Lees jij wel goed wat ik schrijf ken jij wel het verschil tussen een Narcis en Narcist?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lente is over het is geen Narcis(t)sentijd meer
Nee hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja de tv maker...Dit bewaren ze voor de uitzending denk ik
Ja, als manneke pisquote:Op maandag 5 juni 2023 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Jeff je verdient een lintje, je bent echt geweldig.
Je verdient een standbeeld
Je mag daar geen fysiek geweld gebruiken en dat weet ie dondersgoed waardoor een heleboel spelingquote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een zielig ventje. Zo'n ventje gun je het toe, dat hij een keer de verkeerde tegenkomt.
Nog niet met Ice. Dat durft hij niet denk ik. En Ice heeft hem nodig geloof ik want die durft ook nooit een woord tegen Jeff te zeggen over zijn gedrag.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef woxxel het volgende:
Heeft ie dit nu al met iedereen al een keer gehad ?
Of nog niet met ice?
hapquote:Op maandag 5 juni 2023 22:04 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lees jij wel goed wat ik schrijf ken jij wel het verschil tussen een Narcis en Narcist?
Ik begrijp wel wat je bedoelt, Eunice houdt niet altijd haar mond, maar gaat weleens een confrontatie aan, al slaat die soms kant noch walquote:Op maandag 5 juni 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom vond ik Eunice ooit wel leuk. Ze is wel brutaal soms.
Inderdaad, levensgevaarlijk dat waterpistoolquote:
Dat was niet voor zichzelf, dat was omdat ie dan gezelliger is voor de groepquote:Op maandag 5 juni 2023 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zegt dat ie nooit aan zichzelf dacht maar in zijn managersmaand dronk ie iedere dag wijn van de huishoudpot
Wel risky met Ciano eronderquote:
Pitt shirtje en pakkie peuken...Viva la....quote:Op maandag 5 juni 2023 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan iedere dag 'n ander broekje of jurkje aan
Vind het allemaal maar raar dat mensen bij mekaar in bed gaan liggenquote:
Ik heb dat ook nooit gesnapt.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar raar dat mensen bij mekaar in bed gaan liggen
Die heeft ze dus al gevoeldquote:Op maandag 5 juni 2023 22:08 schreef Limbus het volgende:
Wie niet wil leren moet voelen zegt Zoë, uitgerekend zij met haar 3 gele kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |