Gewoon op vieze ondergrondjes als kunstgras en smashcourt gaan spelen, dan stuit de bal niet opquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef Knipoogje het volgende:
Kick service op mijn enkelhandige backhand is ook mijn grootste nachtmerrie elke wedstrijd (als 4tje)
Dat luistert zo nauw dan.
Dat geldt voor ongeveer elke tennisserquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
tstsipas moet echt aan zn backhand gaan werken...wat een verschil met wawrinka
Marion Bartoli en een soort Jomandagewaadquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik schakel helaas net te laat in, maar wie was dat en wat had ze aan?!
Fantastisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Marion Bartoli en een soort Jomandagewaad
Wawrinka in zijn topdagen wellicht. De huidige backhand van WaWa is een zwabber. Vliegt echt alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
Is er op dit moment eigenlijk een speler met zo'n briljant sterke backhand? Kom even op niemand.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wawrinka in zijn topdagen wellicht. De huidige backhand van WaWa is een zwabber. Vliegt echt alle kanten op.
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is er op dit moment eigenlijk een speler met zo'n briljant sterke backhand? Kom even op niemand.
Roland Garros 2015quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |