abonnement Unibet Coolblue
pi_209429979
quote:
Na afloop van een extra raadsvergadering over een opvanglocatie voor asielzoekers in Bloemendaal zijn twee journalisten van De Telegraaf belaagd. Hoewel de openbare en ook voor de pers vrij toegankelijke vergadering relatief rustig verliep, was een inwoner van het villadorp er niet van gediend dat hij werd gefotografeerd en belemmerde vervolgens een cameraman in het doen van zijn werk. Bekijk ook: Bloemendalers willen geen asielcentrum rondom hun opvang
Bron.

Vaak zijn het allemaal GL/D66/VVD stemmers. "Wij vinden het heel belangrijk hoor maar niet bij ons in de buurt".

Nu staan ze allemaal op hun achterste benen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 7 juni 2023 @ 12:34:24 #2
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_209430000
AZC's in villawijken. erg mooi extra bewaking bij de hockeymeisjes en tennismeisjes.
pi_209430014
Potverdorie, @golfer gedraag je toch eens normaal. Eerst al die strandtent in de fik, nu dit weer.
pi_209430029
Juist goed dat vluchtelingen in de VVD- en D66-stemmende wijken worden geplaatst.
pi_209430035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:32 schreef HSG het volgende:

[..]
Bron.

Vaak zijn het allemaal GL/D66/VVD stemmers. "Wij vinden het heel belangrijk hoor maar niet bij ons in de buurt".

Nu staan ze allemaal op hun achterste benen.
Kunnen natuurlijk ook gewoon de PVV-stemmende bewoners zijn. Die zijn in de minderheid, maar ze zijn er natuurlijk wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209430054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kunnen natuurlijk ook gewoon de PVV-stemmende bewoners zijn. Die zijn in de minderheid, maar ze zijn er natuurlijk wel.
GL/D66 staan er wel bekend om dat ze een hoop willen zolang het hun niet raakt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 7 juni 2023 @ 12:41:53 #7
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_209430087
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:39 schreef HSG het volgende:

[..]
GL/D66 staan er wel bekend om dat ze een hoop willen zolang het hun niet raakt.
Deugpolitiek is altijd makkelijk als je er zelf geen last van hebt.
pi_209430136
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:37 schreef Nober het volgende:
Juist goed dat vluchtelingen in de VVD- en D66-stemmende wijken worden geplaatst.
Zouden ze juist naartoe moeten, zij willen die bende, ervaar het dan maar ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209430204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kunnen natuurlijk ook gewoon de PVV-stemmende bewoners zijn. Die zijn in de minderheid, maar ze zijn er natuurlijk wel.
Nou beste Koos, kijk en oordeel zelf:

https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-bloemendaal/

Kans is wel heel erg klein he? En dit gedrag is toch typisch wat we in Nederland al jaren zien? Deugen op de kosten van een ander? Wel voorstander van asielzoekers maar niet in hun buurten of straat, het is typisch gedrag van de vvd/d66/gl/PvdA stemmers. Maar ik gok wel dat als dit doorgaat de PVV ook in Bloemendaal wat meer stemmen gaat trekken.
pi_209430239
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:39 schreef HSG het volgende:

[..]
GL/D66 staan er wel bekend om dat ze een hoop willen zolang het hun niet raakt.
Mwoah, ken juist ook hoop 'linksen' die vooraan stonden toen hier een azc werd geopend, om vrijwilligerswerk te doen.

Die boze klerelijer die de Telegraaf belaagde lijkt mij trouwens typisch een VVD-stemmer. En dat blijft de grootste partij in die contreien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209430274
dit is toch niet te geloven, dit is echt erg
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_209430350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nou beste Koos, kijk en oordeel zelf:

https://allecijfers.nl/verkiezingsuitslagen/gemeente-bloemendaal/

Kans is wel heel erg klein he? En dit gedrag is toch typisch wat we in Nederland al jaren zien? Deugen op de kosten van een ander? Wel voorstander van asielzoekers maar niet in hun buurten of straat, het is typisch gedrag van de vvd/d66/gl/PvdA stemmers. Maar ik gok wel dat als dit doorgaat de PVV ook in Bloemendaal wat meer stemmen gaat trekken.
745 stemmen voor de PVV bij de laatste TK-verkiezingen. Waarom zou de kans dan klein zijn?

Eentje is genoeg.

En natuurlijk ben ik aan het bullshitten, want ik weet niet wat die boze idioten hebben gestemd. Maar de suggestie in de OP is net zo goed ongefundeerd en dus bullshit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209430353
Dit is de opvang alsof die 'minderjarigen' net uit Belgie zijn gekomen vanwege de bombardementen daar. De daadwerkelijke last komt uiteindelijk toch weer op de woningzoekenden die geen grote villa zoeken neer en als het uiteindelijk dan toch zo ver is, hebben ze zo'n fijne onaangepaste werkloze als buurman.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 7 juni 2023 @ 13:10:39 #14
37248 BertV
Handgemaakt
pi_209430405
Affreus!
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_209430467
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:39 schreef HSG het volgende:

[..]
GL/D66 staan er wel bekend om dat ze een hoop willen zolang het hun niet raakt.
Stompzinnige populisten staan erom bekend dat ze onzin beweren dat op geen enkel onderzoek gebaseerd is. :P
  woensdag 7 juni 2023 @ 13:25:35 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209430588
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef Tekaschi het volgende:

[..]


van de vvd/d66/gl/PvdA
Zeg maar alle normale politieke partijen behalve de SP en de Gristenen?
We have always been at war with Eastasia.
pi_209430628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
745 stemmen voor de PVV bij de laatste TK-verkiezingen. Waarom zou de kans dan klein zijn?

Eentje is genoeg.

En natuurlijk ben ik aan het bullshitten, want ik weet niet wat die boze idioten hebben gestemd. Maar de suggestie in de OP is net zo goed ongefundeerd en dus bullshit.
Omdat maar 2.4% van de inwoners van Bloemendaal PVV heeft gestemd, als jij overtuigt bent dat alleen die 2.4% gisteren stampij heeft liggen maken dan houd de discussie op he. Blijkbaar is het dan alleen die 2.4% geweest die gisteren heeft lopen roeptoeteren, allemaal PVV stemmer, terwijl de GL/VVD/D66 en PVDA stemmer het een beetje gelaten heeft aangekeken terwijl ze de "welkom in ons dorp" liedjes aan het instuderen waren.
pi_209430660
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Omdat maar 2.4% van de inwoners van Bloemendaal PVV heeft gestemd, als jij overtuigt bent dat alleen die 2.4% gisteren stampij heeft liggen maken dan houd de discussie op he. Blijkbaar is het dan alleen die 2.4% geweest die gisteren heeft lopen roeptoeteren, allemaal PVV stemmer, terwijl de GL/VVD/D66 en PVDA stemmer het een beetje gelaten heeft aangekeken terwijl ze de "welkom in ons dorp" liedjes aan het instuderen waren.
Dat is meer iets voor de gelovige medemensch.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209430690
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Omdat maar 2.4% van de inwoners van Bloemendaal PVV heeft gestemd, als jij overtuigt bent dat alleen die 2.4% gisteren stampij heeft liggen maken dan houd de discussie op he. Blijkbaar is het dan alleen die 2.4% geweest die gisteren heeft lopen roeptoeteren, allemaal PVV stemmer, terwijl de GL/VVD/D66 en PVDA stemmer het een beetje gelaten heeft aangekeken terwijl ze de "welkom in ons dorp" liedjes aan het instuderen waren.
Een groepje Bloemendalers heeft gisteren stampij gemaakt. We hebben geen idee op welke partij ze hebben gestemd, dus het is zinloos om daarover te discussiëren. Vandaar ook dat ik de suggestie uit de OP op de hak neem.

Het verhaal is dat Bloemendaal-nimby'ers zich verzetten tegen de komst van asielzoekers en er eentje ook nog eens een Telegraaf-journalist heeft belaagd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209430701
Allemaal plaatsen in villawijken het liefst bij Rutte om de hoek
pi_209430719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:34 schreef Cupfighter het volgende:
Allemaal plaatsen in villawijken het liefst bij Rutte om de hoek
Rutte woont juist in een lullig appartementje in een normale wijk in Den Haag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209430734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Een groepje Bloemendalers heeft gisteren stampij gemaakt. We hebben geen idee op welke partij ze hebben gestemd, dus het is zinloos om daarover te discussiëren. Vandaar ook dat ik de suggestie uit de OP op de hak neem.

Het verhaal is dat Bloemendaal-nimby'ers zich verzetten tegen de komst van asielzoekers en er eentje ook nog eens een Telegraaf-journalist heeft belaagd.
Ow je hebt wel gelijk hoor Koos, op papier dan, maar kom op, ook jij weet vanuit de praktijk dat die VVD/D66/GL/PVDA stemmers echt niet zitten te wachten op een AZC, althans een groot deel ervan, en dat is dan toch hypocriet? Want ik hoorde in die filmpjes echt geen PVV praat met dat ze "motte oprottuh", "ja wel helpen, maar niet hier" was het verhaal, en dan kom ik toch echt uit bij het volk wat deugt op de kosten van een ander. Blijft jammer dat mensen zich achter zulke cijfertjes blijven verschuilen, want zelfs al had de PVV maar één stem gehad dan had jij er nog omheen gedraaid om mensen wijs te maken dat het wel eens die ene PVV stemmer geweest had kunnen zijn.
pi_209430742
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Rutte woont juist in een lullig appartementje in een normale wijk in Den Haag.
Dan mogen ze daar neergezet worden van mij, en dat hij er flink last van mag hebben die landverrader
pi_209430788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ow je hebt wel gelijk hoor Koos, op papier dan, maar kom op, ook jij weet vanuit de praktijk dat die VVD/D66/GL/PVDA stemmers echt niet zitten te wachten op een AZC, althans een groot deel ervan, en dat is dan toch hypocriet? Want ik hoorde in die filmpjes echt geen PVV praat met dat ze "motte oprottuh", "ja wel helpen, maar niet hier" was het verhaal, en dan kom ik toch echt uit bij het volk wat deugt op de kosten van een ander. Blijft jammer dat mensen zich achter zulke cijfertjes blijven verschuilen, want zelfs al had de PVV maar één stem gehad dan had jij er nog omheen gedraaid om mensen wijs te maken dat het wel eens die ene PVV stemmer geweest had kunnen zijn.
Mijn opmerking over de PVV was nou juist bedoeld om aan te tonen dat de suggestie in de OP onzinnig is. Sowieso is het wat vreemd dat TS alleen D66 en GroenLinks noemt, terwijl de VVD bij alle recente verkiezingen de meeste stemmen haalde.

Maar goed, als jij een warm gevoel krijgt van het vingerwijzen naar D66/GL-stemmers omdat je denkt dat je daarmee een of ander sterk punt maakt, dan moet je dat vooral doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209430817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Mijn opmerking over de PVV was nou juist bedoeld om aan te tonen dat de suggestie in de OP onzinnig is. Sowieso is het wat vreemd dat TS alleen D66 en GroenLinks noemt, terwijl de VVD bij alle recente verkiezingen de meeste stemmen haalde.

Maar goed, als jij een warm gevoel krijgt van het vingerwijzen naar D66/GL-stemmers omdat je denkt dat je daarmee een of ander sterk punt maakt, dan moet je dat vooral doen.
Wat een onzinnige suggestie, ik refereer toch echt in elke reactie naar de VVD/GL/D66/PVDA, bij de laatste verkiezingen toch echt de 4 grootste partijen in Bloemendaal. Geen onzin gaan verkondigen beste Koos.
pi_209430856
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 13:44 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Wat een onzinnige suggestie, ik refereer toch echt in elke reactie naar de VVD/GL/D66/PVDA, bij de laatste verkiezingen toch echt de 4 grootste partijen in Bloemendaal. Geen onzin gaan verkondigen beste Koos.
Mijn punt is dan ook juist dat een discussie over partijvoorkeur van boze Bloemendalers nergens op slaat. Maar doe vooral je ding.

Verder vraag ik mij af wiens kloon je bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 7 juni 2023 @ 13:49:56 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209430871
Ts maakt het topic in de OP nauwelijks levensvatbaar en het verloop liet zich raden. Word niks meer, slotje.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')