afhankelijk van wat ik op een dag doe. Werken op kantoor een per uur / anderhalf uurquote:Op zaterdag 3 juni 2023 06:52 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar je rookt dan 30 tot 40 sjaggies per dag?
fucking duur ineens als in 3,50 duurder. naja wat ze willen he, dealtje al geregeld komt nu vanuit Luxemburg via via voor 11 euro pakje.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 06:53 schreef Rob het volgende:
[..]
afhankelijk van wat ik op een dag doe. Werken op kantoor een per uur / anderhalf uur
Maar is dat dan per merk verschillendquote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
fucking duur ineens als in 3,50 duurder. naja wat ze willen he, dealtje al geregeld komt nu vanuit Luxemburg via via voor 11 euro pakje. ;p
Nou gewoon Van Nelle is dat, en was iets van 15 nog wat en nu bijna 19 euro.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:06 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar is dat dan per merk verschillend
Maat van me betaald al 16 pp volgens mij en nu 17,60
Alcohol is schadelijker ik stem voor 15¤ per biertjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gewoon Van Nelle is dat, en was iets van 15 nog wat en nu bijna 19 euro.
Kijk he snap dat ze het aan banden willen leggen ook, maar maak het dan gelijk 40 ofzo euro per pakje, mu gaat het al fout want dit is net zoiets dat ik denk laat me niet naaien en kan het goedkoper illegaal krijgen,. tja he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |