SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fles KSC vriendenboek:quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die Italianen wilde door een uitgang naar binnen, en toen werden die Hongaarse vrouwen bij de lift boos en gingen duwen en trappen en die Italianen hysterisch “no humanity” roepen
wattesquote:
je bent een maand te laat ouwe pikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Belastingaangifte ook de deur uit. We zien het wel weer.
Nietes homo ik kreeg net een SMS en toen ik inlogde bleek dat het uiterlijk voor 23 juni moest. Dusjahquote:
quote:
pikkies en homo's, goeie matchquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes homo ik kreeg net een SMS en toen ik inlogde bleek dat het uiterlijk voor 23 juni moest. Dusjah
Ik heb een keer chocolademousse van avocado gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu kun je prima heerlijk bakken met groente
Courgettebrownies zijn niet zo machtig als normale (dus kun je er meer van eten) en super smeuïg. De courgette proef je niet.
En chocoladecake met bietjes. Proef je ook niets van en heerlijk smeuïg
En natuurlijk worteltaart
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocolademousse van avocado gemaakt
Versierd met kikkerdrilquote:
klinkt als Skittles vermengt met M&M's en dat niet vertellen aan degene die ervan gaat eten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt Skittles waarbij de kleur niet klopt met de smaak. Duivelswerk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
klinkt als Skittles vermengt met M&M's en dat niet vertellen aan degene die ervan gaat eten.
Welke mensenhater verzint dat?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt Skittles waarbij de kleur niet klopt met de smaak. Duivelswerk.
En dan ook nog de normale en zure (die groene zakjes) mengenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
klinkt als Skittles vermengt met M&M's en dat niet vertellen aan degene die ervan gaat eten.
Smekkies met oorsmeer-, regenworm- en snotsmaak.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die smaken toch allemaal gewoon naar zoet?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt teringzoet en zurig zoet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die smaken toch allemaal gewoon naar zoet?
Mensenhater gespot.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog de normale en zure (die groene zakjes) mengen
Nee je hebt ook zurequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke jij hebt geen smaakpapillenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, er zit toch wel smaakverschil tussen die kleuren ook?![]()
![]()
![]()
Je moet ze niet een eeuwigheid laten liggen.quote:
Mensen die daar de wilskracht voor hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ze niet een eeuwigheid laten liggen.
ik gooi meestal alles tegelijk naar binnenquote:
oh, ik ken alleen de rode zakjesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je hebt ook zure
[ afbeelding ]
En fruiterige
[ afbeelding ]
ik heb alleen wansmaakquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gooi meestal alles tegelijk naar binnen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef essnhills het volgende:
Bohhh dan kom je terug van rondje lopen en ruikt je huis heerlijk van havermoutappeltaartmuffins
Dat is hoe nl schijnbaar wil zijn. En van die 1e groep zijn er steeds minderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Oftewel, laat de hardwerkenden maar weer betalen voor de luie kadavers.
https://www.nu.nl/binnenl(...)uderbijdrage-af.html
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef essnhills het volgende:
Bohhh dan kom je terug van rondje lopen en ruikt je huis heerlijk van havermoutappeltaartmuffins
Lekker de prikkel weghalen, laat dikke luie pappa maar lekker op de bank stinkaardappelen in plaats van drie maanden op een booreiland werken om zijn dochtertjes laptop te kunnen betalen, dom kutland.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is hoe nl schijnbaar wil zijn. En van die 1e groep zijn er steeds minder
Dubbel blij van het idee van muffins en het correcte spatiegebruik.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is hoe nl schijnbaar wil zijn. En van die 1e groep zijn er steeds minder
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Lekker de prikkel weghalen, laat dikke luie pappa maar lekker op de bank stinkaardappelen in plaats van drie maanden op een booreiland werken om zijn dochtertjes laptop te kunnen betalen, dom kutland.
hmm ik ben voor gratis onderwijs, laat die kinderen daar niet onder lijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de prikkel weghalen, laat dikke luie pappa maar lekker op de bank stinkaardappelen in plaats van drie maanden op een booreiland werken om zijn dochtertjes laptop te kunnen betalen, dom kutland.
Gratis bestaat niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ik ben voor gratis onderwijs, laat die kinderen daar niet onder lijden
nee dat niet iedereen betaald dan naar draagkracht, maar zorg en onderwijs moet voor iedereen beschikbaar blijven in een beschaafd landquote:
Beetje als dit idee; "De prijzen voor de ‘Mooiste vrouw van Nederland’ zijn weer uitgedeeld, voor het eerst met een volledig vrouwelijke jury"quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon iedereen minimaal een hbo-diploma geven als ze dat willen. Al die examens brengen teveel druk voor jonge mensen.
boehoeequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dan verlies ik mn baan, lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon iedereen minimaal een hbo-diploma geven als ze dat willen. Al die examens brengen teveel druk voor jonge mensen.
Krijg je gewoon een goede uitkering.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan verlies ik mn baan, lijkt me geen goed idee#allaboutme
Is goed parttimerquote:
Gratisquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg je gewoon een goede uitkering.
Wat hoger maakten.....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar bergen ze je gewoon op als je zulke dingen zegt zoals hij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:33 schreef Karzai het volgende:
Snap ook niet waarom US naar de USA is verhuisd daar zou hij waarschijnlijk 10 keer zoveel verdienen dan in brabant
Leuk tot dat je je teen een keer stoot en je dan financieel helemaal doodbloed.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:33 schreef Karzai het volgende:
Snap ook niet waarom US niet naar de USA is verhuisd daar zou hij waarschijnlijk 10 keer zoveel verdienen dan in brabant
Oh leuk, dan word ik hoerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
'is je eigen keus'quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk tot dat je je teen een keer stoot en je dan financieel helemaal doodbloed.
Of gewoon wordt neergeschoten want dat is veel goedkoper. Nog net niet gratis.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar bergen ze je gewoon op als je zulke dingen zegt zoals hij.
Amerikaans baasje hè.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:33 schreef Karzai het volgende:
Snap ook niet waarom US niet naar de USA is verhuisd daar zou hij waarschijnlijk 10 keer zoveel verdienen als in brabant
Kogels zijn ook door inflatie getroffen, nekschot wordt steeds duurderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon wordt neergeschoten want dat is veel goedkoper. Nog net niet gratis.
ze pakken ons ook alles afquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kogels zijn ook door inflatie getroffen, nekschot wordt steeds duurder
Gewoon de rekening neerleggen bij de nabestaanden. Kan prima van al die miljoenen die US maandelijks binnen harkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Wel gratis dan hè.quote:
maar natuurlijk, is vrijwillirgerswerk. Wil ook iets bijdragen aan de maatschappijquote:
Ha ho hilarischquote:
Je altruïsme siert je.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:41 schreef Crack_ het volgende:
maar natuurlijk, is vrijwillirgerswerk. Wil ook iets bijdragen aan de maatschappij
Moet jij niet op de weg letten jongedame?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je date Crack_?
Schattigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed![]()
![]()
Echt een lovie maar nog wel steeds in de elkaar-leren-kennen fase en daar nemen we echt uitgebreid de tijd voor en dat vind ik fijn. Ik heb echt een jaar nodig oid om te weten of ik iemand écht écht leuk vindt of toch meer oppervlakkig en de aandacht leuker is dan de persoon zeg maar![]()
Al ben ik wel echt verliefd*doet zo'n verliefde zucht*
Klinkt als een klus voor onze meester stalker en spionne @IJsdraakjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik hoop niet dat ie weet dat ik precies hier te vinden ben, dat hoeft niet perse
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een klus voor onze meester stalker en spionne @:IJsdraakje
[ afbeelding ]
Ja die twee lijken wel echt op elkaar, moet goedkomenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die kloon is US al aan het reggen nu net.
oke succesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een klus voor onze meester stalker en spionne @:IJsdraakje
[ afbeelding ]
dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:51 schreef bitterbal het volgende:
De arts belde terug. Hij zegt dat er niets mis is.met de waarde maar krijg toch nog een echo van de buik en k.mag wat poep inleveren
zou ik ook doen voor jequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg asperges thuisopgestuurd omdat ik asperges wilde maar ze op waren in de supermarkt
lief he jongens
oke nu ben ik klaar met verliefd doen
Schril contrast met de tone of voice van je normale postgedrag idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg asperges thuisopgestuurd omdat ik asperges wilde maar ze op waren in de supermarkt
lief he jongens
haha watquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:56 schreef Crack_ het volgende:
morieljes en coquilles en inktvis en kabeljauw voor ontbijt
zullen we daten?quote:
hou je bek!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schril contrast met de tone of voice van je normale postgedrag idd.
Vind hij je niet te schraal?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Oh, hij houdt wel ontzettend van koken en is ook verliefd op mij dus ik eet de laatste tijd morieljes en coquilles en inktvis en kabeljauw voor ontbijt en echt allemaal overdreven gedoe![]()
Heb al gezegd dat het wat minder mag. Ook omdat ik dan shit wil teruggeven maar mn geld is daar echt iets minder blij mee
ohja, goedequote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je tegen je date zeggen: ik kabeljauw in plaats van ik hou van jou
ja ontzettendquote:
Auw auw auw ik pomp je smurfje blauw.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je tegen je date zeggen: ik kabeljauw in plaats van ik hou van jou
hele leuke schoenenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik draag sinds ik deze weer heb:
[ afbeelding ]
Alleen nog maar deze schoenen. De rest heb ik voor de sier nu.
Vroeger ook meerdere van kapot gelopen. Sinds aantal maanden is mijn liefde helemaal terug.quote:
Ik rij nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet jij niet op de weg letten jongedame?
Zoiets?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:13 schreef Ama het volgende:
Ik had vroeger ook roze met zwarte maar kan ik niet meer vinden.
Nee die van plaatje hierboven die ik nu heb alleen had je ze toen ook in het roze (niet lichtroze) met zwart i.p.v. wit met zwart.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.queens.global/103739/vans-comfycush-era/
Kan zo je eigen kringloopwinkel beginnenquote:
gouwe handel!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zo je eigen kringloopwinkel beginnen
ik ga niet tellenquote:
Had ze laatst geteld toen we de schoenenkast aan het maken waren. Iets van 30 paar. Maar een paar of 6-7 ligt/staat ergens buiten in de tuin en op het terrasquote:
quote:
Dat is wel een dingetje jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik had vroeger varkenssloffen. Maar struikelde steeds op de trap omdat de neus achter de tredes bleef hangen![]()
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef Crack_ het volgende:
lief he jongens
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja![]()
De mijne staan ook op koeielulTV:
niet eens verschillende schoenen voor zomer of winter?quote:
uit huis trappen danquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:47 schreef Karzai het volgende:
internet is traag komt door al die thuiswerkers die het net overbelasten
Sorry, ik werk te hard.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:47 schreef Karzai het volgende:
internet is traag komt door al die thuiswerkers die het net overbelasten
Meeste werkvrouwen zijn nu al aan het lunchen, kwekken en giechelen op een terrasje in de zon.quote:
Wat doe ik verkeerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste werkvrouwen zijn nu al aan het lunchen, kwekken en giechelen op een terrasje in de zon.
Ja, maar ik ben nog niet klaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je over tien minuten afsluit zie ik het door de vingers
Pumps, een joejoe zomerjurkje aan en netwerken maar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd?
[..]
Ja, maar ik ben nog niet klaar
Heb ze voor het laatst een jaar of 5 geleden op toen ik in een hotel zat waar je bij incheck een paar snacks mocht kiezen en daar zat die tussenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik ken alleen de rode zakjes
is ook al 10 jaar geleden dat ik ze nog eens at
Nee, heb altijd deze aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:47 schreef mschol het volgende:
niet eens verschillende schoenen voor zomer of winter?
Maatje van me ook maar die heeft ongelukkige knieën.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, heb altijd deze aan.
[ afbeelding ]
Ik ben bij mij de tel kwijtquote:
stevige stappers, maar je had zwakke enkels toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat laatste klinkt extravertquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pumps, een joejoe zomerjurkje aan en netwerken maar.
Je kunt beter blije knieën hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje van me ook maar die heeft ongelukkige knieën.
Ratten blij met een schone kooiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Ama het volgende:
Poeh het was weer tijd om de hele kooi leeg te halen. Nu klaar maar pff wel dorst.
Is dat niets voor jou, ouwe extravert ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemaakt hip en blij doen om vreemden te leren kennen.
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ratten blij met een schone kooi
Of nog erger, puntige.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt beter blije knieën hebben.
dat zijn wel hele fijne schoenenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vannacht een best wel leuke maar ook vreemde droom
Ik lag opgenomen op een of andere PAAZ afdeling ergens in de bossen. Dat is opzich niet leuk, maar dat droom ik wel vaker tbh.
. Opeens liepen er allemaal dieren langs. Maar ook Rode Panda's. Ik roepen naar een van de verpleegsters. Hey @:Bitterbal, Ballie. Kom eens kijken. Rode Panda's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ja, daarom. Hoewel dat door al dat gewandel van de laatste tijd wel steeds beter wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
stevige stappers, maar je had zwakke enkels toch?
Ja heb ze nu ook uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn wel hele fijne schoenen
vaak vind ik dat soort wel net eff te warm voor zomerse dagen
Ik ben daar niet zo goed in vreemd genoeg terwijl ik toch menig podium weet te vullen met mijn charmes en uitstraling, teveel wazige punker voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou, ouwe extravert ?
Als vrouw...quote:
is dat een ander woord voor weirdo?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in vreemd genoeg terwijl ik toch menig podium weet te vullen met mijn charmes en uitstraling, teveel wazige punker voor.
Je mag de lat wel wat hoger leggen hoor, volgens mij kun je best aardig kokenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
Ga straks hamburgers maken waar de maccie een puntje aan kan zuigen
Maak jij bij je cavia's wel iedere week complete hok schoon?quote:
goeie, ik ga eens kijken of ik nog wat uit de vriezer moet trekkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
danku, nah iedereen kan het, je moet er de tijd voor nemenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag de lat wel wat hoger leggen hoor, volgens mij kun je best aardig koken
En ja ons moeder zeej nog,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
is dat een ander woord voor weirdo?
Wat moet je met puntige knieën ? Moet daar nog iemand aan vast zitten of zo ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel een klein moordje plegen voor een stel puntige knietjes nu.
Ik maak ze in het weekend volledig schoon en op woensdag (midden van de week) haal ik de vieze plekken eruit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Maak jij bij je cavia's wel iedere week complete hok schoon?![]()
Mijn ratten maken onderste deel (waar meeste bodembedekking dus ligt) niet zo vies dus ik heb niet zoveel zin om dat wekelijks te doen.![]()
Opbakken net als Eisbein?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet je met puntige knieën ? Moet daar nog iemand aan vast zitten of zo ?
Ik moet een beetje huilen van binnenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ja ons moeder zeej nog,
Doe dat nou nie maar ik dee het toch,
Ja ik weet het ze zeej het want wat dacht ik toen,
Wat is het soms leuk om iets fout te doen.
Verdiepingen enz doe ik wel 2 a 3x per week. Maar is ook zo klaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak ze in het weekend volledig schoon en op woensdag (midden van de week) haal ik de vieze plekken eruit.
Dus ik maak ze 1,5 x per week schoon
quote:
Hebben ze straks weer een vers hok waar ze weer lekker kunnen schijtenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Verdiepingen enz doe ik wel 2 a 3x per week. Maar is ook zo klaar.
En pissen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze straks weer een vers hok waar ze weer lekker kunnen schijten
Doet me weer aan Egyptische plees denken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze straks weer een vers hok waar ze weer lekker kunnen schijten
Heb straks gewoon een verspakketje, hoef je tenminste niet zelf te bedenken welke groenten je moet kopen voor een bepaald gerechtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:05 schreef Karzai het volgende:
En de juiste ingredienten kopen, dan kom je al een heel eind
Ooit wel eens bij een wc langs de Franse autoroute geweest? Van die hurk dingen waar er meer restanten op de voetstukken zit dan in het daadwerkelijke gatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me weer aan Egyptische plees denken.
Dit was vele malen erger.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij een wc langs de Franse autoroute geweest? Van die hurk dingen waar er meer restanten op de voetstukken zit dan in het daadwerkelijke gat
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen van binnen
Hoort basiskennis te zijnquote:
In de VS heb je in de NP's ook van die toiletten die midden in het niets staan, die hebben geen riolering maar gewoon een groot gat in de grond. Daar zie je ook alle restanten voor je voorgangersquote:
Zijn dat soms inspiratiebronnen voor je dat je ze zo kunt opsommen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoort basiskennis te zijn
Net als Issei Sagawa, die een Nederlandse had opgegeten
Volgens mij is die laatst overleden na een half leven lang als held geleefd te hebben in Japan omdat hij een blank Hollands meisje had opgevreten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoort basiskennis te zijn
Net als Issei Sagawa, die een Nederlandse had opgegeten
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie nu dat hij vooral haar borsten, binnenkant dijen, onderbuik, neus en mond erg smakelijk vond.
* kwiwi legt wafel weer wegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is die laatst overleden na een half leven lang als held geleefd te hebben in Japan omdat hij een blank Hollands meisje had opgevreten.
Oeh wafelquote:
een stoommaaltijd van de AHquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond zelf in mijn eendje eten;
- Pasta met pastinaak, kwakveel kaas en krokant gebakken hamrolletjes.
of
- Een noordelijk Aziatisch prutje met kiep, kwakveel rode pepers, knoflook, prei en lente-ui.
?
Ben nog beetje in twijfel en jij?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja nu lekker rustig aan doen, wat ga je straks eten?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
hamburger en gebakken aardappeltjes en een stuk watermeloen
ja ik ga ook zooi op de plaat gooien denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:00 schreef Karzai het volgende:
De kiepquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond zelf in mijn eendje eten;
- Pasta met pastinaak, kwakveel kaas en krokant gebakken hamrolletjes.
of
- Een noordelijk Aziatisch prutje met kiep, kwakveel rode pepers, knoflook, prei en lente-ui.
?
ING ligt er al sinds 12 uur uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef Karzai het volgende:
nu is het internet wel weer goed, ligt toch aan die thuiswerkers
Ik ben nog steeds bezigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef Karzai het volgende:
nu is het internet wel weer goed, ligt toch aan die thuiswerkers
Ja lang en veel gelopen ookquote:
ah mooi, morgen vrij of werk je ook in het weekend?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lang en veel gelopen ook
Heb wel de werkschoenen naar een lichter model kunnen ruilen en heb ze ergens bij de lockerruimtes verstopt :p. En een passende broek. Moet er 1 bij bestellen
Ging dat lopen een beetje?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lang en veel gelopen ook
Heb wel de werkschoenen naar een lichter model kunnen ruilen en heb ze ergens bij de lockerruimtes verstopt :p. En een passende broek. Moet er 1 bij bestellen
zondag begin ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah mooi, morgen vrij of werk je ook in het weekend?
Uitslovertquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:55 schreef bitterbal het volgende:
We kregen vandaag voor de fika een kaneelbroodje
Hopelijk snel meer avonddiensten dan zodat je daar niet meer zelf over na hoeft te denkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Heb maar weer een stoommaaltijd gehaald bij de ah to go
Ja zondag ben k tot 1800. Dat eet ik maar gewoon daarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk snel meer avonddiensten dan zodat je daar niet meer zelf over na hoeft te denken
Vind die van de Ikea vrij droog en weinig smaak eigenlijkquote:
Voor 2,50 is dat wel prima jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zondag ben k tot 1800. Dat eet ik maar gewoon daar
Van die kleffe uit de oven.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die van de Ikea vrij droog en weinig smaak eigenlijk
Ook vegan toevallig?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zelfs m'n eigen zijn beterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel handigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zondag ben k tot 1800. Dat eet ik maar gewoon daar
En andersomquote:
Ja maar klef zijn ze daar dus nietquote:
Heb in de VS een keer een goede gehadquote:
Oh ja johquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in de VS een keer een goede gehadJa ok zat ook wel een dikke laag glazuur op
Was wel het formaat waar je ook een gezin mee kon voeden
Cinnabonquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in de VS een keer een goede gehadJa ok zat ook wel een dikke laag glazuur op
Was wel het formaat waar je ook een gezin mee kon voeden
laat eens zien?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat die stam wat bruiner moet van de palm. Iemand zei net dat die dacht dat het een litteken was
Dacht ik eerst ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat die stam wat bruiner moet van de palm. Iemand zei net dat die dacht dat het een litteken was
@4EverBlackEyedquote:
Dat heb ik met tieten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:18 schreef Karzai het volgende:
Meeste penissen zijn niet zo bijzonder, ik raak daar niet van de leg, keb er zelf ook een
Daarom willen we m altijd ergens in stoppen zodat je er niet naar hoeft te kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:23 schreef kwiwi het volgende:
Maar een penis is ook wel echt gewoon niet mooi ofzo. Sorry mannen
Wat aardig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom willen we m altijd ergens in stoppen zodat je er niet naar hoeft te kijken.
eens, maar vulva's zijn ook niet mooi te noemen imhoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:23 schreef kwiwi het volgende:
Maar een penis is ook wel echt gewoon niet mooi ofzo. Sorry mannen
je hebt het gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
dit is nu
[ afbeelding ]
en hier toen die net gezet was
[ afbeelding ]
@:karzai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |