Lees jij wel goed wat ik schrijf ken jij wel het verschil tussen een Narcis en Narcist?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lente is over het is geen Narcis(t)sentijd meer
Nee hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja de tv maker...Dit bewaren ze voor de uitzending denk ik
Ja, als manneke pisquote:Op maandag 5 juni 2023 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Jeff je verdient een lintje, je bent echt geweldig.
Je verdient een standbeeld
Je mag daar geen fysiek geweld gebruiken en dat weet ie dondersgoed waardoor een heleboel spelingquote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een zielig ventje. Zo'n ventje gun je het toe, dat hij een keer de verkeerde tegenkomt.
Nog niet met Ice. Dat durft hij niet denk ik. En Ice heeft hem nodig geloof ik want die durft ook nooit een woord tegen Jeff te zeggen over zijn gedrag.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef woxxel het volgende:
Heeft ie dit nu al met iedereen al een keer gehad ?
Of nog niet met ice?
hapquote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lees jij wel goed wat ik schrijf ken jij wel het verschil tussen een Narcis en Narcist?
Ik begrijp wel wat je bedoelt, Eunice houdt niet altijd haar mond, maar gaat weleens een confrontatie aan, al slaat die soms kant noch walquote:Op maandag 5 juni 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom vond ik Eunice ooit wel leuk. Ze is wel brutaal soms.
Inderdaad, levensgevaarlijk dat waterpistoolquote:
Dat was niet voor zichzelf, dat was omdat ie dan gezelliger is voor de groepquote:Op maandag 5 juni 2023 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zegt dat ie nooit aan zichzelf dacht maar in zijn managersmaand dronk ie iedere dag wijn van de huishoudpot
Wel risky met Ciano eronderquote:
Pitt shirtje en pakkie peuken...Viva la....quote:Op maandag 5 juni 2023 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan iedere dag 'n ander broekje of jurkje aan
Vind het allemaal maar raar dat mensen bij mekaar in bed gaan liggenquote:
Ik heb dat ook nooit gesnapt.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar raar dat mensen bij mekaar in bed gaan liggen
Die heeft ze dus al gevoeldquote:Op maandag 5 juni 2023 22:08 schreef Limbus het volgende:
Wie niet wil leren moet voelen zegt Zoë, uitgerekend zij met haar 3 gele kaarten
GATVERDAMMEquote:Op maandag 5 juni 2023 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze liet hem zelfs aan haar tiet zitten
Ach dat is haar manier van er mee om gaan.quote:
Weet je nog wat ze allemaal tegen JW heeft gezegd? (dronken uiteraard)quote:
Dat huilen en de slachtofferrol, dat is haar manier van ermee omgaanquote:Op maandag 5 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ach dat is haar manier van er mee om gaan.
Jazeker, dat JW allerlei dingen met haar mocht doen als ze buiten zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je nog wat ze allemaal tegen JW heeft gezegd? (dronken uiteraard)
Nee, vertel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je nog wat ze allemaal tegen JW heeft gezegd? (dronken uiteraard)
Hoe zit dat nou alweer met Wendy? Doet ze dit bewust? Zo'n type is het namelijk wel!quote:
Waarom moeten wij dit weten?quote:Op maandag 5 juni 2023 22:16 schreef Clasientje het volgende:
Sex met Jasper bah geef mijn maar harde sex met Isaac hahaha
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:16 schreef Clasientje het volgende:
Sex met Jasper bah geef mijn maar harde sex met Isaac hahaha
Dat legt ie later allemaal uit met allerlei drogredenenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:17 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit Babette toch te plukken aan Jaspers haar. En waarom laat Jasper dat toe. Ik bedoel wat about Wanda?
Als Wanda Wendy toelaat, dan zal Babette ook nog wel 'kunnen'quote:Op maandag 5 juni 2023 22:17 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit Babette toch te plukken aan Jaspers haar. En waarom laat Jasper dat toe. Ik bedoel wat about Wanda?
Na het neuken met Wendy denk ik dat wat haar plukken niet z'n probleem is...quote:Op maandag 5 juni 2023 22:17 schreef pingu66 het volgende:
gun ik haar ook maar ice moet wel oppassen want als hij 1 stap te ver gaat is zij er zo 1 die hem erbij naait met haar verzinsels en heeft hij een claim aan zn broek hangenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Het is ook wel erg makkelijk Zoe uit de tent te lokken, Isaac hoeft maar een keer verkeerd te kijken en ze jankt voor dagen. Een tweede gele kaart zou niet eens een uitdaging zijn
Ik gun het haar wel, zo'n rode kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |