nouja dat bedoel ik niet, haha maargoed als puber dan (zeg maar), ik wil er nou ook weer niet zo ver op ingaan want is mss beetje prive ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, heb ook nooit een idool gehad of zo
Ben daar veel te nuchter voor, ik zou ook niet verliefd kunnen worden op woorden op internet
Nee, ik ruk mij niet af op mooie meisjes hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:42 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat bedoel ik niet, haha maargoed als puber dan (zeg maar), ik wil er nou ook weer niet zo ver op ingaan want is mss beetje prive ook.
Maargoed dan ruk je je af op zoiets.
Nou als jongens dat hebben dan meiden vast ook wel toch?
Of denk ik nou heel raar?
`je begint er zelf over z:Pquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:44 schreef kree het volgende:
laten we er over ophouden trouwens, want ok denk dat we het allemaal eens zijn dat het niet raar is om en zo etc/
Weet niet. vindt t ongemakkelijk om over te praten zo, althans niet over mezelf maar om het te vragen. :
nouja mss omdat je ook wat ouder bent nu? maar serieus had je dat vroeger ook niet dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ruk mij niet af op mooie meisjes hoorMaar nee ik kan echt niet opgewonden raken van iemand op internet of een zanger of acteur.
Ja weet ik wel dot, dat is alleen wat ik me afvraag gewoon hoor ineens.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`je begint er zelf over z:P
Maar hoe is het met je gitaar spelen dan?
Ook leuk heb ik ook altijd willen leren piano spelenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet ik wel dot, dat is alleen wat ik me afvraag gewoon hoor ineens.
Maakt niet uit verder.
Met gitaar, nou het staat op een heel laag pitje, heb er onwijs ineens allemaal niet echt onwijze tijd voor, met piano bandje gaat het trouwens wel door
Nee nooit gehad snapte al nooit dat vrouwen helemaal dol konden draaien van een zanger. `Die gillende vrouwen als dan zo artiest aankwam.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss omdat je ook wat ouder bent nu? maar serieus had je dat vroeger ook niet dan?
Als je een beginnetje wil maken, help ik je wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook leuk heb ik ook altijd willen leren piano spelen
Gelukkig is er niemand nu die een clip van die zanger rinus post. Daar gaat iedereen van gillenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit gehad snapte al nooit dat vrouwen helemaal dol konden draaien van een zanger. `Die gillende vrouwen als dan zo artiest aankwam.
Lief, maar ik heb geen pianoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:52 schreef kree het volgende:
[..]
Als je een beginnetje wil maken, help ik je wel.
Nou ben je dan de uitzondering of mss het normaal?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit gehad snapte al nooit dat vrouwen helemaal dol konden draaien van een zanger. `Die gillende vrouwen als dan zo artiest aankwam.
Ja van wanhoopquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is er niemand nu die een clip van die zanger rinus post. Daar gaat iedereen van gillen
nee joh met computer het je een midi keyboard die je aan kunt sluiten. 80 euro max voor simpelere?quote:
Geen idee of het normaal is of nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ben je dan de uitzondering of mss het normaal?
Heb een laptop heb wel een pc maar dat ding wil ik niet meer in de kamer, staat doelloos op zolderquote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh met computer het je een midi keyboard die je aan kunt sluiten. 80 euro max voor simpelere?
Hangt er toch een beetje vanaf hoe serieus je wilt leren spelen. Met zo'n usb-midi keyboardje kun je wel geluiden produceren, maar zoiets als verzwaarde toetsen zijn toch wel makkelijk om goed te leren spelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh met computer het je een midi keyboard die je aan kunt sluiten. 80 euro max voor simpelere?
laptop kan ook prima. Verwacht geen denderend geluid, maar dingen als noten leren lezen kan er prima meequote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een laptop heb wel een pc maar dat ding wil ik niet meer in de kamer, staat doelloos op zolder
Ok ik heb een anonieme die DM doet, maar eigenlijk kwamen op hetzelfde dat eigenlijk de meiden ( en heb ik het over eind basis school) eigenlijk meer initiatief namen als mannen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 04:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee of het normaal is of niet
Je hoort ook regelmatig dat mensen verliefd zijn geworden in internet omdat ze met iemand aan het chatten zijn.
Daar kan ik mij ook nooit iets bij voorstellen. Verlief worden op woorden van iemand die je niet kent.
Ja een echte piano is natuurlijk veel beter en mooier kwa geluid speel jij ook piano?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er toch een beetje vanaf hoe serieus je wilt leren spelen. Met zo'n usb-midi keyboardje kun je wel geluiden produceren, maar zoiets als verzwaarde toetsen zijn toch wel makkelijk om goed te leren spelen.
Kan wel noten lezen, geleerd bij het gitaar spelenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
laptop kan ook prima. Verwacht geen denderend geluid, maar dingen als noten leren lezen kan er prima mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |