Ik vind het ook heel erg prijzig. En dan is er niet eens een live orkest he 😭quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:37 schreef blessed19 het volgende:
Wat vinden jullie van de prijzen? 70 euro voor een kaartje is mij echt teveel geld, 40 ook wel. Het is een kinder musical, die van de van hoorne shows zijn gelukkig wel betaalbaar.
Hij was zoooo zenuwachtig! Leuk om Amy weer te zien!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:49 schreef NailQueen het volgende:
Beetje out of topic maar Luca doet dit jaar mee met The Voice van Vlaanderen
Ik kan niks zien. Wat is er loos?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Er staat weer allemaal thee over Julia op Juicechannel 😭😭😭😭😭
Waarom zo janken? Ze doet t toch zelf.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Er staat weer allemaal thee over Julia op Juicechannel 😭😭😭😭😭
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan niks zien. Wat is er loos?
Als ze allebei single zijn, waz the problem? Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet het geval isquote:
Is dat die gozer die meedeed aan het Junior Songfestival en daarna een relatie had met Laura Tesoro? Ik had hem niet eens gelijk herkend...quote:
Ik zag achteraf ergens op internet dat er 's avonds idd vrijwel alleen volwassenen komen. Dat ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:44 schreef Melissa97 het volgende:
Ik was zaterdag 20.00u heen! Zonder grappen, ik heb 1 kindje gezien. De rest alleen volwassenen. Het publiek was echt super supportive, continu aan het lachen en klappen tussendoor. Normaal had ik me eraan gestoord, maar er hing nu een bepaald soort positieve sfeer in de zaal dat ik nog niet eerder heb meegemaakt, echt heel leuk. Heerlijke grappen op onverwachte momenten. De wolven stelen inderdaad de show. Maar die meiden hebben het alledrie echt supergoed gedaan. Ik vond Julia's zang juist het meest fijn om aan te horen, heel helder en scherp. En wat een energie die meid.
Vind wel dat Studio 100 moet worden aangeklaagd voor het spelen van 8 shows in 2,5e dag, pardon.
Oke ik vergat dat Klaasje wel altijd het voortouw nam in interviews, maar verder het was niet zoals Julia danst. Vind interviews vs optredens toch een mindere belangrijk dan optredens.quote:Klaasje bracht deze vibe nooit, imo.
Ik vind Julia sowieso al niet leukquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:54 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik begin opeens ook in te zien waarom veel mensen ‘vallen’ over het wilde gedans van Julia. Het contrast is gewoon te groot vergeleken met Hanne en Marthe.
Kan me ergens erin vinden dat de fans die Julia kennen als de adhd stuiterbal dit voor lief nemen… maar voor in een groepje als K3, or any group for that matter, begint het beetje tegen te werken. Marthe doet, logisch na het hele ding met haar been, de pasjes op haar ooie dooie, gewoon chill. Hanne zit qua energie precies op het goeie niveau terwijl Julia bijna haar schouder uit de kom danst: Bro what is she on, i want what she’s having! Het groeps gevoel begint beetje weg te vallen hierdoor, Hanne en Marthe gaan nooit zo druk dansen als zij dus het is aan Julia om zich leren aan te passen, gelukkig is dit nog haar begin periode.
Klaasje bracht deze vibe nooit, imo. Ze was dan wel de beste danseres en qua looks spronf ze er ofcourse altijd boven uit. Maar binnen de groepsdynamiek tijdens optredens vond ik haar nooit zo de aandacht trekkerig overkomen als Julia, onbewust of bewust, it rubs me the wrong way. Josje, die danseres vanuit huis is, heeft zich juist heel goed naast Karen en Kristel als derde goed aanvullend lid kunnen ontpoppen. Zal wel die danstraining zijn dat ze zich weet aan te passen, Julia is gewoon een ruwe diamant die haar eigen kracht nog niet goed kent. Getalenteerd zeker, maar het is soms echt te much. She’s doing the most. ;/
Makes me wonder, aangezien Marthe de beste zangeres is, zou die Julia’s zelfverzekerheid hebben ging die toch ook niet ineens Beyoncé runs doen tijdens Waterval (doubt it tho maar as if)??????
Vast wel. Dat zal wel net op tijd komen voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:49 schreef Poedelpoes het volgende:
denken jullie dat we dit jaar een nieuw album krijgen?
https://www.ad.nl/show/ma(...)jke-van-k3~a140e87c/quote:Marthe doet pijnlijke onthulling in Vlaamse muziekshow: ‘Ze noemden mij de lelijke van K3'
Marthe De Pillecyn, bekend van de meidengroep K3, heeft het dinsdagavond in een nieuwe aflevering van het Vlaamse muziekprogramma Liefde voor muziek niet droog kunnen houden. De 27-jarige zangeres vertelde openhartig over de kritiek die ze op haar uiterlijk heeft gekregen en wat dat met haar heeft gedaan. ‘Ik heb nooit gezegd hoe diep dat zat.’
Echt waarom doen mensen dit?quote:,,Toen ik K3 werd, waren er plots heel veel meningen over mijn uiterlijk. Het moeilijkste moment was toen er op de cover van een boekje stond ‘Marthe, de lelijke van K3, is genoeg zo behandeld’. Er is toen aan heel veel mensen gevraagd wat ze van mijn uiterlijk vonden en iedereen reageerde daarop.”
Waarschijnlijk omdat Marthe geen conventionele schoonheid is vergeleken met de andere K3tjes (inderdaad knap en lelijk is relafief) ze is zeker niet lelijk; maar waar hun vanaf het begin al geprezen zijn van dat ze knap zijn of blabla is dit bij Marthe niet echt gebeurt, pas nadat ze als de 'lelijke" van K3 genoemd werd.quote:Op woensdag 10 april 2024 05:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had daar al berichten over gelezen en ik heb dat echt nooit gesnapt. Niet dat mensen zo onbeschoft zijn om dat te zeggen en niet dat ze lelijk is. Nu is knap en lelijk vrij relatief, maar ik heb haar altijd een leuk uitziende meid gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |