Ik koop er 10, je moet connected blijven.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:07 schreef Pheno het volgende:
Misschien kunne we korting krijgen als we er tien bestellen
Geld moet rollen makker.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik koop er 10, je moet connected blijven.
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat is niet erg tof.
Over een tijdje gewoon je 3D realistische avatar natuurlijk
Betaalbaarheid is ook een ding. Mensen klagen nu al over inflatie in de supermarkt, laat staan dat ze een vr-bril kopenquote:Op maandag 5 juni 2023 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Al zal de echte massa er, ben ik bang, pas aan willen als het enkel lenzen zijn.
Wat verwacht je nog van een vrij uitgekristalliseerd OS? Dan zal de hardware toch echt meer moeten kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:05 schreef Ronzz het volgende:
Na een nachtje slapen vind ik de iOS update erg tegenvallen. Weinig bijzondere vernieuwingen.
Ik heb liever dat ze focussen op snelheid en stabiliteit. Nieuwe features in iOS boeien me al jaren niet meer. Zijn vaak alleen maar irritant (nieuw lockscreen bv).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat verwacht je nog van een vrij uitgekristalliseerd OS? Dan zal de hardware toch echt meer moeten kunnen
Als het wat toevoegt: prima. Nu geil ik niet op mijn lockscreen (bij mij gaat ie gewoon op zwart en zie ik alleen de tijd). Stickers, tja, idem, ik gebruik ze niet. Het is denk ik een instagram-generatiekloofjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze focussen op snelheid en stabiliteit. Nieuwe features in iOS boeien me al jaren niet meer. Zijn vaak alleen maar irritant (nieuw lockscreen bv).
Oei.quote:
Nederlanders gebruiken sowieso meer Whatsapp dan iMessagequote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het wat toevoegt: prima. Nu geil ik niet op mijn lockscreen (bij mij gaat ie gewoon op zwart en zie ik alleen de tijd). Stickers, tja, idem, ik gebruik ze niet. Het is denk ik een instagram-generatiekloofje
het is idd meer een speaker richting je oor, maar ik gok dat je airpods kunt pairen en zo meer noise canceling hebt. En de omgeving ook blij is dat ze geen nba commentaar horenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe werkt het geluid eigenlijk, dat dingetje op de band zit niet over je oor. En in die commercial aan het einde zie je ook iemand Airpods in hebben
Dat is dus wel een dingetjes als er iemand naast zit. Opzich ook wel te begrijpen want de hele tijd iets over of in je oor is ook niet echt prettigquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is idd meer een speaker richting je oor, maar ik gok dat je airpods kunt pairen en zo meer noise canceling hebt. En de omgeving ook blij is dat ze geen nba commentaar horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |