Bestaat dat nog, da's zoooooo 1999quote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff is favoriet hoor, overal, op Facebook, Instagram, Hyves, MSN, dus vast ook bij de FEBO.
Hebben ze dat aan jou gezegd dat zij dat bepalen?quote:
Hyvesquote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff is favoriet hoor, overal, op Facebook, Instagram, Hyves, MSN, dus vast ook bij de FEBO.
Op basis van alles, vind Wendy een topperquote:Op maandag 5 juni 2023 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Niet met het spel bezig zijn? Een bezige bij?
precies!quote:Op maandag 5 juni 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een hele ...eh..bijzondere groep mensen, maar ik gun het Wendy ook het meest.
Haar derdequote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht ik heb wat gemist. Zoë geel? Dat is toch haart tweede. Ze had toch vals gespeeld bij dat eerste spelletje? Moet ze nu weg?
Of Imadidin...Die zegt niets en doet kgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgk. Lach me rot als die wintquote:Op maandag 5 juni 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een hele ...eh..bijzondere groep mensen, maar ik gun het Wendy ook het meest.
3 gele kaarten waarvan 2x 10.000 euroquote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Zoe alleen een gele kaart of is er ook 10.000 euro uit de pot?
Mag je niet zeggen, ze sturen.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het idee dat het ge script is
Allemaal leuk en aardig maar bij 880k verwacht ik dat je een massasprint wint van de wereldkampioenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op basis van alles, vind Wendy een topper
Ook euro's uit de potquote:Op maandag 5 juni 2023 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Zoe alleen een gele kaart of is er ook 10.000 euro uit de pot?
soms kies je de beste van de slechtste?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar bij 880k verwacht ik dat je een massasprint wint van de wereldkampioen
Dat doen die schatjes nietquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:47 schreef Snensie het volgende:
Doe maar weer een waterbak voor Jeff maar nu moet ie 10 min blijven zitten.
Dat haalt ie wel maar dan heb je een deelnemer minderquote:Op maandag 5 juni 2023 18:47 schreef Snensie het volgende:
Doe maar weer een waterbak voor Jeff maar nu moet ie 10 min blijven zitten.
Nee er moet binnen een bepaalde tijd zijn en die was ze voorbijquote:Op maandag 5 juni 2023 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus ze gaat naar huis ivm met donkerrood?
Dank je wel
Mexxit voor het Mexximonsterquote:Op maandag 5 juni 2023 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
-30k Gele kaarten Quincy, Zoe en Gerry, speelde vals bij eerste opdracht
-Gele kaart Zoe: Ruzie met Martin
-10k Gele kaart Djedi: schreef op de muur
-10k Gele kaart Kim W: intimidatie Esther keukenruzie
-10k Gele kaart Mexx: ruzie Martin + zenderslingeren
-10k Gele kaart Mexx: zenderslingeren + camerameppen (= rood, Mexxit)
-10k Gele kaart Marciano: ruzie Jeff
-10k Gele kaart Mirthe: grof taalgebruik
-10k Gele kaart Zoe: Glas gooien naar Jeff
Totaal: 100k aan boetes
wow joh 100.000... dat is toch wel echt een hoopquote:Op maandag 5 juni 2023 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee er moet binnen een bepaalde tijd zijn en die was ze voorbij
Prima toch, weer een onhaalbare opdracht van de FEBO.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat haalt ie wel maar dan heb je een deelnemer minder
En erik had het laatst al voorspeldquote:Op maandag 5 juni 2023 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
HIj lulde net bij Rupert wel andersquote:
ik had ook een heel ander spel verwachtquote:Op maandag 5 juni 2023 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar bij 880k verwacht ik dat je een massasprint wint van de wereldkampioen
Ja ze heeft een glas drinken gegooid en daarvoor een gele kaart en 10.000 boetequote:
Dat het ook haar schuld wasquote:Op maandag 5 juni 2023 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh zat op een andere stream
wat dan?
ja zoe deed niks verkeerd daarom heeft ze ook geel gekregenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:51 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft het Jeffrey gelijk heel rustig en vriendelijk uitgelegd hoor..... het was Jeffrey die gelijk tekeer ging.....
Zoë bleef heel redelijk hoor......
Isaac klopt zich op de borst en zegt dat hij weet hoe hij ermee om moet gaan
Zoë wilde Jeffrey alleen maar afschrikken hoor.... ze gooide niet naar hem
Jip beide waren schuld zei hij en nog meer maar weet het niet meer woordelijk dus zeg ik beter nietsquote:Op maandag 5 juni 2023 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zei Isaac tegen Rupie net dat het ook Zoë haar schuld was?
hij zei karma ligt altijd om de hoek dat zie je nu wel weer elke keer die rare acties en op rood staanquote:Op maandag 5 juni 2023 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zei Isaac tegen Rupie net dat het ook Zoë haar schuld was?
Heeft ze minstens wel raak gegooid?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze heeft een glas drinken gegooid en daarvoor een gele kaart en 10.000 boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |