Ik denk dat Steijn ongeschikt is voor ajaxquote:Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik zo vast nog niet. Jans is een aimabele vent, maar op goede wissels of tactische hoogstandjes is hij zelden te betrappen. Bij die Steijn is het juist andersom, inhoudelijk sterker maar geen people manager.
Ander type. Denk niet dat een Jans bij Ajax past.
RutteGod komt ook altijd op het fietsje.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet definitief. En als Ajax belt komt ie op het fietsje toch.
Net als Enrique, Nagelsmann en Pep.
Jaquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Mag ik voor Steijn "Space Cowboy" als nieuwe bijnaam voorstellen als hij inderdaad komt?
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoortquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef peaceman het volgende:
Tja als je Bosz laat schieten dan krijg je dit.
Maar goed als het waar is, laten we hem dan gewoon een kans geven. Heeft het met Sparta best aardig gedaan.
Rob Penders en Verberne doen het nog beter dan Steijn . Ook goed genoeg en een stuk goedkoper ook!!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoort
Ten Hag liet Utrecht de pannen van het dak spelen? Nee.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoort
Ajax kan het zich na het Schreuder-debacle niet echt veroorloven weer een mislukt seizoen te hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ten Hag liet Utrecht de pannen van het dak spelen? Nee.
Iedereen verdient een eerlijke kans.
Misschien mislukt het totaal, zou best kunnen.
Klopt, maar we weten niet zeker of dat met Steijn aan het roer gebeurt hè? Of zie je dat ergens in een glazen bol.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax kan het zich na het Schreuder-debacle niet echt veroorloven weer een mislukt seizoen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |