Heb dat werk vroegah vooral gedaan omdat het enorm gezellig was en je er sociaal ook niet slechter op werdquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja hoeveel lokale jongere mensen ken je die nog graag in de horeca gaan werken in een stad?
zie ik eigenlijk alleen nog in de dorpjes waar je voor de rest niks hebt, de rest is zoveel mogelijk import (nederlandse studenten of expats)
ja maar als je werkschuw wordt opgevoed is die lange uren op je benen staan niet echt aantrekkelijkquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb dat werk vroegah vooral gedaan omdat het enorm gezellig was en je er sociaal ook niet slechter op werd
Maar dat zal tegenwoordig wel wat minder van belang zijn
Pas als ze in Bitcoin gaan betalen kunnen we bedrijven weer serieus nemenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar als je werkschuw wordt opgevoed is die lange uren op je benen staan niet echt aantrekkelijk
en dit helpt ook niet mee: McDonalds: ALL-IN LOON ; 15 jaar. ¤ 6,00 ; 16 jaar. ¤ 7,50 ; 17 jaar. ¤ 9,00 ; 18 jaar. ¤ 10,50 ; 19 jaar. ¤ 12,00
(lol)
Walgelijk dik varken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nouja in mijn tijd kon je met 15 ook gewoon de kroeg in dus dat is wel een verschil. Dus dan was het werken (in mijn geval een restaurant of kroeg), na afloop gratis naborrel en rechtstreeks de kroeg in om het verdiende geld na een paar uur weer op te hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar als je werkschuw wordt opgevoed is die lange uren op je benen staan niet echt aantrekkelijk
en dit helpt ook niet mee: McDonalds: ALL-IN LOON ; 15 jaar. ¤ 6,00 ; 16 jaar. ¤ 7,50 ; 17 jaar. ¤ 9,00 ; 18 jaar. ¤ 10,50 ; 19 jaar. ¤ 12,00
(lol)
kan onlo jr al een beetje C++?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas als ze in Bitcoin gaan betalen kunnen we bedrijven weer serieus nemen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk dik varken.Hij is alweer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow wat hebben wij veel gemeenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nouja in mijn tijd kon je met 15 ook gewoon de kroeg in dus dat is wel een verschil. Dus dan was het werken (in mijn geval een restaurant of kroeg), na afloop gratis naborrel en rechtstreeks de kroeg in om het verdiende geld na een paar uur weer op te hebben
Genotstijd
/OpaOut
ach wel gelachenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow wat hebben wij veel gemeen
salaris in een envelopje direct ergens anders op de bar leggen genot
https://ocw.tudelft.nl/co(...)ren-voor-kinderen-8/quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://learn.saylor.org/course/CS120
lekker hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://ocw.tudelft.nl/co(...)ren-voor-kinderen-8/
Dit doet hij.
Heb je een iPad?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://ocw.tudelft.nl/co(...)ren-voor-kinderen-8/
Dit doet hij.
Gratis lunch altijd mooi genomenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat vorige week bij NRC en kreeg de lunch gratis omdat ze ons vergeten waren
Prima service vanuit marketingoogpunt vind je niet
Adyen heeft een leuk kantoor daarquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die Rotterdamse bode zit al jaren op het Rokin.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een creep om zo iemand te filmen in de sportschool.
OK, apart dat de camera dan zo beweegt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:04 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if serious, maarre camerabeelden vanuit de sportschool zoals veel Amerikaanse bedrijven die hebben. Vrouw vond het ongeval wel grappig, vroeg blijkbaar de beelden op en plaatste die vervolgens zelf op haar insta.
Jij ooit een ongeluk gehad in de sportschool?
Hier nog een gymfailgifje.
[ afbeelding ]
Hun werkethos is er doorgaans ook wel naarquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |