abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 mei 2024 @ 19:59:51 #126
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_213715508
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 16:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Okay piping hot ☕

[ afbeelding ]
oepsie! :o niet klaasje die er wel is en marthe niet :+
TEAM TAFEL
pi_213718294
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 19:58 schreef rowan634 het volgende:

[..]
julia klinkt vocaal veel beter dan klaasje? vind ik tenminste, klaasje klinkt zelfs op de cd's altijd een beetje vreemd :@
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar Klaasje is muzikaler. Ik heb wel altijd de harmonies mooier gevonden met HKM. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe de nummers hadden geklonken met Klaasje.


Bijv. hier
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213719735
Nieuwe zomersingle is uit, Zomer vol Liefde.

Ben echt niet altijd de azijnpisser, maar dit is echt een vreselijk nummer... ojojoj. Terwijl sommige Liefde voor muziek nummers hier op repeat staan en zowel qua tekst, harmonie en melodie echt heerlijk zijn.
  Miss 200.000.000! woensdag 29 mei 2024 @ 08:35:16 #129
367000 roos94
pi_213719905
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 08:09 schreef Melissa97 het volgende:
Nieuwe zomersingle is uit, Zomer vol Liefde.

Ben echt niet altijd de azijnpisser, maar dit is echt een vreselijk nummer... ojojoj. Terwijl sommige Liefde voor muziek nummers hier op repeat staan en zowel qua tekst, harmonie en melodie echt heerlijk zijn.
Ik snap dit soort reacties niet. Jij bent toch niet de doelgroep? Ik ga ook de nieuwe single van Kabouter Plop niet recenseren :?
pi_213720548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 08:35 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik snap dit soort reacties niet. Jij bent toch niet de doelgroep? Ik ga ook de nieuwe single van Kabouter Plop niet recenseren :?
Nee maar lets be honest; de muziek van K3 is heel erg achterhaald, vooral sinds 2015. Ik vind zelf dit nummer ook heel zwak. :'( zelfs van kindermuziek mogen we toch een bepaalde kwaliteit verwachten?

Als je het vergelijkt met de laatste Kinderen voor Kinderen single vind ik die toch leuker;
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213720593
Nee, true, ik ben niet de doelgroep. Toch kan ik van veel nummers wel genieten (vond Fata Morgana echt een bop). En ook als ze wat kinderlijker zijn (Mango Mango) kan ik wel beamen dat het voor kids leuk is. Maar dit nummer hebben ze er toch ook wel een elektronische achtige beat en stemvervorming in proberen te gooien, dus dan lijkt het me ook niet dat je alleen maar op de Kabouter Plop leeftijd mikt. Ze doen toch ook hun best op de Zomerhit te winnen, op volwassen radiostations te komen, etc.

Kracht van K3 was juist altijd dat zowel kids als een oudere doelgroep van de nummers kon genieten. Ik heb het gevoel dat ze met dit nummer voor beide doelgroepen de plank wat misslaan. En ik weet niet of je de Liefde voor Muziek nummers hebt gehoord, maar Zomerlijf en Hoofd in de Wolken zijn echt bops.
pi_213722755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 10:06 schreef Melissa97 het volgende:
Nee, true, ik ben niet de doelgroep. Toch kan ik van veel nummers wel genieten (vond Fata Morgana echt een bop). En ook als ze wat kinderlijker zijn (Mango Mango) kan ik wel beamen dat het voor kids leuk is. Maar dit nummer hebben ze er toch ook wel een elektronische achtige beat en stemvervorming in proberen te gooien, dus dan lijkt het me ook niet dat je alleen maar op de Kabouter Plop leeftijd mikt. Ze doen toch ook hun best op de Zomerhit te winnen, op volwassen radiostations te komen, etc.

Kracht van K3 was juist altijd dat zowel kids als een oudere doelgroep van de nummers kon genieten. Ik heb het gevoel dat ze met dit nummer voor beide doelgroepen de plank wat misslaan. En ik weet niet of je de Liefde voor Muziek nummers hebt gehoord, maar Zomerlijf en Hoofd in de Wolken zijn echt bops.
Denk dat hier ook het verschil is (mbt: originele K3 nummers vs K3 covers in Liefde voor muziek) de productie/akkoorden of melodietjes zijn niet bedacht door Alain en Peter. Ik denk dat aangezien Miguel voornamelijk producer was het nu zonder hem heel erg outdated klinkt. Toch vind ik dat ondanks dat je zegt ze een 'ouder' publiek willen aanspreken het alsnog erg kinderachtig klinkt vooral de recentere K3 nummers...

Imo moeten Peter en Alain het lekker houden op schrijven ... want in de Lvm nummers lijken ze een goeie mix gevonden hebben. Het klinkt toch modern met teksten die heel erg K3 zijn. Ik zou oprecht willen zien wat de producers van Camille of Pommelien Thijs voor K3 kunnen doen (dan heb ik het dus over Blanks en Paul Sinha, die ook voor Kvk werkt). Misschien krijgen ze dan eindelijk hij Mia?

[ Bericht 6% gewijzigd door Poedelpoes op 29-05-2024 20:20:48 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213727336
De comments op instagram liegen er niet onder 😬😬😬







[ Bericht 28% gewijzigd door Poedelpoes op 29-05-2024 22:19:56 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 29 mei 2024 @ 23:41:02 #134
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_213728799
studio 100 neemt er op de een of andere manier genoegen mee dat k3 geen hits meer scoort en dat hun publieke populariteit stilletjes daalt.
kinderen van nu zijn anders dan 20 jaar geleden... het is tijd voor iets nieuws! al denk ik dat dit een probleem van studio 100 in het algemeen is, ze blijven vasthouden aan de 'gouden' jaren en dezelfde mensen (en nepotisme :+ )
TEAM TAFEL
pi_213728946
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 23:41 schreef rowan634 het volgende:
studio 100 neemt er op de een of andere manier genoegen mee dat k3 geen hits meer scoort en dat hun publieke populariteit stilletjes daalt.
kinderen van nu zijn anders dan 20 jaar geleden... het is tijd voor iets nieuws! al denk ik dat dit een probleem van studio 100 in het algemeen is, ze blijven vasthouden aan de 'gouden' jaren en dezelfde mensen (en nepotisme :+ )
oh my god letterlijk dit is zo waar
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213740895
Ariana what are you doing here 😭

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213749856
Wat vinden we ervan?


Dit is het soort clip dat Waterval verdiende he?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213750744
Verkoopt het nummer wel voor mij, delen met de schermen voelen wel heel erg Vleugels en vooral bij die pier zorgt het wel voor te statische shots (buiten zou de camera veel meer mee hebben kunnen bewegen/ze van verschillende hoeken kunnen schieten). Maar hey, ik haat het nummer niet meer, dus job well done
pi_213789593
Julia 😭 like okay get that d girly maar toch waar komen deze berichten steeds vandaan??? Zelfs als t niet waar is 😭😭😭😭 on wiens shit list staat ze dat zulke dingen steeds worden geschreven



My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213808394
Omg K3 staat dit jaar voor het eerst op Pride
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_213879677
Beetje off-topic wellicht (sorry als dat zo is).

Maar Diede is blijkbaar nu ook vervanger bij Djumbo haha.
pi_214012937
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2024 12:29 schreef Arlique246 het volgende:
Beetje off-topic wellicht (sorry als dat zo is).

Maar Diede is blijkbaar nu ook vervanger bij Djumbo haha.
Hahahaha prachtig. Ze heeft tenminste werk 💀
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_214043798
Lazen jullie het op Juicechannel, die ex van Lous Thyssen heeft confirmed dat hij met Julia vreemd ging 💀
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 6 juli 2024 @ 16:46:44 #144
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_214182486
youtube raadde mij net deze videos aan van de 'nieuwe' versie van de drie biggetjes en ik zag mij echt even snel genoodzaakt om terug naar dit forum komen om uitvoerig te laten weten hoe teleurgesteld ik ben in de downgrade ten opzichte van de originele versie.

maar echt op ieder vlak. kostuums, muziek, decor. die originele sprookjesmusicals hadden echt een heel hoge production value, maar ondanks het feit dat het bedrijf studio 100 sindsdien enkel nog maar gegroeid is, voelt het toch alsof er wat ontbreekt hier. jammer.

dankjewel, daar ga ik weer.


pi_214266227
Wat heeft Nurlaila een prachtige stem. Ze speelt de rol van Mama Big echt voortreffelijk!

  maandag 15 juli 2024 @ 21:29:24 #146
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_214303093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 16:46 schreef bogtrotter het volgende:
youtube raadde mij net deze videos aan van de 'nieuwe' versie van de drie biggetjes en ik zag mij echt even snel genoodzaakt om terug naar dit forum komen om uitvoerig te laten weten hoe teleurgesteld ik ben in de downgrade ten opzichte van de originele versie.

maar echt op ieder vlak. kostuums, muziek, decor. die originele sprookjesmusicals hadden echt een heel hoge production value, maar ondanks het feit dat het bedrijf studio 100 sindsdien enkel nog maar gegroeid is, voelt het toch alsof er wat ontbreekt hier. jammer.

dankjewel, daar ga ik weer.


niet om te verdedigen want het is wss studio 100 being cheap
maar het is wel een reizende musical dit keer. de vorige keer waren ze steeds in hetzelfde theater volgens mij?
TEAM TAFEL
pi_214319743

Ik hoor nu pas dat de tekst van Marthe een veranderd is "grappen maken dicht bij mij' ipv 'een voorbeeld zijn voor mij'. Hebben de makers dit gedaan zodat ze op deze manier hun toekomstige wolven beschrijven?
pi_214340968
Intussen heeft Studio 100 bekend gemaakt dat het nieuwe K3 album Het Lied van de Zeemeermin gaat heten en op 22 november zal verschijnen (inderdaad, mooi op tijd voor Sinterklaas zoals ik al verwachtte). Het wordt een album met alle liedjes uit de gelijknamige film die enkele weken later, op 18 december, in premire gaat in de Vlaamse en Brusselse bioscopen. Een Nederlandse premiredatum is nog niet bekend gemaakt.

Bron
pi_214343987
Nou mensen, de kogel is door de kerk.

Na de vele geruchten: Julia van K3 en Louis Thyssen bevestigen dat ze een koppel zijn.

https://www.hln.be/bv/na-(...)oppel-zijn~a0fb35fa/

Filmpje waarin ze het zeggen is ergens in de link.
pi_214345441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou mensen, de kogel is door de kerk.

Na de vele geruchten: Julia van K3 en Louis Thyssen bevestigen dat ze een koppel zijn.

https://www.hln.be/bv/na-(...)oppel-zijn~a0fb35fa/

Filmpje waarin ze het zeggen is ergens in de link.
Hier is het stukje video.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')