Dat noem ik nou niet helpen.. gaat om een paar tientjes..quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toch grappig dat Jeff het meest "geholpen" is.
Gelukkig moet ik werken. Kwam alleen ff gluren naar de nieuwe manager.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Babet en Zoe weer roddelen, ik kijk dan nog liever naar saaie Sas en Bern. Ben die 2 met hun gelul over een ander spuugzat en ze krijgen dagelijks heel wat streamtijd
Zoemer dan maar voor wat geld int huispotje!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Mora wil wel weer vrijmibo in eren herstellen.
Als het bij Zoe helpen is dan is het dat bij Jeff helemaalquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat noem ik nou niet helpen.. gaat om een paar tientjes..
Ook dit is vrij ruim interpreteerbaarquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vreselijk zulke huichelaars.. , hoop nu babet weg er uit ( dit om die kale gert Jan) .. en of zoë zal prachtig zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Babet en Zoe weer roddelen, ik kijk dan nog liever naar saaie Sas en Bern. Ben die 2 met hun gelul over een ander spuugzat en ze krijgen dagelijks heel wat streamtijd
Toen was er nog geen evenementenboek en ging alles van het verdiende geldquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toen mocht men ook de prijzenpot aanbreken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was er nog geen evenementenboek en ging alles van het verdiende geld
t werd toen nog niet gedaan omdat alles toen nog x25 ging dus is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Toen mocht men ook de prijzenpot aanbreken.
Ik vind Jeff ook geen Huub, maar wel vergelijkbaar. Jeff is meer vergelijkbaar met een Jessie uit Utopia 1 en 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |