Verstandig commentaar.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Jeff je verdient een lintje, je bent echt geweldig.
Je verdient een standbeeld
Lente is over het is geen Narcis(t)sentijd meerquote:Op maandag 5 juni 2023 21:56 schreef Clasientje het volgende:
Kim denk heel goed na om met deze narcist verder te leven.
Hhaha ja echt he... Ik vindt het bijna zielig worden...quote:Op maandag 5 juni 2023 21:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze lopen allemaal in de luiers!! Zegt iemand die zich gedraagt als iemand die met een luier omloopt
Breng mensen niet op ideeenquote:Op maandag 5 juni 2023 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Jeff je verdient een lintje, je bent echt geweldig.
Je verdient een standbeeld
Zelfs Eunice steekt nu af en toe de draak met hemquote:Op maandag 5 juni 2023 21:59 schreef engine het volgende:
Loopt zich druk te maken en niemand boeit het
Iedereen lacht hem gewoon uit..quote:Op maandag 5 juni 2023 21:59 schreef engine het volgende:
Dat is wel sneu jaquote:Op maandag 5 juni 2023 21:59 schreef engine het volgende:
De meesten ontlopen hem gewoon en besteden er geen energie meer aanquote:
Ja de tv maker...Dit bewaren ze voor de uitzending denk ikquote:Op maandag 5 juni 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
De regie is hem blijkbaar zat, want streamwissel.
Het is een zielig ventje. Zo'n ventje gun je het toe, dat hij een keer de verkeerde tegenkomt.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hhaha ja echt he... Ik vindt het bijna zielig worden...
Daarom vond ik Eunice ooit wel leuk. Ze is wel brutaal soms.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs Eunice steekt nu af en toe de draak met hem
En vervolgens moet ie spijkerpoepen (voor de groep uiteraard)quote:Op maandag 5 juni 2023 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Jeff staat aan als een fokking krrrraaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |