Een lange vakantie toch? En gratis geld?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na bijna 7 jaar vraag ik me nog steeds af; wat precies?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt benieuwd hoe het met @:Barbusse en buurmeisje is!
Is toch ook voldoende inspanning?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laptop staat aan, daarmee is alles weg gezegd
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt benieuwd hoe het met @:Barbusse en buurmeisje is!
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laptop staat aan, daarmee is alles weg gezegd
Ja. Nu even bijkomen hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is toch ook voldoende inspanning?
Ik heb een meeting van 1 tot 3. Uiteraard eentje which could've been handled with an email. Daarna ga ik in het park liggen. Nu eventjes wat zooi uittypen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet jij aanwezig zijn dan?
Babyknuffelenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heerlijk om je 9 maanden ziek en gehandicapt te voelen.
Maar daarna wel babyknuffelen.
Nu weet je wat er allemaal te wachten staat. Dikke enkels in de zomer. Verschrikkelijk warm en je voelt je lamlendig. Eerste zwangerschap is alles nog nieuwquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit![]()
Bij de eerste zwangerschap had ik dat niet, maar deze zwangerschap is me wel echt heel erg tegengevallen. Hierna nooit meer
Is Mamaknuffelen ook een optie?quote:
Een dikke pens? Tering hard werken om weer lekker in je vel te zitten? Gezwellen die het liefst 24/7 om je been hangen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Een lange vakantie toch? En gratis geld?
Die pens heb ik nu ook alquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een dikke pens? Tering hard werken om weer lekker in je vel te zitten? Gezwellen die het liefst 24/7 om je been hangen?
Not worth it![]()
iew, gezwellenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een dikke pens? Tering hard werken om weer lekker in je vel te zitten? Gezwellen die het liefst 24/7 om je been hangen?
Not worth it![]()
Klopt, 2 stuks. Bevallen was het makkelijkste, als je het vergelijkt met kinderen opvoedenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die pens heb ik nu ook alZo’n bevalling lijkt me vooral echt afschuwelijk. Maar jij hebt kinderen als ik het zo hoor?
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nu weet je wat er allemaal te wachten staat. Dikke enkels in de zomer. Verschrikkelijk warm en je voelt je lamlendig. Eerste zwangerschap is alles nog nieuw![]()
/geenideeikzegmaarwat
Mag ik dan niet soms die van jou lenen? Bij de leuke momenten zeg maar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, 2 stuks. Bevallen was het makkelijkste, als je het vergelijkt met kinderen opvoeden
Het is zo moeilijk te voorspellen wanneer de leuke momenten zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik dan niet soms die van jou lenen? Bij de leuke momenten zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |