quote:
Op zondag 4 juni 2023 09:57 schreef Meister1984 het volgende:Mijn ex heeft al een aantal maanden een nieuwe partner en dat heeft ze ook al min of meer aangegeven. Dan zegt ze weer samen te zijn. Dan zegt ze weer ik heb geen relatie met hem. Ik woon tijdelijk niet meer bij haar in. Snap alleen niet dat ze zo stiekem blijft doen. Camera’s forceren etc die thuis hangen. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ze moet doen waar ze zelf gelukkig van word en gevraagd waarom ze dan niet gewoon de schijt eraan heeft als ze weggaat met hem? Daar geeft ze geen antwoord op. Gister kwam ze met een lul verhaal dat ik gezien ben worden met een andere griet. Natuurlijk de grootste onzin en dat weet ze ook. Ik ben nog niet over haar heen en dat weet ze ook. Ik had onze relatie nog een kans willen geven maar goed. Dan zegt ze ik heb geen gevoelen meer. Waarom dan wel dat stiekeme gedoe en dat jaloerse gedrag als ze iets hoort dat ik met iemand bezig ben? Wat uiteraard niet waar is. Ook als ik zeg dat ik sporten ga komt ze met antwoorden van bij mij wou je dat nooit. Of als ik zeg ik ga stappen vraagt ze meteen met wie en roept ze ook bij mij wou je dat nooit. Ik snap gewoon niet waar ze mee bezig is. Ze heeft geen gevoelen meer maar maakr zich wel druk om dit soort dingen. Iemand die dit herkent?
Omdat vrouwen er meestal als heilige uit proberen te komen als een relatie kapot gaat, ook al zijn ze zelf vreemd gegaan.
Verder zou ik je ex vooral je ex laat laten. Als je dingen te regelen hebt, dan regel je die. Maar denk niet dat of ze een ander heeft of niet heel relevant is voor de dingen die je moet regelen.