ja maar dat bedoelde ik ook... Isaac lult mee... nu weer helemaal op de hand van babs en zoe, terwijl hij net iets anders zegt..quote:Op maandag 5 juni 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip beide waren schuld zei hij en nog meer maar weet het niet meer woordelijk dus zeg ik beter niets
Stream 1 liep 4 keer vast met inloggen dus laat ik ze nu maar staanquote:Op maandag 5 juni 2023 18:54 schreef Sestra666 het volgende:
ben ik de enige die geen streams kan kijken? Krijg steeds error
i ook al een paar keerquote:Op maandag 5 juni 2023 18:54 schreef Sestra666 het volgende:
ben ik de enige die geen streams kan kijken? Krijg steeds error
ze gooide niet raak, kwam tegen de stoelquote:Op maandag 5 juni 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze minstens wel raak gegooid?
Jef is een gele kaarten trekken met z'n buien die hij zelf totaal niet in de hand heeft.
Sommigen, zoals mensen op Hyves denken dat hij alles vooraf bedenkt, maar het is gewoon een ontploffende heethoofd.
behalve ikquote:Op maandag 5 juni 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
Babs vraagt zich af of de streamers dit zien
Ja Babs, wij zien alles![]()
er staan ook filmpjes hierquote:Op maandag 5 juni 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
Babs vraagt zich af of de streamers dit zien
Ja Babs, wij zien alles![]()
van het geld van Jeffquote:Op maandag 5 juni 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft voor woensdag een taart besteld vertelde ze...... van haar eigen geld of uit de huishoudpot???
Nee tegen de rugleuning van de stoelquote:Op maandag 5 juni 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze minstens wel raak gegooid?
Jef is een gele kaarten trekken met z'n buien die hij zelf totaal niet in de hand heeft.
Sommigen, zoals mensen op Hyves denken dat hij alles vooraf bedenkt, maar het is gewoon een ontploffende heethoofd.
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijven klikken, en even kijken of er een update is op Chrome.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe en Jeff boos
Filmpjes:
1: https://streamable.com/fv7wv5
2: https://streamable.com/e80m4w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |