lekker \M/quote:
quote:
wutquote:
Ja ik denk dat ook, @Shii heeft het weer van een mysterieus grote persoonlijkheid, dat moeten we koesteren!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken de band dankzij @:shii en ik denk dat zij de band kent van dit topic
Klopt via @cosmosis dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken de band dankzij @:shii en ik denk dat zij de band kent van dit topic
Dankjewel grote persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ook, @:shii heeft het weer van een mysterieus grote persoonlijkheid, dat moeten we koesteren!
Heerlijk inderdaad om nieuwe artiesten te ontdekken!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt via @:cosmosis dus.
[..]
Dankjewel grote persoonlijkheid.Geweldig topic toch.
Zo ontdek ik af en toe weer een geweldige band.
Maak me gek!quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ook, @:shii heeft het weer van een mysterieus grote persoonlijkheid, dat moeten we koesteren!
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt via @:cosmosis dus.
[..]
Dankjewel grote persoonlijkheid.Geweldig topic toch.
Zo ontdek ik af en toe weer een geweldige band.
Her eyes.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shit dat doet me aan een nummer denken.....
Die gast op 3:40 met zn gouden hoofd wat een held elke keer weerquote:
Aaah ja daar doet me jouw post aan denken! Zelfde muziekstijl! (en lyrics lol)quote:
Muse heeft die heerlijke flow muziek waar je mee in slaap kunt vallen, dat hebben maar weinige artiesten....quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:09 schreef Shii het volgende:
Deze luister ik steeds vaker, bepaalde vibe die me pakt.![]()
Haha dat haar is wel echt het toppunt in die clip, statisch geladen waren ze vroeger allemaal!quote:
Check 2:02 @UitStraling rawrrrquote:
Is hij met pensioen? Hoor je niets meer van, samen met Kylie wat een sensueel stel....quote:
Nopequote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Is hij met pensioen? Hoor je niets meer van..
Hoi! Maar das dan wel een terugkomst van pensioen om even een oldie te zingen....quote:
Die lijkt wel 110.quote:
Een heuse tour, noem dat maar even een oldie komen zingen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hoi! Maar das dan wel een terugkomst van pensioen om even een oldie te zingen....
Ow echt is hij weer aan het touren.... Een nieuw album in de toekomst zou wel fijn zijn, erg leuke mannelijke millenial artiest met lekkere muziek, zijn er weinig van.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:27 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Een heuse tour, noem dat maar even een oldie komen zingen.
Ik vind deze variant erg leuk! Maar ben ook wel Muse fanquote:
Even een momentje rust voor de bandquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind deze variant erg leuk! Maar ben ook wel Muse fan
SPOILER: The Doors All Albums in orderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Treehut362 op 11-06-2023 16:38:41 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |