SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fles KSC vriendenboek:quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die Italianen wilde door een uitgang naar binnen, en toen werden die Hongaarse vrouwen bij de lift boos en gingen duwen en trappen en die Italianen hysterisch “no humanity” roepen
wattesquote:
je bent een maand te laat ouwe pikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Belastingaangifte ook de deur uit. We zien het wel weer.
Nietes homo ik kreeg net een SMS en toen ik inlogde bleek dat het uiterlijk voor 23 juni moest. Dusjahquote:
quote:
pikkies en homo's, goeie matchquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes homo ik kreeg net een SMS en toen ik inlogde bleek dat het uiterlijk voor 23 juni moest. Dusjah
Ik heb een keer chocolademousse van avocado gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu kun je prima heerlijk bakken met groente
Courgettebrownies zijn niet zo machtig als normale (dus kun je er meer van eten) en super smeuīg. De courgette proef je niet.
En chocoladecake met bietjes. Proef je ook niets van en heerlijk smeuīg
En natuurlijk worteltaart
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocolademousse van avocado gemaakt
Versierd met kikkerdrilquote:
klinkt als Skittles vermengt met M&M's en dat niet vertellen aan degene die ervan gaat eten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocolademousse van avocado gemaakt
Je hebt Skittles waarbij de kleur niet klopt met de smaak. Duivelswerk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
klinkt als Skittles vermengt met M&M's en dat niet vertellen aan degene die ervan gaat eten.
Welke mensenhater verzint dat?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt Skittles waarbij de kleur niet klopt met de smaak. Duivelswerk.
En dan ook nog de normale en zure (die groene zakjes) mengenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
klinkt als Skittles vermengt met M&M's en dat niet vertellen aan degene die ervan gaat eten.
Smekkies met oorsmeer-, regenworm- en snotsmaak.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die smaken toch allemaal gewoon naar zoet?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt teringzoet en zurig zoet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die smaken toch allemaal gewoon naar zoet?
Mensenhater gespot.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog de normale en zure (die groene zakjes) mengen
Nee je hebt ook zurequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke jij hebt geen smaakpapillenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht even, er zit toch wel smaakverschil tussen die kleuren ook?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |