quote:Atleet Justice Dreischor van het Venloop Running Team neemt in augustus namens Aruba deel aan het WK atletiek in Boedapest. De Venlonaar verbeterde vorige maand het nationaal record van Aruba op de 800 meter.
Dreischor is geboren in Oranjestad op Aruba. Tijdens een wedstrijd in Utrecht op 12 mei liep hij de 800 meter in een tijd van 1.56,42. Naar aanleiding van dit resultaat kreeg hij een uitnodiging van de Arubaanse bond om namens hen aan het WK in Boedapest mee te doen.
Droom die uitkomt
'Uitgenodigd worden door Aruba voor het WK en mee mogen doen met de allergrootste atleten van de wereld is ontzettend bijzonder en als een droom die uitkomt', zegt de 25-jarige atleet op de site van de Venloop. Zijn trainer Bob Stultiens is het daarmee eens: 'Als trainer en ook begeleider tijdens het WK ben ik ontzettend trots en blij dat hij deze kans heeft gekregen en heb ik alle vertrouwen in hem. Een geweldige kans voor hem als atleet en ook voor het Venloop Running Team.'
Het WK atletiek is van 19 tot en met 27 augustus in Boedapest.
https://omroepvenlo.nl/ni(...)uba-naar-wk-atletiek
Ah dacht dat het aan mij lag, kut timing.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn stream klapt er precies halverwege uit, flopshow
Van een man.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:19 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de zeer onsympathieke Sydney McL. heeft verloren
De wondersloffen zijn wel iets te goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 01:53 schreef wimderon het volgende:
Ik kan eigenlijk maar matig blij zijn met de hausse aan records op dit moment.
Nu is Shaheen de zijne ook al kwijt
En dat toppers eindelijk eens mee willen gaan met hazen. Je ziet veel minder wat je in voorgaande jaren zag: dat de hazen het nagenoeg perfect deden, maar de toppers er 50 meter achter bleven lopen...tja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De wondersloffen zijn wel iets te goed.
Al helpt het ook een hoop dat er eindelijk eens fatsoenlijk gehaast wordt en de wavelights zijn ook wel een cheat. Zonder wavelights lopen Kipyegon en Girma gister geen records denk ik.
En als het dadelijk teruggeschroefd gaat worden staan er allerlei records van non-valeurs voor jaren in de boeken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De wondersloffen zijn wel iets te goed.
Al helpt het ook een hoop dat er eindelijk eens fatsoenlijk gehaast wordt en de wavelights zijn ook wel een cheat. Zonder wavelights lopen Kipyegon en Girma gister geen records denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |