Ik heb praktisch elk schijtbaantje wel aangenomen, maar dat mocht ik niet van mijn ouders.quote:
Mijn ouders gebruikte het als dreigement.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb praktisch elk schijtbaantje wel aangenomen, maar dat mocht ik niet van mijn ouders.
Goed bezig ouwe reus.quote:
Lui varkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig ouwe reus.
Ik had geen bijbaan vroeger.
Maximaal lenen bij de IBGroep ja toch. Geld moet rollen.
Heb je tot je 19e op zolder gezetenquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig ouwe reus.
Ik had geen bijbaan vroeger.
Maximaal lenen bij de IBGroep ja toch. Geld moet rollen.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt he. Als ik het over kon doen.. deed ik niets anders.
Ik ben een paar maanden in de winter vuilnisman geweest, toen had je van dat dagjeswerk of tijdelijk werkquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Beste bijbaan die ik ooit heb gehad was trouwens gebrande cd's verkopen op het schoolplein.
Al die schamele Albert Heijn-loontjes van andere leerlingen gingen zo mijn zakken in.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:04 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if serious, maarre camerabeelden vanuit de sportschool zoals veel Amerikaanse bedrijven die hebben. Vrouw vond het ongeval wel grappig, vroeg blijkbaar de beelden op en plaatste die vervolgens zelf op haar insta.
Jij ooit een ongeluk gehad in de sportschool?
Hier nog een gymfailgifje.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat God en Rotterdam jou ook definitief kunnen inspireren tot bandenloosheid en een verhuizing naar Azië.Yea, she's on crack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |