Dan ben je een "hulpbehoevende" asielzoeker die de kans krijgt op een beter leven in een rijk westers land en dan ga je er zo mee om?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:15 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Ze?
Of bepaalde mensen? En die bepaalde mensen heb je ook in onze cultuur en land?
Ik zei het elders ook al, niet alle mensen over 1 kam scheren. Iedereen is individueel verantwoordelijk.
Zou zomaar kunnen, ik vroeg ook naar de bekende weg. Maar het is niet zeker en ook totaal niet relevant. Dat maakt het niet minder erg zoals sommigen wel suggererenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen.
Maar iemand die dit soort werk als vrijwilliger doet zal waarschijnlijk eerder op partijen in dat spectrum stemmen dan op partijen als de VVD op PVV etc.
Maar boven alles is het in mijn ogen ietwat belachelijk om haar om een vermeend stemgedrag weg te zetten. Het is gewoon verschrikkelijk wat haar overkomen is.
quote:
Alleen die kop alquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:46 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ChristenUnie-leider Mirjam Bikker spreekt zich tijdens het partijcongres in Apeldoorn uit tegen ‘stoere asielplannetjes die op de korte termijn niet helpen’. Beeld ANP
ChristenUnie-leider Bikker: ‘70.000 asielzoekers is op korte termijn te dragen’
Nederland kan de fors gestegen asielinstroom voorlopig nog dragen, vindt CU-partijleider Mirjam Bikker. ‘Het opzeggen van het Vluchtelingenverdrag werkt niet.’
https://www.trouw.nl/poli(...)-te-dragen~bb816524/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |