abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209395676
Mijn ex heeft al een aantal maanden een nieuwe partner en dat heeft ze ook al min of meer aangegeven. Dan zegt ze weer samen te zijn. Dan zegt ze weer ik heb geen relatie met hem. Ik woon tijdelijk niet meer bij haar in. Snap alleen niet dat ze zo stiekem blijft doen. Camera’s forceren etc die thuis hangen. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ze moet doen waar ze zelf gelukkig van word en gevraagd waarom ze dan niet gewoon de schijt eraan heeft als ze weggaat met hem? Daar geeft ze geen antwoord op. Gister kwam ze met een lul verhaal dat ik gezien ben worden met een andere griet. Natuurlijk de grootste onzin en dat weet ze ook. Ik ben nog niet over haar heen en dat weet ze ook. Ik had onze relatie nog een kans willen geven maar goed. Dan zegt ze ik heb geen gevoelen meer. Waarom dan wel dat stiekeme gedoe en dat jaloerse gedrag als ze iets hoort dat ik met iemand bezig ben? Wat uiteraard niet waar is. Ook als ik zeg dat ik sporten ga komt ze met antwoorden van bij mij wou je dat nooit. Of als ik zeg ik ga stappen vraagt ze meteen met wie en roept ze ook bij mij wou je dat nooit. Ik snap gewoon niet waar ze mee bezig is. Ze heeft geen gevoelen meer maar maakr zich wel druk om dit soort dingen. Iemand die dit herkent?
pi_209395709
Huh?

Moest je hiervoor een fake profiel aanmaken?
pi_209395717
Waarom heb je nog zoveel contact met je EX?

Het is niet voor niets je ex, laat gaan en leef door

Klinkt mij niet gezond dit
pi_209395727
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:01 schreef Geitenkamp het volgende:
Waarom heb je nog zoveel contact met je EX?

Het is niet voor niets je ex, laat gaan en leef door

Klinkt mij niet gezond dit
Omdat we nog van alles het regelen zijn
  Spellchecker zondag 4 juni 2023 @ 10:01:51 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209395735
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:01 schreef maily het volgende:
Je woont tijdelijk niet meer bij haar in?
Van alles regelen. Uiteindelijk wordt het huis van haar
  zondag 4 juni 2023 @ 10:02:31 #7
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_209395737
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 09:57 schreef Meister1984 het volgende:
Iemand die dit herkent?
Nee, wat een stom gezemel zeg. Gewoon blokken als het uit is en ze zo doen. Levert je niets op en kost je alleen energie.
nee, jij dan!
pi_209395766
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:02 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Van alles regelen. Uiteindelijk wordt het huis van haar
De cameras dus ook die jij blijkbaar nog kon bekijken en ze deze daarom dus maar geforceerd heeft wat dit ook mag beteken in deze context. :D
pi_209395825
Deed ze dat soort dingen ook tijdens jullie relatie dan? Altijd afvragen of je nog van haar houd en dat je haar niet zal verlaten bijv. Expres ruzie maken om te kijken hoeveel je voor haar vecht enzo. Vrouwen die snakken naar geliefd worden omdat ze dit te kort komen (door ouders) doen rare dingen.

Zeg gewoon dat ze moet oprotten en lekker zelf met haar eigen shit mag dealen. Einde
Is toch jouw probleem niet meer.
pi_209396058
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:15 schreef Selenophilia het volgende:
Deed ze dat soort dingen ook tijdens jullie relatie dan? Altijd afvragen of je nog van haar houd en dat je haar niet zal verlaten bijv. Expres ruzie maken om te kijken hoeveel je voor haar vecht enzo. Vrouwen die snakken naar geliefd worden omdat ze dit te kort komen (door ouders) doen rare dingen.


Zeg gewoon dat ze moet oprotten en lekker zelf met haar eigen shit mag dealen. Einde
Is toch jouw probleem niet meer.
Makkelijk gezegd na 18 jaar. Ik hou wel nog van haar en natuurlijk is het de makkelijkste oplossing om te zeggen dat ze moet oprotten. Ga haar ook voorlopig niet meer benaderen.
pi_209396069
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:42 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Makkelijk gezegd na 18 jaar. Ik hou wel nog van haar en natuurlijk is het de makkelijkste oplossing om te zeggen dat ze moet oprotten. Ga haar ook voorlopig niet meer benaderen.
Jij bent degene die na 18 jaar je nog afvraagt waarom ze zich zo gedraagt aan wildvreemden op Fok! :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2023 10:44:53 ]
pi_209396071
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:42 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Makkelijk gezegd na 18 jaar. Ik hou wel nog van haar en natuurlijk is het de makkelijkste oplossing om te zeggen dat ze moet oprotten. Ga haar ook voorlopig niet meer benaderen.
Alweer niet?
Net als in je vorige topic?

Dat overheersende van je wordt wel steeds duidelijker met je cameras in huis. Tering zeg.
pi_209396082
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:45 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Alweer niet?
Net als in je vorige topic?

Dat overheersende van je wordt wel steeds duidelijker met je cameras in huis. Tering zeg.
Oh is hij dit _O-
  Moderator zondag 4 juni 2023 @ 10:50:13 #14
441859 crew  Lenny77
pi_209396105
Ik had die camera's al lang uit huis gegooid of de code veranderd. Daar heb jij toch helemaal niets meer mee te maken?
Voor de rest blijft ze verder trekken en afduwen dus ga hier niet verder op in en doe verder met je stappen richting 'scheiding'.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209396127
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:45 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Alweer niet?
Net als in je vorige topic?

Dat overheersende van je wordt wel steeds duidelijker met je cameras in huis. Tering zeg.
Denk dat je me verwart met iemand anders?
pi_209396186
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Denk dat je me verwart met iemand anders?
Denk het niet.
pi_209396272
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:50 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had die camera's al lang uit huis gegooid of de code veranderd. Daar heb jij toch helemaal niets meer mee te maken?
Voor de rest blijft ze verder trekken en afduwen dus ga hier niet verder op in en doe verder met je stappen richting 'scheiding'.
Dit is gewoon stalken. Eng ventje dit.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 juni 2023 @ 11:18:22 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_209396305
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:15 schreef Selenophilia het volgende:
Deed ze dat soort dingen ook tijdens jullie relatie dan? Altijd afvragen of je nog van haar houd en dat je haar niet zal verlaten bijv. Expres ruzie maken om te kijken hoeveel je voor haar vecht enzo. Vrouwen die snakken naar geliefd worden omdat ze dit te kort komen (door ouders) doen rare dingen.

Zeg gewoon dat ze moet oprotten en lekker zelf met haar eigen shit mag dealen. Einde
Is toch jouw probleem niet meer.
Dat bovenste klinkt als mijn ex :P
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker zondag 4 juni 2023 @ 11:19:58 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209396322
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:45 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Alweer niet?
Net als in je vorige topic?

Dat overheersende van je wordt wel steeds duidelijker met je cameras in huis. Tering zeg.
Mijn DM staat open voor het linkje :P
  zondag 4 juni 2023 @ 11:23:46 #20
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209396347
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 09:57 schreef Meister1984 het volgende:
Mijn ex heeft al een aantal maanden een nieuwe partner en dat heeft ze ook al min of meer aangegeven. Dan zegt ze weer samen te zijn. Dan zegt ze weer ik heb geen relatie met hem. Ik woon tijdelijk niet meer bij haar in. Snap alleen niet dat ze zo stiekem blijft doen. Camera’s forceren etc die thuis hangen. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ze moet doen waar ze zelf gelukkig van word en gevraagd waarom ze dan niet gewoon de schijt eraan heeft als ze weggaat met hem? Daar geeft ze geen antwoord op. Gister kwam ze met een lul verhaal dat ik gezien ben worden met een andere griet. Natuurlijk de grootste onzin en dat weet ze ook. Ik ben nog niet over haar heen en dat weet ze ook. Ik had onze relatie nog een kans willen geven maar goed. Dan zegt ze ik heb geen gevoelen meer. Waarom dan wel dat stiekeme gedoe en dat jaloerse gedrag als ze iets hoort dat ik met iemand bezig ben? Wat uiteraard niet waar is. Ook als ik zeg dat ik sporten ga komt ze met antwoorden van bij mij wou je dat nooit. Of als ik zeg ik ga stappen vraagt ze meteen met wie en roept ze ook bij mij wou je dat nooit. Ik snap gewoon niet waar ze mee bezig is. Ze heeft geen gevoelen meer maar maakr zich wel druk om dit soort dingen. Iemand die dit herkent?
Ik denk dat je ex een beetje op je schuldgevoel aan het werken is. Beetje manipuleren.

Ik vind dat zelf niet zo een leuk gedrag ( understatement) maar jij moet natuurlijk zelf weten of je dat pikt of niet :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209396351
Heb ooit eens een potienteel liefje gehad, tot hij vertelde dat hij ook binnen camera's had (dat deed hij netjes op tijd)
Wtf? Voelde me zo beperkt die enkele keer bij hem thuis.

Dat ging niet over slaapkamer zaken, maar over gewoon minder vrij kunnen bewegen voor mijn gevoel. Iemand die alles in de gaten wil kunnen houden voelt verdomd beklemmend.
Dat was dan ook 1 keer en nooit weer.
pi_209396433
Alle vrouwen gaan vreemd.
pi_209396490
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef maily het volgende:

[..]
Mijn DM staat open voor het linkje :P
R&P / Relatie na vreemdgaan..

Hier en daar veranderd, maar nogal veel gelijkenis
pi_209396492
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 11:32 schreef FoieGras het volgende:
Alle vrouwen gaan vreemd.
Nou nee
  zondag 4 juni 2023 @ 11:48:15 #25
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209396571
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:01 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Omdat we nog van alles het regelen zijn
Regel dat dan gewoon zo snel mogelijk en laat de rest er buiten.
pi_209396607
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 09:57 schreef Meister1984 het volgende:
Mijn ex heeft al een aantal maanden een nieuwe partner en dat heeft ze ook al min of meer aangegeven. Dan zegt ze weer samen te zijn. Dan zegt ze weer ik heb geen relatie met hem. Ik woon tijdelijk niet meer bij haar in. Snap alleen niet dat ze zo stiekem blijft doen. Camera’s forceren etc die thuis hangen. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ze moet doen waar ze zelf gelukkig van word en gevraagd waarom ze dan niet gewoon de schijt eraan heeft als ze weggaat met hem? Daar geeft ze geen antwoord op. Gister kwam ze met een lul verhaal dat ik gezien ben worden met een andere griet. Natuurlijk de grootste onzin en dat weet ze ook. Ik ben nog niet over haar heen en dat weet ze ook. Ik had onze relatie nog een kans willen geven maar goed. Dan zegt ze ik heb geen gevoelen meer. Waarom dan wel dat stiekeme gedoe en dat jaloerse gedrag als ze iets hoort dat ik met iemand bezig ben? Wat uiteraard niet waar is. Ook als ik zeg dat ik sporten ga komt ze met antwoorden van bij mij wou je dat nooit. Of als ik zeg ik ga stappen vraagt ze meteen met wie en roept ze ook bij mij wou je dat nooit. Ik snap gewoon niet waar ze mee bezig is. Ze heeft geen gevoelen meer maar maakr zich wel druk om dit soort dingen. Iemand die dit herkent?
Omdat vrouwen er meestal als heilige uit proberen te komen als een relatie kapot gaat, ook al zijn ze zelf vreemd gegaan.

Verder zou ik je ex vooral je ex laat laten. Als je dingen te regelen hebt, dan regel je die. Maar denk niet dat of ze een ander heeft of niet heel relevant is voor de dingen die je moet regelen.
pi_209397204
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 11:38 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Nou nee
Ja ook dat zeggen ze allemaal, leer mij vrouwen kennen.
pi_209398388
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 13:20 schreef FoieGras het volgende:

[..]
leer mij vrouwen kennen.
Alsof iemand daar tijd en moeite in gaat stoppen..
pi_209399228
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 15:19 schreef Deshain het volgende:

[..]
Alsof iemand daar tijd en moeite in gaat stoppen..
Ik heb het geprobeerd.
pi_209403693
Camera's in huis? Tha fuck?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')