Maar wel iemand bezwangeren, dan kan je 6 weken verlof krijgen én nog 9 weken voor 70% loon (die je in het eerste levensjaar van kind moet opnemen). Maar of het je dat waard is..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Discriminatie! ik kan helemaal niet zwanger worden.
9 weken 30% loon inleveren is nog te overzien.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel iemand bezwangeren, dan kan je 6 weken verlof krijgen én nog 9 weken voor 70% loon (die je in het eerste levensjaar van kind moet opnemen). Maar of het je dat waard is..
Ik wil ook zwanger zijn. 🫃🏼quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwanger zijn![]()
en overspannen sinds februari, maar dat is al wel bijna 'opgelost'
Maar wel kinderbijslag, om het een beetje te compenseren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9 weken 30% loon inleveren is nog te overzien.
Maar minimaal 18 jaar lang loon inleveren gaat me wat ver
quote:
Ja, ditquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heerlijk om je 9 maanden ziek en gehandicapt te voelen.
Maar daarna wel babyknuffelen.
JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel kinderbijslag, om het een beetje te compenseren.
hoeveel is dat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel kinderbijslag, om het een beetje te compenseren.
Ik wil wel een poging wagenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Discriminatie! ik kan helemaal niet zwanger worden.
Ongeveer 270, per kwartaalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel is dat tegenwoordig?
Hoe dan ook. Het is nooit genoeg.
Om zwanger te worden of om mij zwanger te krijgen?quote:
Zou er wel nog een willen maar weer zwanger moeten zijn houdt me voorlopig wel tegen, de herinnering is nog te vers.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit![]()
Bij de eerste zwangerschap had ik dat niet, maar deze zwangerschap is me wel echt heel erg tegengevallen. Hierna nooit meer
Dat laatstequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om zwanger te worden of om mij zwanger te krijgen?![]()
Hoi buurmeisjequote:
Intrigerend...quote:
Q!quote:
Ik begrijp het volledig, als de eerste zwangerschap al tegenvielquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou er wel nog een willen maar weer zwanger moeten zijn houdt me voorlopig wel tegen, de herinnering is nog te vers.
Hoe is het?quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig, als de eerste zwangerschap al tegenviel![]()
Ik vond de eerste zwangerschap, op wat kleine kwaaltjes na, echt een piece of cake. Daardoor dacht ik; ik wil nog een keer! Maar nu denk ik; hierna nooit meer
[..]
Hoe is het?
Na bijna 7 jaar vraag ik me nog steeds af; wat precies?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na bijna 7 jaar vraag ik me nog steeds af; wat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |