Dinsdag PET-scan gehad. Maandag uitslag en via bips tumor scrapen en kijken naar eventuele uitzaaiingen. Voel me steeds minder, veel in bed. Dus hopen op het minst slechte.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:36 schreef golfer het volgende:
@:tong80 , ingreep/toucheren achter de rug?
Gaat steeds een beetje minder. Maandag operatie, hopen dat het werkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:31 schreef borisz het volgende:
Morning
Hoe issie met je Tong?
Zo naar Rembrandthuis en Stedelijk (Keith Haring tentoonstelling)
Stedelijk Amsterdam?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:31 schreef borisz het volgende:
Morning
Hoe issie met je Tong?
Zo naar Rembrandthuis en Stedelijk (Keith Haring tentoonstelling)
Jup.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stedelijk Amsterdam?
Best leuk ben ik in November ook geweest
Allemaal super boring, zoals het wielrenne.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef borisz het volgende:
Hoop sport om te volgen vandaag.
Cricket en golf als belangrijkste
Hier golfen, wielrennen en formule 1. Op 3 verschillende schermen.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef borisz het volgende:
Hoop sport om te volgen vandaag.
Cricket en golf als belangrijkste
Toen Nederland van de West-Indies won was dat in India redelijk groot sportnieuws.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal super boring, zoals het wielrenne.
Lekker muziek aan het draaiien. Over 2 uur effe naar de sprint kijken.
Hoe saaier wil je het hebbenquote:Op zondag 2 juli 2023 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier golfen, wielrennen en formule 1. Op 3 verschillende schermen.
Kan je mij nog eens de regels en puntentelling van cricket uitleggen?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef tong80 het volgende:
Een Eerste Divisie wedstrijd is spannender dan Cricket en Golf bij elkaar.
Ja hoor. Vanwaar deze vraag:?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je mij nog eens de regels en puntentelling van cricket uitleggen?
Ik snap er nog steeds helemaal niks van.quote:
Ik begrijp ook maar de helft.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds helemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |