het is een synthesizer denk ik wat ik bij 2 nrs nu hoor van einaudi.. dat vind ik niet mooi.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, wat bedoel je met 'sausje'? Het filmpje? De muziek is gewoon prima. Alleen hij en de andere spelen alles vrij hard. Weinig gevoel lijkt het een beetje, maar ze zijn zeker goed in wat ze doen
Oké, bij zijn andere nummers volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is een synthesizer denk ik wat ik bij 2 nrs nu hoor van einaudi.. dat vind ik niet mooi.
Pianospel is mooi maar uhm van einaudi vind ik wat hij zelf speelt , hoe hij het speelt, mooier.
Wow dat je dat gedurfd hebt!!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in zalen gespeeltBeetje verplicht door de muziekschool dat wel
Vond het nooit echt superleuk ofzo, maar ging altijd prima voor publiek
![]()
Probeer het al jaren weer een beetje op te pakken. Laatst nog een heel stuk 'Bohemian Rhapsody' geleerd, maar er gaat zo gruwelijk veel tijd in zitten om dat soort nummers te leren
Ik ben ook moe en ga ook een verdieping hogerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga mijn nest maar eens opzoeken. Laters dames en heren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |