Hij is nu weer bezigquote:Op maandag 5 juni 2023 21:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff dramt op het drammen. Jeff denkt dat hij daarmee grappig is
Gewoon je mening ventileren, _knip_quote:Op maandag 5 juni 2023 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij lokt het uit en hij wil iedereen overrulen met agressief gedrag. Waarschijnlijk gewend zo zijn zin te krijgen (en bij mij zou hij ook succes hebben met die houding). Ik vind Zoë dapper dat ze er zo tegenin durfde te gaan.voor Zoë in mijn ogen.
(oké nu mag iedereen losgaan tegen mijMijn mening is dit eenmaal)
Jeff is een hele slechte kopie van Huub. Dat was ook zijn voorbeeld.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nu weer bezig
EEn meisje van 22 hij vergeet weer even hoe hij zelf tegen een vrouw van 40 te keer ging
Doe wat ik zeg..quote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
Eunice zegt tegen Jeff niet tegen nee kan \Klopt zegt `jeff nee is geen antwoord doe wat ik zeg dan komt het allemaal goed.
O o o te dom om uit te tikken wat die vent allemaal uitkraamt
Ik was fan van Huub en Jeffrey lijkt totaal niet op Huub.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is een hele slechte kopie van Huub. Dat was ook zijn voorbeeld.
Stream 1 doet het niet bij mij
Jeff zou willen dat ie Huub is inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2023 21:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is een hele slechte kopie van Huub. Dat was ook zijn voorbeeld.
Stream 1 doet het niet bij mij
vloeitjes?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké als niet-roker, heb een ex die rookte: Ze kunnen toch ook gewoon shaggies draaien zonder filters en toestanden?
Eunice geeft haar mening en brengt dat heel verstandig en genuanceerd naar dat kleine kind toe.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:24 schreef Hoempah het volgende:
Eunice is wat ze geleerd heeft uit een boek aan het oefenen op Jeffrey
alles is op op opquote:Op maandag 5 juni 2023 21:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff geen bier gehad, dat hij zo loopt te janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |