quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Van die DIY car tuning, van die houten spoilers op auto's van 20 jaar oud.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAS SAGEN SIE?!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hast du sie alle geöffnet, um zu lesen, was darin enthalten ist?
ich habe dass nicht gewusst aber der Devzero had dass auch schon erzählt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ein Tipp: Mit einem Doppelklick können Sie sie alle auf einmal öffnen
Sommige leute waren niet sehr froh mit dessen guten tip. Ich solte es unter ein spoiler satzenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ich habe dass nicht gewusst aber der Devzero had dass auch schon erzählt.
Dass ist doch ein Schertz oder?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige leute waren niet sehr froh mit dessen guten tip. Ich solte es unter ein spoiler satzen
*Sommige?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige leute waren niet sehr froh mit dessen guten tip. Ich solte es unter ein spoiler satzen
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Das ist eine Spielidee für DTS: Jeder Beitrag mit einem Spoiler gibt 2 Punkte pro Minute statt 1
Das sollte 'einzige' sein oder nicht?quote:
ja uh het is wel een nederlander die ook in verweggiestan woont duitsland is wat verder van hem wegquote:
niks gelezenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hast du sie alle geöffnet, um zu lesen, was darin enthalten ist?
Oder 'manche'quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das sollte 'einzige' sein oder nicht?
Du bist ja ein eckter kniesohrquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das sollte 'einzige' sein oder nicht?
Das ist mir Wurst! @hemarookworstquote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja uh het is wel een nederlander die ook in verweggiestan woont duitsland is wat verder van hem weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |