werken maar voor 6 ton per jaar hebben ze toch anders besloten.
Allebei zoon van een cafébaas.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Gijs en Froger hebben dezelfde onderkin
Die Froger begreep niks van de humor van Gijs en Marcel. Daardoor werd het zo'n leuke uitzending.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Rene was wat vervelend, een raar gevoel voor humor. Maar verder een uitstekende uitzending
Ik ga alles eens terugkijken vanmiddag.quote:
Vriend van me, bekende journalist, zei dat jaren geleden al tegen me. Dat-ie oer dom is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Froger begreep niks van de humor van Gijs en Marcel. Daardoor werd het zo'n leuke uitzending.
Zelden zo'n domme gast gezien.
Prototype simpele goedzak. Die ene zoon die ook weleens geprobeerd heeft bn'er te worden lijkt me zelfs nog erger.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me, bekende journalist, zei dat jaren geleden al tegen me. Dat-ie oer dom is.
Een zekere J.F. ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me, bekende journalist, zei dat jaren geleden al tegen me. Dat-ie oer dom is.
Dat wordt leuk.quote:
Gijp?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
In de podcast werden René en Caroline ook nog even goed belachelijk gemaakt. Heerlijk.
Ja, als ze passende onderwerpen zijn ze gewoon sterk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:22 schreef Evertjan het volgende:
de podcast is nu een stuk leuker dankzij de tvshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |