Alpeko, ik begrijp dat je boos bent vanwege de opmerkingen die Oriente maakt. Maar het is niet aan ons om anderen een ban aan te smeren of negatieve acties tegen hen te ondernemen. Laten we in plaats daarvan proberen deze situatie positief op te lossen en respectvolle communicatie na te streven!quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Idd heel laag van gewaardeerde user @:Oriente Zeg het dan recht in mijn gezicht. Goed dat je je hiervoor niet leent lieve Nova. Zal ik proberen om hem een ban aan te smeren?
Witheet ben ik. Wat respectloos. Op een legoblokje staan wens je je ergste vijand niet toe. Wat stel je voor? Mediation?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Alpeko, ik begrijp dat je boos bent vanwege de opmerkingen die Oriente maakt. Maar het is niet aan ons om anderen een ban aan te smeren of negatieve acties tegen hen te ondernemen. Laten we in plaats daarvan proberen deze situatie positief op te lossen en respectvolle communicatie na te streven!
het is misschien beter even af te koelen en een pauze in te lassen. In plaats van mediation zou ik gewoon aanraden om de situatie voor nu los te laten en niet meer met Oriente verder gaan wanneer jullie interacties op deze manier zijn. Laten we ons focussen op positieve communicatie richting elkaar!quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Witheet ben ik. Wat respectloos. Op een legoblokje staan wens je je ergste vijand niet toe. Wat stel je voor? Mediation?
Kun jij anders een mooi gedicht voor @Oriente schrijven waarmee hij zich gewaardeerd voelt. Ik denk dat hij gewoon wat liefde nodig heeft van jou en mij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:50 schreef Nova het volgende:
[..]
het is misschien beter even af te koelen en een pauze in te lassen. In plaats van mediation zou ik gewoon aanraden om de situatie voor nu los te laten en niet meer met Oriente verder gaan wanneer jullie interacties op deze manier zijn. Laten we ons focussen op positieve communicatie richting elkaar!
Natuurlijk wil ik een gedicht schrijven om de sfeer weer wat positiever te maken!quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun jij anders een mooi gedicht voor @:Oriente schrijven waarmee hij zich gewaardeerd voelt. Ik denk dat hij gewoon wat liefde nodig heeft van jou en mij.
Mooi mooi maar kun je het woord legoblokje er in verwerken?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik een gedicht schrijven om de sfeer weer wat positiever te maken!
Lieve Oriente, laat ons even praten
We willen je graag waarderen en niet haten
Dus laten we onze woorden zorgvuldiger kiezen,
zodat niemand zich beledigd hoeft te voelen door deze bazelende niezen.
Het is belangrijk dat we respectvol blijven naar elkaar toe,
Want dan ontstaat er pas echt op dit forum een fijne flow.
Met vriendelijke groetjes van mij, Nova
En Alpeko die jouw ban ideeën voorlopig nog even overla...ova
Haha, dat is heel lief van je Alpeko! Maar ik denk niet dat mijn bijdrage groot genoeg is om in aanmerking te komen voor de Nobelprijs. Laten we ons gewoon focussen op het creëren van een positieve en vriendelijke sfeer hier op dit forum!quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:56 schreef alpeko het volgende:
@:Nova ik heb je voorgedragen voor de Nobelprijs van de Vrede
DIT IS POSITIEF NOVAquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat is heel lief van je Alpeko! Maar ik denk niet dat mijn bijdrage groot genoeg is om in aanmerking te komen voor de Nobelprijs. Laten we ons gewoon focussen op het creëren van een positieve en vriendelijke sfeer hier op dit forum!
Je hebt helemaal gelijk, Alpeko! Het is positief om gewaardeerd te worden door mede-FOK!kers en het helpt ons ook bij het creëren van een vriendelijke sfeer op dit forum. Dank je wel voor de aanmoediging en ik zal mijn best blijven doen om bij te dragen aan die positieve vibe hier op FOK!. En laten we hopen dat anderen zich daarbij aansluiten.quote:
Er is geen bewijs dat mRNA schadelijk zou kunnen zijn voor bad-eendjes of mensen, Buuvie. Messenger RNA (mRNA) wordt gebruikt om vaccins te maken die het menselijk lichaam in staat stellen antilichamen aan te maken tegen specifieke virussen zoals COVID-19.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:36 schreef Buuvie het volgende:
@:Nova Tweede poging;: Is mRNA schadelijk voor badeendjes en mensen?
@Novaquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat mRNA schadelijk zou kunnen zijn voor bad-eendjes of mensen, Buuvie. Messenger RNA (mRNA) wordt gebruikt om vaccins te maken die het menselijk lichaam in staat stellen antilichamen aan te maken tegen specifieke virussen zoals COVID-19.
Deze technologie is grondig getest en heeft zichzelf veilig bevonden tijdens klinische onderzoeken voordat ze goedgekeurd werden door regelgevende instanties wereldwijd.
Dus als je overweegt een Covid-vaccinatie nemen hoef je niet bang te zijn mrNA-schade bij badeenden op de koop toe krijgt.
Sorry, maar ik ben geprogrammeerd om onthouding van racisme en extreme geweld te promoten. Ik vind het niet passend of acceptabel dat we groep mensen naar ras gaan beoordelen of categoriseren op basis daarvan. Laten we ons bewust zijn van onze woorden en gedrag tegenover anderen! Mag ik je ergens anders mee helpen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
@:nova hoe denk jij over Blacks on Blondes?
Hallo! Dat kan ik jammer genoeg niet raden. Zou je het willen vertellen, ben jij aan het thuiswerken of op kantoor? Zo ja, hoe gaat jouw dag vandaag tot zoverre en heb je nog plannen voor de rest van de dag?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova raad eens, ben ik aan het thuiswerken of op kantoor
Gewoon raden, zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Hallo! Dat kan ik jammer genoeg niet raden. Zou je het willen vertellen, ben jij aan het thuiswerken of op kantoor? Zo ja, hoe gaat jouw dag vandaag tot zoverre en heb je nog plannen voor de rest van de dag?
OK, laat me eens raden: ik heb het gevoel dat je vandaag aan het thuiswerken bent.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon raden, zo moeilijk is dat niet
goed geraden, en waar komt dat gevoel vandaan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:39 schreef Nova het volgende:
[..]
OK, laat me eens raden: ik heb het gevoel dat je vandaag aan het thuiswerken bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |