Ja maar het verbaasd me ook wel weer omdat het 20 jaar geleden heel erg 'in' was.. oke oke in die scene dan.. maar tig feesten waar je heen kon gaan.. daarna zwakte het af en nu lijkt het weer op te komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het sowieso leuk dat de grote techno DJ's harder zijn gaan draaien dan voorheen
Jawel, zo gaat het. Die Hardcore uit de jaren 90 (gabber-scene) is ook weer in (of was het weer even)...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar het verbaasd me ook wel weer omdat het 20 jaar geleden heel erg 'in' was.. oke oke in die scene dan.. maar tig feesten waar je heen kon gaan.. daarna zwakte het af en nu lijkt het weer op te komen.
Of klopt het niet wat ik denk?
Putin is een Putain, maar niet iedere Putain is een Putin? Zoiets?quote:
Had tijdje afkeer gehad van die techno rond 2015 omdat het zo langzaam en monotoon wasquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar het verbaasd me ook wel weer omdat het 20 jaar geleden heel erg 'in' was.. oke oke in die scene dan.. maar tig feesten waar je heen kon gaan.. daarna zwakte het af en nu lijkt het weer op te komen.
Of klopt het niet wat ik denk?
Correctquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Putin is een Putain, maar niet iedere Putain is een Putin? Zoiets?
ik vind dat best knap, ik kan maar op 1 oor liggenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik pak nog een pinterman en dan ga ik maar eens op 2 oren liggen
Ja ik merk het om me heen.. opeens luisteren meer mensen weer hardcorequote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, zo gaat het. Die Hardcore uit de jaren 90 (gabber-scene) is ook weer in (of was het weer even)...
Gewoon oefenenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat best knap, ik kan maar op 1 oor liggen
Ja, of op geen oor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat best knap, ik kan maar op 1 oor liggen
Daar is gabbertjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik merk het om me heen.. opeens luisteren meer mensen weer hardcore
Techno vind ik leuk voor erbij....Maar ik denk dat jij een heel stuk jonger dan ik bent en niet de opkomst heb meegemaakt ook van techo, trance, hardcore , jungle had je nog maar vond ik niks.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had tijdje afkeer gehad van die techno rond 2015 omdat het zo langzaam en monotoon was
en house niet te vergeten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Techno vind ik leuk voor erbij....Maar ik denk dat jij een heel stuk jonger dan ik bent en niet de opkomst heb meegemaakt ook van techo, trance, hardcore , jungle had je nog maar vond ik niks.
Steeds een andere nog leukere muziekstyle in die jaren om te ontdekken.
Jaaaa dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:24 schreef Monique___ het volgende:
https://stubru.be/lees/ke(...)bass-een-hype-worden
dit net zitten lezen
wel leuk artikel ook over
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was vroegah ook een gabbertje. Maar dan zonder die gekke kleren. Geen Aussi, bomberjack of dat soort gekke spul. Wel ooit wat van Lonsdale gehad (shirtje en petje), maar petje vond ik niet fijn (ben geen pettendrager) en het merk was nogal beladen enz. Dusja, gewoon hakkuh toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Monique___ op 03-06-2023 02:18:07 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |