abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209462784
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Waarom is dat vreemd?
Het heette Gaypride.

Niet "alleen Gay met dezelfde denkbeelden pride"
pi_209462812
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Het heette Gaypride.

Jij zou mensen op je feestje uitnodigen die je verdacht maken als pedofiel wanneer je een andere mening hebt over LHBT? Respect voor andere denkbeelden moet van twee kanten komen, dat is bij de Roze Leeuw duidelijk niet het geval.
Incelfrikandel
  zaterdag 10 juni 2023 @ 13:22:54 #253
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209463128
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Jij zou mensen op je feestje uitnodigen die je verdacht maken als pedofiel wanneer je een andere mening hebt over LHBT? Respect voor andere denkbeelden moet van twee kanten komen, dat is bij de Roze Leeuw duidelijk niet het geval.
Kun je dit verder onderbouwen? Ik volg deze groep verder niet intensief, maar als ik even kijk op hun social media kan ik dit soort dingen niet snel vinden, maar wellicht kijk ik natuurlijk ergens overheen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209463255
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:44 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Het heette Gaypride.

Heette inderdaad.
Nu is het algemener
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209463346
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 12:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgens mij is op gay pride het van belang dat je gay bent. Daar voldoen ze aan.

Ze zijn misschien extreem rechts. Geen idee. Maar zo lang als extreem links wel welkom is, is dat gewoon een bullshit reden.
"Extreem links" = het is oké om trans te zijn, laat je zien, kom erbij
Extreem rechts = trans is eng, trans is een ziekte, doe normaal, rot op met je regenboogcultus, ik wil "gewoon" gay kunnen zijn en met een Nederlandse vlag wapperen en zeggen dat Nederland alleen voor de Nederlanders is
J’ai faim.
pi_209463370
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heette inderdaad.
Nu is het algemener
Dat is het altijd al geweest, kijk maar naar de scene in NY in de jaren 1970 en die in Amsterdam in de jaren 1980 maar er is een "moderne" beweging van vooral radicale boze witte mannen die het maar moeilijk kunnen verdragen dat de samenleving steeds weer verandert en andere minderheidsgroepen ook emanciperen en die zien "hun" feestje evolueren en daar worden ze pissig om.
J’ai faim.
pi_209463416
Je ziet het aan de hetze tegen drag queens, die stonden echt al decennialang in de frontlinie van de lhbt-beweging maar opeens past dat fenomeen niet meer in de verburgerlijkte versie van wat "gay" zou moeten zijn en poppen er allerlei radicale gekken en hysterische daddy's en moekes op die daar een gEvAaR in zien tot aan beschuldigingen van pedofilie aan toe.
J’ai faim.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 14:00:20 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_209463436
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:50 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Extreem rechts = trans is eng, trans is een ziekte, doe normaal, rot op met je regenboogcultus, ik wil "gewoon" gay kunnen zijn en met een Nederlandse vlag wapperen en zeggen dat Nederland alleen voor de Nederlanders is
Extreem links= het is niet oke om er een andere denkwijze dan ons op na te houden, jullie zijn niet welkom.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209463445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Extreem links= het is niet oke om er een andere denkwijze dan ons op na te houden, jullie zijn niet welkom.
Fascisten zouden sowieso nergens welkom moeten zijn, dat ben je hopelijk met me eens.
J’ai faim.
pi_209463461
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 13:50 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Extreem links en extreem rechts zijn even verachtelijk.

En nogmaals: het is een feestje van homoseksuelen. Transactivisten zijn inmiddels heel veel homoseksuele jongeren in een fuik aan het leiden waardoor ze geheel ten onrechte in transitie gaat. Over antihomo zijn gesproken…

Dus prima als je extremisten er niet bij wil, maar dat is niet waar het om gaat. Het is juist een feestje wat wordt gekaapt door extremisten. Net zoals de milieubewegingen gekaapt zijn door extremisten.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 14:03:17 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_209463469
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:01 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Fascisten zouden sowieso nergens welkom moeten zijn, dat ben je hopelijk met me eens.
Dat is nu net het probleem met extreem links, in hun ogen is iedereen die niet in hun narratief past een fascist.
pi_209463475
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:01 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Extreem links voldoet veel meer aan de kenmerken van facisme dan extreem rechts.

Dus: eens. ;)
pi_209463518
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is nu net het probleem met extreem links, in hun ogen is iedereen die niet in hun narratief past een fascist.
Het probleem is dat het fascistische gedachtengoed zo is genormaliseerd dat de meeste mensen het niet eens meer herkennen of er zelfs in zijn gaan geloven.
J’ai faim.
pi_209463537
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:08 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Het probleem is dat het fascistische gedachtengoed zo is genormaliseerd dat de meeste mensen het niet eens meer herkennen of er zelfs in zijn gaan geloven.
We merken het: jii hebt immers niet door dat extreem links gewoon fascistisch is.
  FOK!fotograaf zaterdag 10 juni 2023 @ 14:14:26 #265
364681 over_hedge
pi_209463575
Net pas begonnen met het topic lezen. Wel fijn dat het nog geen 5 post duurt voordat de witte man het weer gedaan heeft :D

Maar even los daar van. @rododendronneke wat is voor jou (zonder dat je gaat google maar in je eigen woorden) de definitie van fascisten?

Valt me vaak op dat bij discussies het best lastig is. Omdat veel mensen weer wat anders bedoelen mat dingen als Fascisten, nazis en communisme etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_209463652
twitter

Waarom zien we transgenders boeken voorlezen aan kinderen, maar willen ze geen boeken voorlezen bij verzorgingshuizen of gevangenissen?

Mmm. Interesting.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 14:23:23 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209463674
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Waarom zien we transgenders boeken voorlezen aan kinderen, maar willen ze geen boeken voorlezen bij verzorgingshuizen of gevangenissen?

Mmm. Interesting.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 10 juni 2023 @ 14:27:13 #268
117098 Hathor
Effe niet
pi_209463720
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Mmm. Interesting.
Easy...kinderen valt nog wat te leren, ouderen vergeten alles alleen nog maar.
pi_209466190
De comments zijn ook interessant

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209466277
Dit is zo triest. Er zijn bepaalde dingen die voor vrouwen zo ontzettend normaal zijn en voor mannen volledig abnormaal. Iets wat haar kennelijk nooit is verteld voordat ze in transitie ging. En nu mist hij bepaalde dingen wat haar als vrouw altijd kwam aanwaaien. "ik begrijp nu waarom de suïcide rate van mannen zo hoog is"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 juni 2023 @ 18:15:37 #271
117098 Hathor
Effe niet
pi_209466289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:06 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Interessant zou ik het niet willen noemen, het is een land dat alleen maar verder verdeeld raakt over iets wat een non issue zou moeten zijn.
pi_209466600
Over stichting De Roze Leeuw..
quote:
VALSE BALANS
De Roze Leeuw is een stichting en heeft een heel team, zegt de website, maar dat is onzin. Een paar maanden geleden bestond de stichting nog uit vijf mannen, maar Jasper van Buul, Olaf van de Steeg en Lars Drenth zijn verdwenen. Zo zijn alleen Lennard van Mil en Erik Havenaar nog over. Een voormalige vrijwilliger laat weten dat mensen wegrennen omdat de club alleen draait om dit duo, dat ook nog eens een stel is. Bij de demonstratie tegen de voorleesmiddag was nog één andere vrijwilliger aanwezig.

De Roze Leeuw doet alsof het een bredere beweging is, maar daar is nul bewijs voor. Uit niets blijkt dat de stichting meer is dan dit duo, terwijl er wel bewijs is dat anderen hun betrokkenheid bij De Roze Leeuw het liefst zo snel mogelijk vergeten. Media willen nu eenmaal graag meningen tegenover elkaar zetten. Aangezien de progressieve mening van vrijwel alle LHBTI-organisaties domineert, komt men voor een ander geluid al snel bij De Roze Leeuw uit. Of dit een tweetal is of een organisatie met een achterban maakt kennelijk niet uit.

https://chrisaalberts.nl/(...)-roze-leeuw-stellen/
pi_209466679
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:06 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Dat is gewoon kindermishandeling. Niet het misgenderen, maar uit huis plaatsen. Volstrekt ridicule wetgeving.
  zaterdag 10 juni 2023 @ 18:51:51 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209466735
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:40 schreef Raw85 het volgende:
Over stichting De Roze Leeuw..
[..]
Deze linkse en progressieve journalist heeft ook een mening gevormd over De Roze Leeuw zo te zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209466831
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 18:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is gewoon kindermishandeling. Niet het misgenderen, maar uit huis plaatsen. Volstrekt ridicule wetgeving.
Het is een trend. De staat die zich kinderen toeeigent, en niet alleen in de VS.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')